Mainos

Kuinka kauan odottaisit NHL-apuja?

• 829
  • 6

Kuinka kauan odottelisit NHL-apuja?

• Tämä nykyinen joukkue on jo hyvä ja tulevat NHL-avut sekoittaisi vain pakan

Ääniä: 14 35,0%
  • Vois niitä odotella parin ensimmäisen pelin ajan

Ääniä: 22 55,0%
  • Otetaan vasta välierissä 5 vahvistusta mukaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Odotetaan niin kauan kuin mahdollista

Ääniä: 4 10,0%

• Äänestäjiä
    40
  • Poll closed .

vipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Sotkamon Jymy
Olen keksinyt sellaisen hyvän kisajutun, että joka kisapäivä aina uusi gallup kisaan liittyen. Tänään kysytään: Kuinka kauan sinä itse odottelisit NHL-apuja?

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
NHL-apuja voisi odottaa tämän NHL:n pudotuspelien ensimmäisen kierroksen ajan ja sitten siitä eteenpäin voitaisiin mennä niillä pelaajilla joita on ringissä mukana.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
NHL:n pleijjareitten eka kierros katsotaan ja sitten vasta...

Ainakin minä näkisin mieluusti Saku Koivun jellonissa! Selänne sen sijaan jotenkin tympii...

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No Koivuahan saataisi odotella nyt tuon ekan kiekan ajan.
Ja jos Kings tippuu jatkosta (ensi yönä), ja Montreal voittaisi suoraan kaksi seuraavaa taistoa ja menisi jatkoon, voisi Eloranta tulla messiin. Ehtisi nimittäin sopivasti rantautua juuri ennen jatkolohkomatseja.

Jos vipa meinaat joka päivä jotain äänestystä väsätä, saattaa tulla vähän noottia...?

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avauskierros loppuun.
Olisihan tuo viisi välierissä ihan hyvä, MM olisi varma, mutta...
sillä -viiden pelaajan joukkueella pitäisi ensin päästä sinne välieriin...

Aksu

Jäsen
Minulla on aina ollut sama kanta asiaan elikäs toivoisin, että joukkue lyötäisiin kiinni ennen kisojen ensimmäistä ottelua. Leimaamatta jätettäisiin maksimissaan pari paikkaa supertähtiä odottamaan, mutta yhteinäisyyden nimissä ei enempää.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Näillä mennään

Niin, itse olen sitä mieltä että kaikkinainen läähättäminen änäriukkojen perään on aivan ylimainostettua touhua.

Ehkä vielä tämän alkusarjan aikana voitaisiin napata joku ameriikankävijä mukaan, mutta sen jälkeen portti sulkeutukoon.

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy