Mainos

Kuka olit edellisessä elämässä

• 3 326
  • 52

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Hauskaa tietoa edellisestä elämästäsi. Minä olen ollut seuraavanlainen henkilö ennenmuinoin:
Kristallipallossani näen että olit noita edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Saudi Arabiaa noin vuonna 1250.
Olit taitava taikajuomien tekijä.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi kapinallinen. Sait aikaan muutoksia jokaisessa asiassa josta kiinnostuit, oli sitten kyseessä politiikka, talouselämäm uskonto tai kodinhoito. Olit luultavasti johtaja.

Edellisessä elämässäsi opit että et ole tarpeeksi nöyrä. Tässä elämässä sinun pitää oppia nöyryyttä ja epäitsekkyytä.

No eiköhän tässä tuomarinuralla opi ainakin nöryyttä:)

http://hpfanit.nocrew.org/puuhaa/edellinenelama.htm

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
tämmöstä..

Synnyit jossakin päin tämän päivän Venäjää noin vuonna 1175.
Olit animaagi.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi totuuden etsijä. Saatoit ehkä nähdä tulevat elämäsi. Olit muiden mielestä idealisti.

Edellisessä elämässäsi opit että vanhukset ja lapset tarvitsevat apuasi. Edellisen elämäsi koko tarkoitus oli oppia auttamaan heikkoja ja avuttomia.

Muistatko nyt?
njet, mut sen mä muistan että roviolla oli kuumat oltavat.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kristallipallossani näen että olit velho edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Skotlantia noin vuonna 1775.
Olit animaagi.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi ujo ja hiljainen. Olit luova, mutta et välttämättä käyttänyt luovuuttasi mihinkään. Joskus toiset pitivät sinua outona.

Edellisessä elämässäsi opit että näet maailman eri lailla kuin muut. Tässä elämässä sinun pitää oppia luottamaan vaistoihisi, vaikka ne tuntuisivat vääriltä.

AAah mä tunnen sen. Mä ihmettelinkin miksi Braveheart, Rob Roy ja Higlander tuntuivat niin kotoisilta leffoilta

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Punurmio katsoo syvälle kristallipallonsa uumeniin ja lausuu hennolla äänellä:
Synnyit jossakin päin tämän päivän Godricin notkoa noin vuonna 1450.
Olit Kuolonsyöjä tai muu pahis.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi käytännönläheinen, jalat maassa-tyyppi. Oli materialisti etkä uskonut korkeampiin voimiin. Autoit köyhiä ja sairaita.

Edellisessä elämässäsi opit että kateus ja viha johtaa tuhoon. Tässä elämässä sinun pitää oppia voittamaan kateus ja viha itsessäsi, ja myöhemmin niissä jotka seuraavat sinua. Sinun pitää ymmärtää että kateus ja viha syntyvät pelosta

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
"Kristallipallossani näen että olit noita edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Koreaa noin vuonna 650.
Olit kuuluisa Rohkelikko.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi käytännönläheinen, jalat maassa-tyyppi. Oli materialisti etkä uskonut korkeampiin voimiin. Autoit köyhiä ja sairaita.

Edellisessä elämässäsi opit että onni ei tule itsestään. Kehitä kykyäsi rakastaa ja tulet onnelliseksi."

Hmm, Kim-Kattila... puheet evoluutiosta siis ovat kuin ovatkin silkkaa puppua, selkeää ID meininkiä.

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Kristallipallossani näen että olit samanlainen urpo kuin nytkin, et tehnyt mitään merkittävää etkä jäänyt millään muotoa historiankirjoihin.

Ohan se kumma että joka toinen oli edellisessä elämässään jonkinmoinen suurmies tai -nainen, miksiköhän kukaan ei ollut edellisessä elämässään pelkkä turha tyyppi jota kukaan ei muista?

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Oma historiikkini muistuttaa aika paljon Mr. Pillin edellistä elämää. Sillä erolla, että hän oli taikajuomien tekijä ja minä tietäjä. Samalla alalla kuitenkin.

Ihan vain linkin luotettavuutta testatakseni tutkin myös nelivuotiaan poikani ja vaimoni menneisyyttä. Vilkkaanpuoleiselle pojalleni tarjottiin taikaministerin titteliä. Osuu niin hyvin kohdalle, että poika taisi saada samantien uuden lempinimen.

Vaimon kohdalla homma ei sitten osunutkaan ihan nappiin. Yllätyksekseni hän on muka ollut velho eikä noita(?). Tämän Punurmiolle sattuneen pienen lapsuksen paikkaa kuitenkin se, että hänen kristallipallonsa mukaan vaimoni tunnettiin myös Kuolonsyöjänä tai muuna pahiksena.....

- Geezer -

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Synnyit jossakin päin tämän päivän Koreaa noin vuonna 1800.
Olit kuuluisa muusikko.

Edellisessä elämässäsi opit että rakastamalla saat hyvää aikaan. Tässä elämässä sinun pitää oppia myös ottamaan vastaan rakkautta. Kunnianhimo ei ole tärkeintä - sydämessäsi asuu oikea rikkaus

Voi pitää paikkaansa, sillä tällainen olen nykyisin ;). En kylläkään osaa soittaa mitään, mutta pikkupoikana halusin rokkitähdeksi.

Voittaja

Jäsen
Synnyit jossakin päin tämän päivän Bulgariaa noin vuonna 1575.
Olit kirjailija.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi utelias ja kekseliäs. Halusit päästä asioiden pohjalle ja rakastit lukemista. Olit myös hyvä näyttelijä.

Edellisessä elämässäsi opit että tunteet ovat hyvästä, mutta liiat tunteet voivat johtaa turmioon. Opettele kohtuutta ja opeta muita. Elämäsi on onnellisempaa kun autat muita.

No huh huh:) Minähän en muita auta!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
-clip-
Synnyit jossakin päin tämän päivän Australiaa noin vuonna 975.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi utelias ja kekseliäs. Halusit päästä asioiden pohjalle ja rakastit lukemista. Olit myös hyvä näyttelijä.

Edellisessä elämässäsi opit että fyysisen ja henkisen maailman välillä on näkymätön yhteys. Opettele yhdistämään henkinen ja fyysinen maailma, ja tule onnelliseksi.
-clip-

Ookoo... aika lähellä luonne meikäläisen nykyistäkin, joskin en rakasta lukemista - enkä ole hyvä näyttelijä, vaikkakin haluaisin olla. =)

Tuo kyllä oudoksuttaa, että edellisessä elämässä olen havainnut yhteyden henkisen ja fyysisen maailman välillä.... ja ne pitäisi kuulemma nyt tässäkin elämässä pystyä yhdistämään, niin tulisin onnelliseksi.

Paskapuhetta.... henkinen maailma on kuvitteellinen käsite, jota ei ole olemassakaan. Olen silti helvetin onnellinen mies....

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Synnyit jossakin päin tämän päivän Ukrainaa noin vuonna 825.
Olit animaagi.
Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi ujo ja hiljainen. Olit luova, mutta et välttämättä käyttänyt luovuuttasi mihinkään. Joskus toiset pitivät sinua outona.
Edellisessä elämässäsi opit että näet maailman eri lailla kuin muut. Tässä elämässä sinun pitää oppia luottamaan vaistoihisi, vaikka ne tuntuisivat vääriltä.

"Kristallipallossani näen että olit velho edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Borneota noin vuonna 1550.
Olit aurori.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi totuuden etsijä. Saatoit ehkä nähdä tulevat elämäsi. Olit muiden mielestä idealisti.

Edellisessä elämässäsi opit että sinun kannattaa kohdella ihmisiä ystävällisesti. Yritä vielä oppia ymmärrystä ja myötätuntoa."

Mielenkiintoista ja aika yllättävää, että olin velho... =P
Muiden mielestä idealisti? Heh, tässä elämässä en voi olla muiden mielestä mitään, koska kukaan ei ikinä jaksa kuunnella juttujani loppuun =)
Totuuden etsijä? Tässä elämässä en jaksa etsiä totuutta, koska tiedän kaiken olevan yhtä suurta kusetusta.
Jos opin edellisessä elämässä kohtelemaan ihmisiä ystävällisesti, niin miksen kohtele ketään ystävällisesti tässä elämässä? :)
En kyllä muista mitään tosta elämästä, mutta pakkohan sen on pitää paikkansa....

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Synnyit jossakin päin tämän päivän Ruotsia noin vuonna 1750.
Olit kuuluisa muusikko.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi levoton. Rakastit matkustamista ja uusien asioiden oppimista. Olit ehkä vakoilija.

Edellisessä elämässäsi opit että kateus ja viha johtaa tuhoon. Tässä elämässä sinun pitää oppia voittamaan kateus ja viha itsessäsi, ja myöhemmin niissä jotka seuraavat sinua. Sinun pitää ymmärtää että kateus ja viha syntyvät pelosta."

Jaa. tuo muusikko kuulostaa oudolta, nykyään kun olen kaikkea muuta. No, näin se ihminen muuttuu =).

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Synnyit jossakin päin tämän päivän Kiinaa noin vuonna 1700.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi kapinallinen. Sait aikaan muutoksia jokaisessa asiassa josta kiinnostuit, oli sitten kyseessä politiikka, talouselämäm uskonto tai kodinhoito. Olit luultavasti johtaja.

Edellisessä elämässäsi opit että maapallon tulevaisuus on tärkeä. Sinun kannattaa ponnistella saasteita vastaan, ja kierrätyksen puolesta.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kristallipallossani näkyy 1900 luvun alkupuoliskoa Saksassa. Näen itseni nauramassa viiksiäni.

Halusin valloittaa koko maailman. Uskoin jyrkästi siihen, että juutalaiset ovat petollisia ja heidät pitää tuhota. He eivät ole oikeita ihmisiä. Viimeinen kuva on kun jyysin jotain alaikäistä muijaa. Taisin viedä hänet naimisiin ja samalla vein häneltä neitsyyden. Ahh. Puolituntia sen jälkeen tapoin naispuolisen henkilön, jota luulin ennen aktia tyttärekseni. Sen jälkeen tapoin itseni ja loppu onkin kirjoitettu historiaan.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Synnyit jossakin päin tämän päivän Bulgariaa noin vuonna 775.
Olit kuuluisa Puuskupuh.

Edellisessä elämässäsi opit että tunteet ovat hyvästä, mutta liiat tunteet voivat johtaa turmioon. Opettele kohtuutta ja opeta muita. Elämäsi on onnellisempaa kun autat muita

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vai synnyin minä jossakin päin Pakistania 1075 ja olin ammatilatani riistanvartija?! Suunnittelu- ja ohjaustaitoja kehuttiin ja sanottiin, että vaikka olisin ollut vain roskakuski, homma olisi luonannut.

Kas, kun en muistanut moista.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Synnyit jossakin päin tämän päivän Siperiaa noin vuonna 525.
Olit animaagi.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi levoton. Rakastit matkustamista ja asioiden tutkimista. Olit ehkä vakoilija.

Edellisessä elämässäsi opit että mielen avartaminen kannattaa. Tässä elämässä sinun kannattaa etsiä hyvä opettaja, ja opetella viisautta.

__

Opetella viisautta? Miksi ihmeessä?

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Synnyit jossakin päin tämän päivän pohjoisinta Lappia noin vuonna 1250.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi levoton. Rakastit matkustamista ja uusien asioiden oppimista. Olit ehkä vakoilija.

Edellisessä elämässäsi opit että rakastamalla saat hyvää aikaan. Tässä elämässä sinun pitää oppia myös ottamaan vastaan rakkautta. Kunnianhimo ei ole tärkeintä - sydämessäsi asuu oikea rikkaus.

------

Edellisestä elämästäni en tiedä, mutta tuo yllä oleva pitää jonkin verran paikkaansa nykyisen minäni kanssa. En tosin ole mikään pahis, saatikka sitten kuolonsyöjä. :o)

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs

Synnyit jossakin päin tämän päivän Burmaa noin vuonna 1825.
Olit kuuluisa Luihuinen.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi luonnollinen psykologi ja ymmärsit ihmisluonnetta. Pysyit kylmänä ja järkevänä hankalissakin tilanteissa.

Edellisessä elämässäsi opit että annat periksi liian helposti. Tässä elämässä sinun on tarkoitus oppia määrätietoisuutta ja voimaa. Jokainen onnettomuus joka sinua kohtaa vahvistaa sinua, jos et anna periksi.

Muistatko nyt?"

Mielenkiintoista. Niinkuin yleensä näissä jutuissa, tuosta on kyllä jotain tunnistavinanikin.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset

Synnyit jossakin päin tämän päivän Mongoliaa noin vuonna 975.
Olit taikaministeri.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi käytännönläheinen, jalat maassa-tyyppi. Olit materialisti etkä uskonut korkeampiin voimiin. Autoit köyhiä ja sairaita.

Edellisessä elämässäsi opit että rakastamalla saat hyvää aikaan. Tässä elämässä sinun pitää oppia myös ottamaan vastaan rakkautta. Kunnianhimo ei ole tärkeintä - sydämessäsi asuu oikea rikkaus.

Muistatko nyt?

En kyl nyt muista.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Synnyit jossakin päin tämän päivän Puolaa noin vuonna 1700.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi energinen. Olit hyvä suunnittelemaan ja ohjaamaan. Vaikka olisit ollut vain roskakuski, olisit ollut ylin roskakuski.

Edellisessä elämässäsi opit että maapallon tulevaisuus on tärkeä. Sinun kannattaa ponnistella saasteita vastaan, ja kierrätyksen puolesta.

Muistatko nyt?

Sori...

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Synnyit jossakin päin tämän päivän Islantia noin vuonna 1200.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi energinen. Olit hyvä suunnittelemaan ja ohjaamaan. Vaikka olisit ollut vain roskakuski, olisit ollut ylin roskakuski.

Edellisessä elämässäsi opit että et ole tarpeeksi nöyrä. Tässä elämässä sinun pitää oppia nöyryyttä ja epäitsekkyytä."

Todella syvä uuh!
"Vaikka olisit ollut vain roskakuski, olisit ollut ylin roskakuski."
No tässäpä meriitti.
The Highest Garbageman.
hitto, taidanpa vaihtaa allekirjoitustani.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti lintu

Muistatko nyt?

Mielenkiintoista, minulla oli tämä osio täsmälleen sama. Tosin minä olen syntynyt jossain päin englantia vuonna 1050, ja ammatiltani olin, yllätys-yllätys, tietäjä.

Olisi kiva tietää mistä tämä koodi on peräisin, sillä tein vastaavan "testin" joskus pari vuotta sitten, ja silloin olin syntynyt Skotlannissa joskus 1050 -vuoden paikkeilla, ja olin vieläpä nainen!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Miltäpä edellinen elämäni näyttää:

Synnyit jossakin päin tämän päivän Australiaa noin vuonna 1675.
Olit animaagi.

Edellisessä elämässäsi opit että vapaus, veljeys (tai siskous) ja tasa-arvo ovat arvokkaita. Yritä tässä elämässä pyrkiä eroon materialismista, äläkä kerää ylimääräistä omaisuutta".

Hmmm... muttä tämähän kertoo melkein minun nykyisestä elämästäni, paitsi että lähes keikki pitävät minua outona. Enpä ole kovinkaan pitkälle päässyt. Toivottavasti seuraava elämä tuo parempia aikoja tullessaan.

Pim... "Seuraavassa elämässäsi olet sutenööri, synnyt Viipurissa ja pyörität bordellia vapaa-aikanasi. Lopulta kuolet "tapaturmaisesti" Igorin Ladan alle".

vlad#16.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy