Kuin kaksi marjaa

  • 1 044 005
  • 3 237

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onhan siinä samaa näköä, juu. Enemmän kuitenkin kiinnitin huomiota miehen tavoitteisiin: – Jotain tavoitteita täytyy aina laittaa itselleen. Minulla on lähitavoitteena olympiakisat. Siihen maajoukkueeseen pitäisi päästä, ”Vilho” toteaa itsevarmasti.

Onhan siinä tavoitetta kerrakseen...
 

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
kuin Nyt-liitteessä konsanaan.


Lenni-Kalle Taipale - Niko Kapanen

Rod Stewart - Anna-Kaisa Hermunen - Riki Sorsa

Paavo Lipponen - Joku Venäläinen politiikko, jonka nimeä en enää muista

Kuningas - Luis Figo :D

Mitäs muita keksitte?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä jotkut näistä on joskus ollutkin Nyt-liitteessä, mutta kun en kaikkia muista.

Politiikasta:

Kalevi Hemilä - Johannes Koskinen. Siten, että Hemilä on kaksosista se ilkeämmän näköinen hulttio ja Koskinen kiltti ja rehellinen kunnon poika. Ja nyt puhuttiin vain ulkonäöstä, oikeasti kaikki poliitikot on hulttioita....

Frendit-sarjan näyttelijöistä ainakin kahdella on veli Suomessa.

Matt Le Blanc - nuori Esko Salminen
ja
Matthew Perry - Joonas Hytönen

Eilen tuli Hockey Nightia katsoessa lippispäisestä Sakke Lindforsista mieleen väkisinkin Mika Häkkinen. En aiemmin ole yhtäläisyyttä huomannut, mutta siinä haastattelussa Sakke kuulostikin Häkkiseltä.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Marko Lepaus - Tommy Tabermann
Jarmo Myllys - Pauli Hanhiniemi
Raimo Summanen - Russell Crowe

Lisäystä:
Antti Muurinen - Juha Kankkunen
 
Viimeksi muokattu:

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Minä - Petolinnun Perse
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ismo Lehkonen-Urho Kekkonen nuorena

Pentti Matikainen- laulaja Kari Tapio


Jyväskylän Hippoksella muistan nähneeni Hannu Jortikan
kaksoisolennon järjestysmiehenä. Hakametsän edessä taas
olen nähnyt Tamperelaisen konstaapelin joka oli
Rauno Korven ilmetty Look-a-like.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä olen kanssa nähnyt Jortikka-kloonin, mutta kyseessä oli HIFK-hpk matsi. Oli ihme hemmo, koko ajan selosti itsekseen matsia. Mä siinä hermostuin ja huomautin seuraamuksista, jos tää Jortikka ei pidä kitaa kiinni. No, hiljenihän se.

Richard Gere - Kenneth Johansen (legendaarinen IFK-fani)
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla oli muutama vuosi sitten kollegana
Europarlamentaarikko Kirsi Pihan täydellinen
kaksoiolento. Hänen nimensä oli kaiken lisäksi myös
Kirsi. Kerran kapakassa istuessamme eräs vanha herrasmies
lyöttäytyi pöytäämme keskustelemaan EU:sta sun muusta
koska hän luuli puhuvansa oikealle Kirsi Pihalle

Sinänsä aika hauska tilanne
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hippoksella vaikuttaa myös aivan käsittämättömästi Sulo Aittoniemeltä näyttävä järkkäri, harmaata partaa ja liikakiloja myöten. Tämän ilmestyksen bongaa useimmiten B-puolen ovilta.
 

Shane

Jäsen
Pentti Arajärvi - Erkki Tuomioja, Halosellahan on kokemusta molemmista...

Jyväskylän yliopistossa eräs luennoitsija on ulkonäöltään ja puhetyyliltään kuin ilmetty Ismo Lehkonen. Nimenkin tiedän, mutta en viitsi tänne kirjoittaa, muut laitoksella opiskelevat kyllä varmasti tietävät kenestä on kysymys.

Hippoksen katsomossa eräs kausikorttilainen on puolestaan aivan Teijo Räsäsen näköinen.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Kempes
Mä olen kanssa nähnyt Jortikka-kloonin, mutta kyseessä oli HIFK-hpk matsi. Oli ihme hemmo, koko ajan selosti itsekseen matsia. Mä siinä hermostuin ja huomautin seuraamuksista, jos tää Jortikka ei pidä kitaa kiinni. No, hiljenihän se.

Richard Gere - Kenneth Johansen (legendaarinen IFK-fani)

Mä taas olen nähnyt niinkin järkyttävän näyn kuin Pentti Matikaisen kloonin! Kirjoittelinkin siitä tuonne johonkin HIFK-Blues ketjuun. Takatukka ja kaikki löytyi ja oli yhtä juopon oloinenkin....


Viestin lähetti Sykero

Kuningas - Luis Figo :D

Heh.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
"konsultti" Juhani Tamminen & näyttelijä George C. Scott (RIP)
 

Rocco

Jäsen
Vaasan Sportin kaksoset löytyvät täältä

Jos vaan nuo come.to yms osoitteet suostuisivat toimimaan... :mad:

Täältä sitten löytyy myös entisiä Sport-pelureita joista osa pelaileekin nykyisin Liigassa.
 
Viimeksi muokattu:

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Moottoriurheilupuolelta

Viestin lähetti Boogeyman
Tommi Mäkinen - Rubens Barrichello


Lisää moottoriurheilua

Michael Schumacher-Sedinin veljekset


Ja mieleen tuli myös Helsingin Lasipalatsissa muinoin
sijainnut Ale-pub. Siellä oli Esa Tikkasen klooni portsarina
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alberto Tomba - Jussi Lampi
Jan Erik Enestam - Osama Bin Laden


Sitten pari hauskaa juttua kaveripiiristäni:
Pari vuotta sitten Pelle Miljoona oli keikalla kotipaikkakunnallani. Noh keikan jälkeen Pelle istui sitten baarin pöydässä, joten me kaverini kanssa päätimme pikkuisessa tuiskeessa mennä heittämään legendaa tämän kanssa... Noh emme ehtineet sanoa sanaakaan, kun Pelle osoitti kaveriani ja sanoi: "Tsekatkaa... on muuten ihan Jim Morrisonin näköinen jätkä!":D Ville Valoahan on joskus verrattu Jim Morrisoniin ja tätä kaveriani taas on joskus sanottu Ville Valoksi... että ympyrä sulkeutuu.

Toinen hauska juttu tapahtui Hervannassa Rubens Pubissa, jossa olimme parin teekkarikaverini kanssa pelailemassa Trivial Pursuitia. Noh... paikallisia spurguja alkoi kerääntyä seuraamaan peliämme. Eräs, 50-60-vuotias nainen sitten tokaisi yhdelle kaverilleni: "Sä olet muuten ihan saman näköinen, kuin se mies siinä Titanic-elokuvassa....":D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös