Kuinka monen ignoressa arvelet olevasi?

  • 11 428
  • 102

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vähintään 1.

Kummiskin löytyy joku joka ei ymmärrä tuppukylän juntin ralli-ihannointia, juntteja tapoja und mielipiteitä, ja pahimpana erään Perrinin kutsumista kuninkaaksi.

ja toisaalta Kierrätyksessä jankutettua.
Jos tämä on tapahtunut, niin varmasti joku suuttui teikäläisen Prevelien "ihannoinnista".

Itseasiassa, ei oo ihan auennut että miksi joku Ässien tms kannattaja suuttuu siitä jos vaikkapa IFKn kannattaja huutaisi Riksmania imuriksi tai sitten Sammalkangasta paskaksi pelaajaksi. Tietty jos on kokoajan värilasit päässä, haukkuu pelaajaa ilman että osaa edes jotenkin perustella, ja levittää perättömiä huhuja sitten että "Joo Dixon siirtyy Turkuun, hevosmiesten tietotoimisto kertoi!"
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luultavasti 1-3 on tällännyt minut ignoreen, yks on ainakin aika varma. Itse en ole ketään laittanut.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Kaikkeni oon tehny että olisin paras tässä asiassa koska lahjat soppii kun nakutettu kultainen ignoore-palkinnon hamuamiseen. Koskaan en oo missään voittanu ja nyt mulla on sauma olla kaikkien aikojen ikuinen ykkönen eli maan johtavan palstan Ignore- kunkku! On tehtävä parhaansa lahjoillaan, opetti ukki ennenkun piilotti penthouset viipurissa entisen mökkinsä piirongin lootaan ryssiltä piiloon ja juuttu sitten perseestään ulkohuusiin jonka ryssä sitten pommitti jotta paskat lenteli pitkin pihamaita. Mummi toipu siitä levittelemällä ukin jämät kaalimaahan ja saatiin hitonmoinen sato talveksi. Kyllä meilläkin osataan! Kiitos tuesta kaikille täällä! Youre wonderfull!
Saa poikakin rehvastella kaapungilla että isukki oli eniten kipattu ukko jatkoajassa ennenkun kippas ite viimesen kerran. Jokasella on oikeus olla jossain kerran elämässään paras, oli se mitä vaan ennenkun muuttuu mualimankaikkeuden tähtipöllyks ja uhvojen nuuskaksi.Persiinsä pyyhkivät koko muapallolla,vievät veet järvistä ja viljat pelloilta, mukulat perunapenkistä ja mulukut jättävät mökkeihin. minähän en niille korkeakulttuuria rupia kirjottelemaan, haista antromeeda pitkä paska!! Varmistan ylivoimaisen voeton päivän laittamalla ihtenikin ignooreen, mulle ei ryttyillä perkele! Voi saatana lirahti taas housuun ku innostu!
Jos vietän satavuotispäiviä ja tuhlaan täällä vielä happea,olette kaikki kutsutut ja tervetulleet ampumaan mut , haulikolla ja naamaan! : ( )

Huh, ku helepotti. Paljon halvempaa kun psykiatri, eikä kukaan edes lue. Nerokasta! : D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Savon Detroit Sulle on väärä paikka tämä Ignore-ketju. Heed on varmaan parempi verbi tässä kohtaa. Ja säästähän niitä konujasi vähän lauantai-aamulle, ties vaikka Varonen panisi kunnon McEichel-juhlat kumppaneineen pystyyn Columbuksessa. Mikäs sen parempaa, kun saa vielä tykinlaukaukset juhlistamaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En kovin hyvin osanne arvioida nykyisiä lukemiani, mutta arvelen että vaikka viiden. Osaltaan jopa toivoisin, että parin heitterin ignore-listalla olisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainakin yhden, mut sit sekin kai kuitenkin lukee mun viestejä, et en mä kai sit oo kenenkään. Tulkaa heti tänne myöntämään jos jonkun ignoressa oon!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ainakin yhden, mut sit sekin kai kuitenkin lukee mun viestejä, et en mä kai sit oo kenenkään. Tulkaa heti tänne myöntämään jos jonkun ignoressa oon!

Mä oon ignoroinut kaikki useampaan kertaan. Painoin asetuksista yleisignorointi-nappia ja sitten lähetin kaikille yksityisviestin, että olette ignoressa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä oon ignoroinut kaikki useampaan kertaan. Painoin asetuksista yleisignorointi-nappia ja sitten lähetin kaikille yksityisviestin, että olette ignoressa.

Pitäis varmaan ottaa noi yksityisviestit käyttöön että sais nää tämmöset tärkeät tiedot tiedoksi.

Toinen lause.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä pitäis olla semmonenkin tilasto noiden viestimäärien ja tykätyimpien lisäksi, kuin ”ignoroiduimmat”. Ja miksei myöskin ”ignoroivimmat”. ”Ignoranteimmat” ois kans kiva mutta se varmaan ois enempi mutua ku faktaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä oon ignoroinut kaikki useampaan kertaan. Painoin asetuksista yleisignorointi-nappia ja sitten lähetin kaikille yksityisviestin, että olette ignoressa.

Mulle ei tullut vaikket oo mulla ignoressa. Ilmeisesti ei voi lähettää yksityisviestiä sellaiselle, jonka on ignoorannut. Mikä on sinänsä loogista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mulle ei tullut vaikket oo mulla ignoressa. Ilmeisesti ei voi lähettää yksityisviestiä sellaiselle, jonka on ignoorannut. Mikä on sinänsä loogista.

Eihän tuossa nyt ole logiikan häivääkään. Kyllä semmosen nimimerkin jutut just luetaan joka on julkisesti huutaen laitettu ignoreen, siinä on logiikkaa!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eihän tuossa nyt ole logiikan häivääkään. Kyllä semmosen nimimerkin jutut just luetaan joka on julkisesti huutaen laitettu ignoreen, siinä on logiikkaa!

Et taidakaan olla Mensan jäsen vaan jokin huijari! Onhan se nyt loogista, että jos lähetät yksityisviestin jollekin, niin ethän sä silloin ignooraa sitä. Vastakohtaisesti yksityisviestin vastaanottaminen tarkoittaa ignooraamista, eli @Turha Kaukalo on kaikkien ignoressa. Paitsi mun, koska en saanut yksityisviestiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Varmaan ainakin Jeesuksen kun ei se ikinä vastaa mun "rukouksiin". Eikä kyllä oo langettanu penalttiakaan mun lukuisista El Jefe vitseistä. Sit taas mua seuraavat ainakin Jehovan Todistajat sekä Sisä-Suomen Poliisi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä noita varmaan puolen tusinaa löytyy. Ovat kateellisia nimimerkilleni ja annistani palstalle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varmasti muutaman, mutta eihän tuo ole keltään pois. Pystyy kait kätevästi pimentämään ärsyttävät nicit. Joskus luin täältä, että ignoressa olevien lainatut viestit kuitenkin näkyvät tms.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
muunsukupuolisen japanilaisen cosplay-satanistin kanssa olen ollut okkultisissa orgioissa.
Haist paska. Just piti mennä kuselle ja sitten oli pakko lukee viästi joka aiheuttaa vimmasen pöpötyksen.

Oot ihan tyhmä!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös