Kuinka monta vuotta olet?

• 1 355
  • 13

Montako vuotta olet?

• Alle 12

Ääniä: 2 1,9%
  • 12-15

Ääniä: 9 8,3%
  • 16-19

Ääniä: 23 21,3%
  • 20-30

Ääniä: 55 50,9%
  • 30-40

Ääniä: 15 13,9%
  • Yli 40 ->

Ääniä: 4 3,7%

• Äänestäjiä
    108

Jokiharju10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Montako vuotta olet?

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Tunkki
Oon jätkä 050-alueelta.
Oon naapurista, nollaneljäykkösestä eli "Teltsusta".
Alaks munkaa kirjottaa?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kun ensin tietäisi, että mitä pirua tuo otsikko tarkoittaa? Montako vuotta olen mitä? Mieleen tulee ainakin seuraavia vaihtoehtoja:

Kuinka monta vuotta olet...
- istunut vankilassa?
- huijannut tv-lupatarkastajaa?
- ollut tupakkalakossa?
- asunut Helsingissä?
- omistanut ajokortin?
- omistanut auton?
- käynyt koulua?`
- valehdellut verottajalle?

.... ei hemmetti! Ei tuohon otsikkoon todellakaan pysty vastaamaan...

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
yh-äiti 358-alueelta etsii sinua tumma, komea, atleettinen, hellä, fiksu, älykäs ja akateeminen mies. (ei silmälaseja, eikä kuulolaitetta)

ps. nilsiän top-10 jätkät, pliis.

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Kun ensin tietäisi, että mitä pirua tuo otsikko tarkoittaa? Montako vuotta olen mitä? Mieleen tulee ainakin seuraavia vaihtoehtoja:

Kuinka monta vuotta olet...
- huijannut tv-lupatarkastajaa?

My whole life, and damn proud of it.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, olen päälle kahdenkymmenen mutta alle kolmenkymmenen, toisaalta olen lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä, kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen keskiarvosta laskien olen vuoden tätä edellämainittua keskiarvoa vanhempi, tosin tänä vuonna tulen täyttämään kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen keskiarvon lisättynä kahdella. Tietenkin saatan kuolla jo huomenna vaikkapa ruokamyrkytykseen eli sanotaan nyt sitten että olen tällä hetkellä kaksikymmentäkuusivuotias.

Täältä tähän

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, olen päälle kahdenkymmenen mutta alle kolmenkymmenen, toisaalta olen lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä, kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen keskiarvosta laskien olen vuoden tätä edellämainittua keskiarvoa vanhempi, tosin tänä vuonna tulen täyttämään kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen keskiarvon lisättynä kahdella. Tietenkin saatan kuolla jo huomenna vaikkapa ruokamyrkytykseen eli sanotaan nyt sitten että olen tällä hetkellä kaksikymmentäkuusivuotias.

Niin minäkin :D

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tekin? Oletteko ne mun kauan kadonneet kolmoisveljet?

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mina olla x vuotta ja tahtoa kirjeenvaihtoa jonku Soomi ihmisen kansa.Mina muuttaa Afrikasta tanne ja mina olla välilla hyvi yksi.Raha mina saa kyllä hyvin,muta en jaksa kaiken päivä Savikuppeja tehdä kotona.Voime myös kommunikoita rummuilla,tai savumerkeilä.Minä kumarran mutaman keran päiväs Mekkaan päin ja minulla on pommeja kotina.Tuntomerkini on .

Isot paksut huulet

Paljon Euro rahaa

Kiharat huikset

Hasu puhetyli

Usi Auto

Soomi tytöystäviä

Teilä heino maa tämä Soomi,roskat voi heittää suoran ikunasta ulos ja rahaa saa mite paljo vaa halu.Kaupasa kiva ostaa kaikenlaita kivaa.Minula on paljon kulta koruja,koska kulta kuluu kulttuurime.Katelisia ihmisiä en vaan ymärä ja tahtoisinki tasta juri sinu kansasi kirjoitela.Toivotavasti tule runsasti vastuksia,kiitos!!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy