The Johtaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Jokipojat, Tommy Kilponen
Tällaista ketjua ei verkkokalvojeni mukaan olekaan vielä näillä verkkosivuilla. Mielenkiintoista olisi lukea, kuinka moneen seuransa vierasotteluun on tänne kirjoittelevista persoonista itse kukin nähnyt päättyneellä Mestis-kaudella vaivaa matkustaa?
Lähtökohtana ei ole järjestää "Entä ku meitsi!" -tyyppistä kisaa vaan ihan kartoittaa kuinka laajasti porukka tuolla tienpäällä joukkueen perässä matkustaa.
Itse osaa arvostaa jokaista kymmentä kilometriäkin, sillä varsinkin kun silmäluomet alkavat talvisena yönä painamaan, ne myös painavat ja jo tuossakin matkassa on paljon ajettavaa. Siksipä ken haluaa, voisi heittää myös mittariin kertyneitä lukemia eeteriin. Ne voi halutessaan tarkistaa kätevästi täältä.
Henkilökohtaisesti tuli kuljettua joukkueen perässä kauden aikana seuraavasti:
Kajaaniin x 2 (yht. 676 km)
Joensuuhun x 2 (544)
Mikkeliin x 2 (656)
Vaasaan x 3 (2 250)
Kouvolaan[takaisin Helsingin kautta] x 1 (798)
Vantaalle x 2 (1 468)
Turkuun x 1 (898)
Järvenpäähän x 1 (694)
+ seuran päätösristeilylle Helsinkiin (764),
joten kokonaissaldoksi kertyisi 8 758 km, sisältäen runkosarjan otteluista puolet ja pudostuspeleistä kolme kohtaamista.
EDIT: pieni tarkennus
Lähtökohtana ei ole järjestää "Entä ku meitsi!" -tyyppistä kisaa vaan ihan kartoittaa kuinka laajasti porukka tuolla tienpäällä joukkueen perässä matkustaa.
Itse osaa arvostaa jokaista kymmentä kilometriäkin, sillä varsinkin kun silmäluomet alkavat talvisena yönä painamaan, ne myös painavat ja jo tuossakin matkassa on paljon ajettavaa. Siksipä ken haluaa, voisi heittää myös mittariin kertyneitä lukemia eeteriin. Ne voi halutessaan tarkistaa kätevästi täältä.
Henkilökohtaisesti tuli kuljettua joukkueen perässä kauden aikana seuraavasti:
Kajaaniin x 2 (yht. 676 km)
Joensuuhun x 2 (544)
Mikkeliin x 2 (656)
Vaasaan x 3 (2 250)
Kouvolaan[takaisin Helsingin kautta] x 1 (798)
Vantaalle x 2 (1 468)
Turkuun x 1 (898)
Järvenpäähän x 1 (694)
+ seuran päätösristeilylle Helsinkiin (764),
joten kokonaissaldoksi kertyisi 8 758 km, sisältäen runkosarjan otteluista puolet ja pudostuspeleistä kolme kohtaamista.
EDIT: pieni tarkennus
Viimeksi muokattu: