Kuinka monta tatuointia sinulla on?

  • 2 706
  • 40

Kuinka monta tatuointia?

  • 0

  • 1-5

  • 6-10

  • 11-20

  • Yli 20


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tuli mieleen, kun huomasin, että Porissa on keskustassa melkein joka kulman takana tatuointiliike, niin tällainen juttu. Kuinka monta tatskaa sinulla on?

Näillä menee ilmeisen hyvin, mutta itselläni ei ole yhtään leimaa heidän osalta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nolla. Voin toki ottaa tatuoinnin tai useitakin, jos joku maksaa siitä minulle riittävästi. En ole kohtuuton, melko huomaamattomaan paikkaan saa minulle naulata tavanomaisen pullonkorkin suuruisen kuvan alkaen kymppitonnilla euroissa plus alv ja mahdolliset kulut. Aihe vaikuttaa hintaan, mutta noin periaattessa lähes kaikki käy, melkein kaikelle on hinta neuvoteltavissa. Naamaan ja muihin näkyviin paikkoihin lyötävistä tatuoinneista tehdään sopimus mallia kertakorvaus + kk-veloitus, ja varmasti pidätän itselläni oikeuden poistattaa tatska 1kk irtisanomisajalla ekan sopimusjakson jälkeen. Nyt pitäisi vaan ujuttaa naama TV-kanaville ja muualle julkisuuteen, niin mainospinnan arvo nousisi.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuli mieleen, kun huomasin, että Porissa on keskustassa melkein joka kulman takana tatuointiliike, niin tällainen juttu. Kuinka monta tatskaa sinulla on?

Näillä menee ilmeisen hyvin, mutta itselläni ei ole yhtään leimaa heidän osalta.
Neljähän noita on, mutta ei niistä yksikään ole porilaisen tekemä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nolla. En ole yakuza, merimies tai mikään muukaan äijämäisin alfa.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Viisi noita jäi muistoksi eräästä reissusta vuosikymmenten takaa. Ja itselleni ne nykyään toimii nimenomaan muistutuksena siitä, että aina ei ole ollut näin kuin nyt on. Jing ja Jang kohdillaan. Peace and harmony. Strawberry fields forever.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Parikymmentä. Yksi vaan porilaisen tekemä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Viestistä on annettu rikepiste
0 koska ei ole kehitysvammaa
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Enpä ole jaksanut tarkkaan laskea. Molempien tyttäreiden unilelut olen iskenyt käsiini. Tällöin jos olen reissussa niin jokin pieni muisto on mukana. Yhden tatuoinnin voisin kyllä poistattaa
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Eipä ole mullakaan yhtään leimaa, mutta mikään ehdoton asia se ei mulle ole. Olen joskus harkinnutkin sellaisen hankkimista, mutta sille asteelle asia on jäänyt.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei yhtään eikä tule, koska lääkäri on kieltänyt multa kaikki lävistykset ja tatuoinnit atooppisen ihon takia.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
0.

Mutta sinänsä olen tatskojen suhteen sellainen laissez-faire tyyppi. Ei ne minua haittaa ja ovat ikään kuin jokaisen ihan oma asia. En tee ihmisestä sen kummempia päätelmiä/olettamuksia muutaman tatskan perusteella.
 

ace

Jäsen
Paljonhan noita on, sen verran ettei pysty laskemaan mikä on yksi vai lasketaanko kokonaisuus yhdeksi vai kahdeksi.

Neljässä eri maassa niitä on tullut toistaiseksi otettua, muistoja elätystä elämästä. Yhtäkään en kadu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
2 x sama tatuointi:
0+
(veriryhmä) molemmissa kyynärtaipeissa.
Tietäjä ymmärtää miksi näin.
Koska ihannoit Waffen SS tapaa tatuoida ihmisten käsiin veriryhmät, jotta ne ovat kenttäsairaalassa heti selvillä?
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
0 koska ei ole kehitysvammaa
Eli esim. tässä threadissa mielestäsi useampi kehitysvammainen? Aika vahvaa argumentointia.

0 kpl löytyy itseltäni. Mentaliteettina se, että jos esim. lahjakortin saisin liikkeeseen, niin ihan mielelläni jotain ottaisin. On vain sen verran hintavaa touhua, että tulisi morkkis tuhlata itseen noin paljon rahaa, kun voi saman pistää vaikkapa lasten säästötileille.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Yksi kotitekoinen, nuoruudessa hankittu. Teemana kotiseuturakkaus, paras sen hetken (on kova pumppu nykyäänkin) bändi ja siihen liittyen uskonnottomuus. Maksoi Jack Daniel'sin verran. En kadu, mutta tuskin lisää otan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Eli esim. tässä threadissa mielestäsi useampi kehitysvammainen? Aika vahvaa argumentointia.

0 kpl löytyy itseltäni. Mentaliteettina se, että jos esim. lahjakortin saisin liikkeeseen, niin ihan mielelläni jotain ottaisin. On vain sen verran hintavaa touhua, että tulisi morkkis tuhlata itseen noin paljon rahaa, kun voi saman pistää vaikkapa lasten säästötileille.

Ehkä kehitysvamma oli liian vahva ilmaus. Pahoittelut.

Mielenterveysongelmat lienee parempi termi, jos haluaa mennä nahkaansa pilaamaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ehkä kehitysvamma oli liian vahva ilmaus. Pahoittelut.

Mielenterveysongelmat lienee parempi termi, jos haluaa mennä nahkaansa pilaamaan.
Eipä sitä nahkaa olla kenellekään myymässä ja varmaan kuvioitu voisi olla arvokkaampikin keräilykohde ja täten arvokkaampikin. Kyllähän monet myös ruskettavat itseään, vaikka se pilaa nahkaa vielä tehokkaammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös