Kuka uskaltaa tunnustaa...

• 1 320
  • 20

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Löytyykö keskuudestamme kenties joku, joka aikoinaan ehkä on tunnustanut jonkun muun joukkueen väriä mitä nykyään?

Itse voin rehellisesti vakuuttaa aina olleeni Tapparalainen, mutta mitä NHL seuroihin tulee täytyy myöntää, että aikoinaan suosikki oli NY Rangers toisin kuin tänään... Tästä tietenkin olen erittäin häpeissäni.

Pahoittelen jos otsikko
valintani johti teitä harhaan.:)

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Siitä lähtien kun kuulin ensimmäistä kertaa jääkiekosta, niin olen ollut Ässien kannattaja. Ja kun kuulin pienenä NHL:n olemassa olosta, niin suosikkini on ollut Leafs, siitä pitivät serkkuni ja muut sukulaiset sieltä päin hyvän huolen.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tasta oli jo puhetta pari viikkoa sitten SM-liigan puolella. Kylla, mina uskallan tunnustaa. Syyt, miksi takkia aikoinaan kaansin, miten nopeasti se tapahtui, jne. loytyvat sielta, en jaksa alkaa selittamaan uudelleen. Ei muuten kaduta!

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kyllä Ilves on aina ollut joukkue numero yksi, mutta silloin kun Summanen pelasi oli Raadon joukkue aina lähes yhtä suuri suosikki. Vaikeita tilanteita loppukaudesta tuli harvoin sen suhteen kumpaa pitäisi kannustaa, koska Summanen pelasi muualla kuin Ilveksessä lähinnä silloin kun Ilveksellä meni hiukan heikommin.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Aina.
Kyllä IFK:n peleissä olen käynyt (kun Blues on viettänyt kesälomaa) ja IFK:ta kannustanut mutta sitä ei varmaankaan lasketa.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IFK ja SaiPa ovat olleet aina lähellä sydäntä, Saipa johtuen luonnollisesti siitä että se on asuinpaikkakuntani paikallinen joukkue. Niin divarissa kun SM-Liigassa.

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit

Ensimmäinen kiekko-ottelu, jossa kävin oli Jokerit-TPS kaudella 90-91, ja Jokerit sen voitti Fadu Urosen torjuntojen ansiosta 2-1. Seuraava otteluni oli Jokerit-IFK, jonka Jokerit myös voitti, ja näin heräsi minussa se pieni Jokerisydän, jonka jälkeen en muuta väriä ole tunnustanut. Avalanchen kannattaja minusta tuli, kun kaudella 95-96 pääsin ensimmäistä kertaa katsomaan NHL-peliä livenä, ja Avs voitti. Sitä ennen oli NYR ollut "suosikki", lähinnä Tikin ja Stanley Cupin '94 takia.

-TommyT-

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan nappulana, kun lätkäliigoja söin, Jokerien kiva logo oli suosikkini, mutta sinä aikana kun lätkää olen seurannut ykkönen on aina ollut HIFK.

Silloin kun aloittelin lätkän seuraamista sympatiseerasin myös Jokereita (olivat silloin divarissa), mutta yksi silloinen jokeripuristikaverini sai minut inhoamaan seuraa. Vastapainoksi sille, että se vihasi Hifkiä...

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kannattanut sekä Saipaa että Tepsiä jo pitemmän aikaa. Saipa on oman kotipaikkakunnan joukkueena ykkössuosikkini, mutta Tepsin pelejä on tullut seurattua kauemman aikaa. Nuorempana tuli käytyä melkein jokaisella koulun lomalla sukulaisten luona Turussa ja samalla isoisä ja eno veivät Tepsin matseisin. Saipaa rupesin kannustamaan varsinaisesti vasta viimeisen divarikauden aikana.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iki-Ässä, vaikka HIFK saakin pientä sympatiaa pelityylinsä ansiosta.

NHL:ssä Sharksien kannatus lähti siitä, että niillä oli erittäin hieno logo ja sen takia, kun San Josen toisella kaudella 92-93 kiinnitin joukkueen surkeuteen. Sen takia aloin sitten sitä kannattaa, ja nyt viime vuosina onneksi Sharksin suunta on ollut vain ylöspäin.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei raumalaisella taida olla muuta mahdollisuuttakaan, kuin Lukkolaiseksi ruveta. Kun isukkikin vielä raahasi sellaisesta 4 vuotiaasta lähtien matseihin polvelle istumaan, niin - sydän kasvoi ketun muotoiseksi.

Ei perhana. Ei noin kornia lausetta voi olla :)

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SM-liigajoukkueista Lukko 70-luvun puolivälistä lähtien, NHL-joukkueista New Jersey Devils kaudesta 1984-85 lähtien.

Lukko siksi, että silloin ei juuri pienellä raumalaispojalla ollut vaihtoehtoja, Devils puolestaan sen takia, että kyseisellä kaudella maalivahti Hannu Kamppuri pelasi Devilsin paidassa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Linda
Löytyykö keskuudestamme kenties joku, joka aikoinaan ehkä on tunnustanut jonkun muun joukkueen väriä mitä nykyään?
Ei missään nimessä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pikkupoikana kannatin Tapparaa, mutta heti, kun HPK nousi liigaan siirryin Kerhon mieheksi ja siinä olen myös pysynyt.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei muita ole ollut mielessäkään! Väri on ollut aina punainen , siitä kertoo jo nimimerkkinikin. HIFK-fanina ollaan jo toisessa polvessa. Molemmilla vanhemillani oli aikoinaan kausikortit IFK:n peleihin ja 4-vuotiaana olin sitten minäkin jo hakemassa tuntumaa nykyiseen...

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Ensimmäinen näkemäni liiga-ottelu oli Jokerien kotiottelu. Lippu maksoi 5 markkaa ja koko rahalla sai seistä. Vastustajaakaan en enää muista (liekö ollut Kiekko-Reipas?), mutta vaikka "oikean" seuran matsissa en lajin seuraamista tullut aloittaneeksikaan, niin lajiin jäi vahva side.
Se lopullinen seuran tunnustaminen tapahtui ymmärtääkseni legendaarisen New York Rangers-ottelun aikana/jälkeen. Ei voinut olla muuta vaihtoehtoa kuin HIFK.
Ainoa seurasiirtoni koskee La Ligaa, Barcelona muuttui jossain vaiheessa Real Madridiksi.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Häpeäkseni täytyy myöntää, että joskus ihan nappulana kannatin Jokereita, mutta sitten kun Kiekko-Espoo nousi liigaan on suosikki siitä lähtien ollut K-Espoo/Blues.

Jokereista pidän nykyään sen verran, että tilasin tyylikkään paidan antijokeritfanclubin sivuilta.
Pelleily kielletty!

Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pakko se on kai tunnustaa...

Pienenä (alle kahdeksan vuotiaana)oli Lukko-fani. Minulla oli jopa upea sini-keltainen talvitakki.

Onneksi paranin...

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Kiekon puolella ei ole takki kääntynyt, vaan lahtelaista väriä olen tunnustanut eri nimi- ja väriyhdistelmien muodossa siitä lähtien, kun ensimmäisen jääkiekko-ottelun livenä näin loppuvuodesta 1985. Edmontonia olen niinikään jaksanut sympatiseerata tähän päivään asti, vaikka kunnian päivät ovatkin jo aika kaukana ja niin valitettavalta kuin se tuntuukin, ne tuskin enää palaavat.

Häveten täytyy tunnustaa kuitenkin se, että joskus olen kannattanut Lahden Kuusysiä... eikä naureta siellä takana! Takki kääntyi kuitenkin altavastaajana 1980-luvun lopulla olleen Reippaan mustaoransseihin väreihin, kun eräs Jari Litmanen aloitteli menestyksekästä pelaajauraansa ja sen jälkeen Kuusysiä inhottiinkin jo aivan täysillä..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy