Kumman faijalla..

• 1 393
  • 15

Kumman faijalla on mageempi rotsi?

• Meidän faijalla

Ääniä: 28 66,7%
  • Teidän faijalla

Ääniä: 14 33,3%

• Äänestäjiä
    42

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä äänestystä ei ole vielä ollut, ja asia on minua viime aikoina suuresti askarruttanut. Päätinpä siis pistää pystyyn pienimuotoisen gallupin eli tässä tapauksessa äänestyksen. Visainen kysymys kuuluu: "Kumman faijalla on mageempi rotsi?" Meidän faijalla, vai teidän faijalla?

Omaa näkökantaani lienee turha tuoda esille, mutta mainittakoon nyt kuitenkin, että meidän faijallahan se mageempi rotsi on. Ja huomattavasti hienompi muuten onkin, kuin teidän faijalla. Teidän faijalla kun on sellainen jotenkin väritön ja tylsä. En nyt oikein tiedä tarkemmin millä tavalla, mutta kuitenkin. Meidän faijalla on paljon värikkäämpi, vaikka tavallaan samanvärisiä ovatkin. Turha kai edes mainita, että meidän faijan rotsi on aika paljon kalliimpikin vielä.

Meidän faijalla on myös isompi ja tyyriimpi auto, kuin teidän faijalla. Lisäksi meidän hiekkalaatikolla on paljon mageemmat lelut, kuin teidän hiekkalaatikolla. Joten aika huonosti teillä menee.

Ja nämä on sitten vain minun mielipiteitäni ja niistä on turha inistä, koska näin asia on.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Teijän, jos sä niin sanot. Pakko uskoa miehen puhetta.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meidän faijallapa onkin isompi kuin teidän faijalla ja meidän faijalla onkin niitä kaksi. Toisella se kusee ja toisella se kölkkii äitiä.

Nih.

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se on kyllä meidän faija, joka kölkkii teidän äitiä.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
hesas tzzadis duunis

Niin ja meiän faijan rotsi onkin hesas tzzadis duunis.. Eli vastaus, meiän faijalla tiätty!

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä kyllä mitä suuremmalla todennäköisyydellä teidän faijalla. Mun faijalla on tapana pukeutua aina kaikenlaisiin Tarjoustalon poistomyyntikaukalon pohjalta dyykattuihin riepuihin, joten se siitä. Valitettasti en pääse ylpeilemään meijän faijan autollakaan, kun sillä ei ole edes korttia. Mutta tappelussa se voittais teidän faijan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Moto

Meidän faijalla on varmaan sama stylisti kuin teidän faijalla. Repertuaariin kuuluu myös harmaita teryleenihousuja (tämä on totta!) sekä kuusi vuotta vanhat, tarrakiinnitettävät talvisaappaat.

Mutta meidän faijalla onkin auto. Se on persoonaallisesti tummanharmaa Opel Astra farmari :rolleyes:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Mun pojan faijalla on aivan helevetin makee rotsi.Goretexi oikein!!Pitää vettä,kato,mutta hengittää!!!!

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Isukin harharetket

Ainakin meidän faija on yksinkertaisesti isoin. Sen varjo hallitsee puolta Helsingistä vaikka itse äijä olisikin lomalla Porvoossa. Valtavuus tosin aiheuttaa haittojakin ja se näkyy parhaiten oman painovoimakentän muodossa. Yritä siinä sitten (on nääs nykyään sinkkumies, naiset nyt tarkkana) pistää kakkosvaihdetta treffeillä silmään kun selkään on jo tarttunut puolet ravintolan kalusteista ja yksi naapuripöydän lapsista.

Ja se ei ole juppi kuten nämä nykyajan isät joista täällä saa lukea. Se ei mitään kalliita Tarjoustaloja rupea vaivalla sossusta nostetuilla markoillaan avittamaan. Sillä periaatehan on se, että kun kerran oma isukki on jo kuollut ja sillä niitä vaatteita oli 20-luvulta asti kerättynä, niin ... Se mies on kävelevä "Näin pukeuduttiin läpi vuosisadan" opus. Puolet niistäkin pyjamista on luultavasti asbestia tahi jotain sukupuuttoon kuollutta lintulajia.

Nih. Perhana.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän faijalla onkin postinvärinen farmari-Lada, hähähää...
Ja sit se pilkkii talvisin (muuallakin kun kotona).
Elikkä sepäs käyttääkin yleensä haalaria eikä rotsia :(

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Mun pojan faijalla ei taatusti ole muodikkaampaa rotsia, kuin naapurin pojan faijalla, koska mun pojan faija ei tajua muotituulista hevon kaakkua.

Miten niin takki ei voi kestää kymmentä vuotta?

Rocco

Jäsen
"Mun veli on parempi kuin sun veli!"

"No ei ole!"

"Mun mutsi on parempi kuin sun mutsi!"

"No ei ole!"

"Mun faija on parempi kuin sun faija!"

"...voi olla koska mun äiti sanoo samaa."

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Läl läl lälllä lieru

Mullapa onkin melkein kaikki Kurrin kuvat(valokuvat nimmareilla) seinällä.Lisäksi löytyy suurin osa Tikin jengeistä ja sit onkin Koivua ym ym.Uskomattoman hienon foton lähetti tänään iso kuva Losin ajoilta....Ryytykää siihen.

Ps:Kun olin skidi,olimme niiiiiiiiin köyhiä että uutenavuotena faija räiski haulikolla taivaalle,koska hän ei raaskinut hommata meille pommeja.Varmaan osa syy oli myös,että hälle on aina kuppi myös maistunut.Elikkä meidän faija on TOSI kova,jos sille urputtaa niin se saatana ampuu(jos sillä vaan on varaa ostaa skodeja:D :D )

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyyllä meidän faija on aika hupi ukko. Ja on sillä aika pari ihan siistiäkin rotsia.

Ja sillä vasta makee auto on, niin makea, että se antoi vanhan autonsa mulle. Eli rahaa on niin keleesti.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ai niin

Faijallani oli kesäisin(siis kun olin skidi)sellainen "kämänen"kangasrotsi,jossa oli hihassa Maailman luonnonsäätiön merkki.

Ehkäpä tästä innostuneena hän päätti havainnollisesti näyttää meille skideille miten lokki on helpompi bongata saaristossa.Tämä eläinten ylin suojelija otti n.20m siimaa,johon toiseenpäähän laittoi Silakan ja toiseen muovipussin,joka oli revitty auki.

Kyllä oli helppo seurailla Lokin jylhää liitoa saaristossa,lippu ylpeästi perässä lepattaen.Toukkana tämä eläinten ystävä maalasi yhden piskin maalilla PUNAISEKSI,otti vielä fotoja todisteeksi ylemmyydestään.:D :D :D

Kaikin puolin melko yllättävä hemmo,vai?????

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy