Kuka?

• 1 003
  • 5

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuka palstan HIFK-henkisistä voi ylpeänä todeta saaneensa tällä päivämäärällä minuuttikaupalla TV-aikaa eräässä valtakuntamme ykkösmedioista? Ja mikä parasta, tuo ruutuaika tulee monikertaistumaan huomisen aikana.

Kyse on luonnollisesti Helsingin Aluetelevisiosta, ja sen vankkaa mainetta niittäneestä Luuppi-ohjelmasta. Tutkivan journalismin huippunimiin maassamme kuuluva toimittaja Käkkis raportoi tuoreimmassa Luupissa "Asunnottomien yöstä", ja onnistui saamaan lausunnon poikineen eräältä legendaariselta HIFK-fanilta. Tämä valtavaan HIFK-pipoon sonnustautunut henkilö on minulle aiemmin tuttu ensinnäkin Jäähallin Nordenskjöldinkadun puoleisen katsomon kausikorttilaisena. Lisäksi miehestä on tehty havaintoja järjestelemässä Metro-lehtiä HKL:n busseissa. Kuka on siis tämä mysteerinen mies nasevine kommentteineen?

Nyt tarjoankin kaikille palstalaisille mahdollisuutta ilmoittautua täksi todelliseksi HIFK-faniksi, joka tuntuu olevan aina joka paikassa, ja jota olen jo pitkään ihaillut kaukaa.

Kenestä siis on kyse, vai pistetäänkö äänestys pystyyn?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sniper2001
Sehän on siis... Joo... Predatorhan se on!

>>> Noh en se nyt kyllä minä ole! Olen kylläkin kausikorttilainen, mutta en omista "valtavaa IFK-pipoa".... vaikka muuten valtava olenkin....:D

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Tiedän kyllä ketä tarkoitat, mutta en tiedä kyseisen äijän nimeä.

On ollut ennenkin ATV:llä haastattelussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy