Kuka jättää ensin nollakerhon?

  • 3 842
  • 5

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sarjaa pelattu (KooKoota lukuun ottamatta) kolme kierrosta ja neljä joukkuetta on edelleen voitoitta. Sportilla on yksi säälipiste, Jokipojilla, SaPKolla ja RoKilla ei sitäkään.

Tulevat ottelut ovat seuraavat:

SPORT
21.9. Sport - LeKi
26.9. Jokipojat - Sport
30.9. Sport - SaPKo

JOKIPOJAT
23.9. SaPKo - Jokipojat
26.9. Jokipojat - Sport
30.9. RoKi - Jokipojat

SAPKO
23.9. SaPKo - Jokipojat
26.9. SaPKo - K-Vantaa
30.9. Sport - SaPKo

ROKI
23.9. RoKi - D Team
26.9. Hokki - RoKi
27.9. RoKi - Suomi U20


Keskinäisiä kohtaamisia on siis sen verran, että ensi viikon aikana voi hyvinkin olla että jokainenkin on sen ekan voittonsa saanut saalistetuksi. Jos Sport ja Jokipojat eivät siihen pysty vielä seuraavissa peleissään, niin Mehtimäellä saatetaan nähdä hyvinkin mielenkiintoinen kahden hermostuneen kokoonpanon koitos.

Henkisesti ajateltuna helpointa on varmaankin SaPKolla. Eipä siltä ole kukaan uskaltanut voittoja odottaakaan, joten sillä ei ole samanlaisia paineita kannettavanaan kuin kilpakumppaneillaan. Veikkaan silti, että avausvoittoa metsästetään Savonlinnassa vielä näiden kolmen yllämainitun ottelunkin jälkeen.
 

minarc

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Boston Bruins
Sport voittaa huomenna Lekin

Rokin ensimmäinen voitto 27.9 pelistä Suomi U20 vastaan

SaPKo - Jokipojat peli keskiviikkona kiinnostaa nähdä niin paljon, että piti suunnitelmia muuttaa että pääsee paikanpäälle.
Ja jos voitto napsahtaa kohdalle niin sitä tuuletan kovemmin kun maailmanmestaruutta -95
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Pistän pääni pantiksi että Roki voittaa seuraavassa ottelussaan D-Teamin. Tällä hetkellä olen eniten huolissani Sapkosta.

Tämänhän piti olla mestistä eikä mestausta. Minulla on jo toivorikkaasti lihakirves koholla. Tällaiselta tämä Rokin touhu nyt hieman tuoksahtaa. No enpä ole ainut, josta tuntuu, että kohta kirves heilahtaa. Kyllä minä panen roponi kuitenkin Jokipoikien puolesta likoon. He kohtaavat itsensä veroisen SaPKon ensin ja varmistukseksi voittavat voittoputkessaan vielä surkeamman Sportin. SaPKo ja Roki saavat odotella keskinäistä ottelua, ennen kuin nollakerho jää toiselta historiaan.
 
Elina oli väärässä, mutta annettakoon hänelle se anteeksi. SaPKolle voitto oli mentaalisesti tärkeä Tammisen kliseitä käyttäen.
 

Rankkari

Jäsen
Pistän pääni pantiksi että Roki voittaa seuraavassa ottelussaan D-Teamin. Tällä hetkellä olen eniten huolissani Sapkosta.

Näinkin tänään ihmisen jonka autoilu oli tosi päätöntä =) Luulen että Roki jatkaa nollilla Hokkipelinkin jälkeen. 20v. vastaan sunnuntaina ei lähtökohtaisesti ole helppo peli. Vaikka 20v. joukkueen pelaajalista onkin tällähetkellä heikompi, mitä se tulee olemaan viimeisessä mestispelissä, on ottelu Rokille vaikea. Henkisesti painaa tappioputki, ja pakkovoiton halu. Fyysisesti painaa lauantain peli ja matka. Sarjan tasaisuudenkin vuoksi toivon että Roki ottaa edes yhden pisteen. Veikkaan siis tasuria sunnuntain pelistä, ja avauspistettä Rovaniemelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös