Viestin lähetti girlzilla15
Summasen Rampsuli.
Viestin lähetti Mickey
Millähän lailla Rampsuli(?) on sinut yllättänyt? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen...
Hmm...Vähän kieli poskessa mä sitä kirjotin, mutta kaikki uskoi että Rampsuli (ei kysymysmerkkiä) saa potkut viimeistään joulukuussa, hermostuu joka pelissä, ja saa Jokerijoukkueen ihan sekaisin, ja pelaamaan tappelukiekkoa.
Vaan näin ei käynyt...:cool:
Viestin lähetti Mickey
Tulipa tuossa mieleen, että kyllähän Summasen aikana Jokerit on muuttunut jotenkin...oudosti. Itse muistelisin, että silloin vanhoina hyvinä "Oton aikoina" peli oli pikkuisen toisen näköistä. Jotenkin tuntuu, että nyt ollaan menty enemmän rymistelykiekon suuntaan. Eipä tässä sen suurempaa pointtia siis ollut, mutta minusta Summasen vaikutus kyllä näkyy pelissä.
Rymistelykiekon?
Kerro lisää tästä...
Itse näkisin tämän hetkisen Jokerijoukkueen pelin lähinnä taitokiekkona. Hienoja kuvioita, selvää peliä, ei paljoa rangaistuksia.
Nää nuoret nopeesti huipulle nousseet kaverit ei tunne vielä aluksi mitään paineita. Onhan näitä esimerkkejä muualta urheilumaailmasta. Suomesta esim Toni Nieminen kaudella 91-92 ja nyt viimeisinpänä Kimi Räikkönen formuloissa. Kyllä se Lehtonenkin ne paineet löytää kun on pari vuotta pelannut.kantti näyttää kestävän 18-vuotiaana pelata Areenan kirkkaissa valoissa Jokereiden 1.maalivahtina myös pleijari- ja ennen kaikkea finaalipelien hurjassa henkisessä paineessa.