Kuka veikkaa - Ketä breikkaa

  • 4 646
  • 26

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse odotan ensi kaudelta ennen kaikkea Mikko Kaltevan läpimurtoa. Harmittaa vietävästi, kun Raato ei antanut pojan kokeilla viime kaudella liigassa, vaikka taidot olisivat siihen pomminvarmasti riittäneet. Ainoa huolestuttava asia on armeija. Onko se käyty jo vaiko mahdollisesti edessä tällä kaudella? Jos Kalteva joutuu pelaaman pelejä iki-ihanassa lomapuvussa niin läpimurto saattaa siirtyä vuodella.

Hyökkayksessä on niin monta potentiaalista breikkaajaa, etten lähde arvailemaan siitä mitään. Toivoa sen sijaan sopii, että Jortsu saa puhallettua mielialapelaaja Jantuseen samanlaista virtaa, mitä oli vastaavanlaisessa potilaassa Kai Nurmisessa kolme vuotta sitten. Jos Jantunen pystyy edes puoleen Nurmisen tuon kauden maalimäärästä (mikä oli jotain yli 40) niin olen tyytyväinen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Enpä tiedä kuuluko tämä nyt parhaiten tähän ketjuun mutta Sean Bergenheimin mietteitä voi lukea tuolta

Itse kysymykseen luulen kyllä että herra Bergenheimilla on lopulinen läpimurto edessä. Edellytykset siihen kyllä on. Muita ehdokkaita esim Kalteva ja Mäki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös