Kuka NHL-pelaaja olisit ja miksi?

  • 7 830
  • 59

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Dustin Brown. Helvetin hyvä pelaaja, kovan työn raataja ja johtaja, joka ei pitänyt koskaan ääntä erinomaisuudestaan. Ollaan työssämme hyvin samankaltaisia.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Junioreissa opettelin Steve Yzermanin kovan ranteen maalivahdin olkapään yli verkkoon. Toki ei toimisi nykysiä jättimaalivahteja vastaan ja luistelen yhtä hyvin kuin Yzerman nykyään polvileikkaustensa jälkeen.
 

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Patrick Kane, hakkaisin taksikuskeja Chicagon kaduilla.

Ei vaan joskus tullut mietittyä että jossain Arizonassa olisi mukava pelata. Paska joukkue, ei mitään menestyspaineita ja pääsisi hieman tutkan ulkopuolella vetelemään ja tienaamaan miljoonia. Ainoa miinus että joutuisi joka kevät keksimään uuden tekosyyn kieltäytyä maajoukkuekutsusta.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Evander Kane. Olisi pyssyt, olisi dollareita, olisi koronarokotepassit ja koko yhteistön kunnioitus. Mitäpä sitä muuta pyytämään
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jamie Benn. Ihan vain sen takia, että meillä on sama syntymäpäivä vuotta myöten. Lisäksi olen aina digannut Bennin pelityylistä. Toki ikää on tullut jne. mutta etenkin primevuosinaan oli viihdyttävää seurattavaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ole suoraan koskaan tällaista miettinyt, mutta teininä piirsin omista lätkäkavereista lätkäkortteja ja sarjakuvia. Itse olin niissä Dale Hunterin tyyppinen hahmo. No nyt en haluaisi enää niihin head shotteihin henkilöityä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös