IkuinenPata
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Mieltäni on askarruttanut jo kauan se asia, että kuka on sm-liigan nopein luistelija. Kiekkopiireissä kuulee, kun puhutaan, että Tony Salmelainen pitää vastustajia pilkkanaan jo pelkällä luistelunopeudella. Näin on. Olin katsomassa kerran erään HIFK:n matsin, ja ei voi kuin ihmetellä, miten joku ihminen voi olla noin nopea. On monia muitakin nopeita luistelijoita, ja en ole mitenkään kaikkien luistelunopeutta nähnyt, siispä haluan teiltä, jatkoajan lukijoilta pohdintoja, kuka on teidän mielestänne nopein.
Voidaan toki sanoa, että Tony Salmelainen on yksi nopeimmista, mutta entä jos laitetaan vierelle vaikka nimi, Petr Tenkrat? Olen nähnyt sekä livenä matsissa, että televisiossa, kuinka myös halutessaan tenkrat pyörii vastustajan alueella ympyrää järkyttävällä nopeudellaan. Sitä on myös kiva katsoa, paitsi jos vastustajana on oma suosikkijoukkue.
Spekuloidaan, väitellään ja katsotaan, kuka saa eniten ääniä.
Voidaan toki sanoa, että Tony Salmelainen on yksi nopeimmista, mutta entä jos laitetaan vierelle vaikka nimi, Petr Tenkrat? Olen nähnyt sekä livenä matsissa, että televisiossa, kuinka myös halutessaan tenkrat pyörii vastustajan alueella ympyrää järkyttävällä nopeudellaan. Sitä on myös kiva katsoa, paitsi jos vastustajana on oma suosikkijoukkue.
Spekuloidaan, väitellään ja katsotaan, kuka saa eniten ääniä.