Kuka on Suomen ärsyttävin artisti?

  • 9 125
  • 145

Kuka on ärsyttävin laulaja?


  • Äänestäjiä
    87

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Pitkän aikaa ajattelin että Arttu Wiskari on mahdotonta syrjäyttää ärsyttävimmän artistin/laulajan pallilta mutta Olli Halonen tähän pystyi. Radiokanava kääntyy välittömästi kun tämä Kuopion "lahja" Suomen musiikille aloittaa määkimisen.

Sana on vapaa!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse olen työpaikallani sanonut, että mikäli keittiömme radiosta kuulen Kaija Koota, taikka Ressu Redfordia, radio löytyy tuon jälkeen jostain ihan helvetin kaukaa! Itse asetan kanavaksi töihin saapuessani aina rockin, sitten kun alfa jättää keittiön laittavat naarasoletetut jotain muuta.

Iskelmä suurilta osin saa ärtymyksen pintaan. Joitain tiettyjä, kuten Tauskia voin kuunnella promilleissa juu.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Iskelmä suurilta osin saa ärtymyksen pintaan. Joitain tiettyjä, kuten Tauskia voin kuunnella promilleissa juu.
Mutta mikä ihme selittää Teuvo Lomanin? Mielestäni tätä ei voi laittaa edes promillejen piikkiin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mutta mikä ihme selittää Teuvo Lomanin? Mielestäni tätä ei voi laittaa edes promillejen piikkiin.
Eipä kauaa mennyt, että joku kaivoi tämän esiin. Jos tietäisin itse, niin laittaisin aivojen sen lohkon estoon, joka tykkää Teuvosta, siis musiikista.

Mieluusti kutsuisin Dana Scullyn selvittämään tätä mysteeriä. X-files kamaa tämä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
Olavi Uusivirta ja Samuli Putro. Kyllähän paskaa musiikkia maailmasta löytyy paljonkin ja myös Suomesta, mutta noi on ainoat, jossa kanava vaihtuu oikeasti välittömästi. Uusivirran naukuminen kuulostaa siltä, että esittäjää särkee jostain, ja Putron soolotuotanto on lähinnä jotain runonlausuntaa. Zen Cafe vielä menee, mutta Putron omat jutut on kyllä niin unisia viserryksiä, että on jo turvallisuusriski esim. autossa kuunnella kun alkaa luomet painamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän noi Wiskari ja Halonenkin ihan siellä kärkipäässä ovat, Halonen vielä lähempänä kärkeä mutta kaikkein ärsyttävin on jo pitkään ollut valitusvirsiensä kanssa vaikeroiva artisti nimeltä Janna.

On kyllä omena pudonnut tavattoman kauaksi puusta tässä tapauksessa, enkä minä edes Maaritin faneihin lukeudu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös