K
Kiekkokatsoja
Keskustelu Al-Holin leiriltä kotiuttamisesta käy kuumana. Mitä mieltä olet kotiuttamisesta?
Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
Kyselyssä on 3 vaihtoehtoa.
Tuoretta diskurssia kun on yhtään seurannut, niin tuo leiri houkuttaa kyllä aivan perkeleesti.Jos lähtisi Al-Ko-Holin leirille tästä... Ei tartte kotiuttaa.
Vanha viisaus tietää kehottaa ystävien pitämiseen lähellä ja vihollisten lähempänä. Suomessa niitä radikaalimammoja olisi edes teoriassa mahdollisuus sekä valvoa, että (yrittää) deradikalisoida. Toki molempiin tarvitaan resursseja ja ammattitaitoa, joiden löytyminen ei mitenkään varmaa aina ole. Mammat tulevat joka tapauksessa olemaan Suomelle ongelma, kun ei niistä oikein millään tarkastelua kestävällä keinolla eroonkaan pääse, vaikka haluaisikin.Lähtökohtaisesti vain pienet suomalaiset lapset. Mutta fakta on se, että äidit tulevat myös perässä.
Pitkälle ajateltuna myös äidit olisi hyvä kotiuttaa, sillä mikäli vasten heidän tahtoaan viedään lapset, radikalisoituminen ja kostonhalu valtiolle voi olla todellinen uhka.
Katrihan nyt varmaan seuraavaksi pyytää anteeksi ja lähtee. Haavistoakaan ei enää auta vaikka on miten vihreä ja homo, tasoituspisteet on jo käytetty. Mutta mites kun kolmekymppiset ministeriehdokkaatkin on jo vedetty tappiin? Haetaanko seuraavat lukiosta? Päiväkerhosta? Yökerhoissahan ne on tavanneet viihtyä, puolet vaan olisi uutta kun kerho pysyy, vuorokaudenaika vaan vaihtuu.Instassa nämä.
Katrihan nyt varmaan seuraavaksi pyytää anteeksi ja lähtee. Haavistoakaan ei enää auta vaikka on miten vihreä ja homo, tasoituspisteet on jo käytetty. Mutta mites kun kolmekymppiset ministeriehdokkaatkin on jo vedetty tappiin? Haetaanko seuraavat lukiosta? Päiväkerhosta? Yökerhoissahan ne on tavanneet viihtyä, puolet vaan olisi uutta kun kerho pysyy, vuorokaudenaika vaan vaihtuu.
Sinä luotat siihen koska haluat tehdä sille irstaita asioita, kuten taannoisessa viestissäsi yksityiskohtaisesti ja etovasti kuvailit.Arvostamani palstaveli @Evil, maalaat meille nyt sellaisen tulevaisuudenkuvan, mikä näyttää lohduttomalta. Totuus ei ole kuitenkaan se. Aina on selvitty ja pärjätty. Ei eroa Kulmuni, ei eroa Haavisto. Kyllä näillä nyt mennään hetken aikaa eteenpäin. Luotan nykyiseen pääministeriin, kyllä se pärjää. Se on aika kova likka.
Sinä luotat siihen koska haluat tehdä sille irstaita asioita, kuten taannoisessa viestissäsi yksityiskohtaisesti ja etovasti kuvailit.
Onko se muuten se valta joka Sannassa kiihottaa? Jos lähikauppasi kassa näyttäisi samalta, saisiko se mahlat virtaamaan samalla tavalla?
”Siellä juotiin, siellä nussittiin, ja keväämmällä tyhjät oli pussit niin.” Erkki-merkki sille joka tunnistaa.Kyllä, lähikauppa kiinnostaisi samalla tavalla. Olen pahoillani, jos jotkut aiemmat viestini ovat aiheuttaneet mielipahaa. Olen törmännyt ammatissani nuoriin naispoliitikkoihin, ja ei se siitä poikkea, että nuoret miehet ja naiset törmäävät toisiinsa. Joskus siellä pannaan. Joskus siellä nussitaan. Rai rai rai.
Kiitos ja anteeksi.
Sanna Marinia arvostan kyllä ihan poliitikkonakin.
”Siellä juotiin, siellä nussittiin, ja keväämmällä tyhjät oli pussit niin.” Erkki-merkki sille joka tunnistaa.
En mie tunne mielipahaa, ihan asiallisia terveen miehen fantasioita. Tietäisitpä, mitä minä, vuoden -67 Claudia Cardinale ja vuoden -94 Janina Frostell ollaan tehty kimpassa syvällä hippotalamukseni syövereissä...
Minä toivon joskus voivani arvostaa Sanna Marinia poliitikkona. Toistaiseksi en tiedä vielä mitään siitä, mitä hän mahdollisesti on saanut aikaan poliitikkona. Ensin teot, sitten arvostus. Näin se ainakin meillä päin menee.
Pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki. Firman bileissä klo 01 jälkeen A-mollista, suosio taattu. Oli ainakin 20 vuotta sitten. En tiedä onko nykyään, kun on näitä kasviksensyöjiä ja miehestämielensäpahoittajia halmeilla niin vitusti.”Siellä juotiin, siellä nussittiin, ja keväämmällä tyhjät oli pussit niin.” Erkki-merkki sille joka tunnistaa.
En mie tunne mielipahaa, ihan asiallisia terveen miehen fantasioita. Tietäisitpä, mitä minä, vuoden -67 Claudia Cardinale ja vuoden -94 Janina Frostell ollaan tehty kimpassa syvällä hippotalamukseni syövereissä...
Minä toivon joskus voivani arvostaa Sanna Marinia poliitikkona. Toistaiseksi en tiedä vielä mitään siitä, mitä hän mahdollisesti on saanut aikaan poliitikkona. Ensin teot, sitten arvostus. Näin se ainakin meillä päin menee.
Mutta mites kun kolmekymppiset ministeriehdokkaatkin on jo vedetty tappiin? Haetaanko seuraavat lukiosta? Päiväkerhosta?
No nehän haetaan tietty sieltä Al-Holin leiriltä. Mutta vain niitä kaikista pienimpiä, isokokoiset eli läskit lapset jääköön sinne telttaan asumaan kunnes eivät enää ole isoja. Sit niistäkin voidaan tehdä vaikka jotain maatalousministereitä tai eduskunnan varapuhelimia tai arkkiatreja tai mitä lie partituureja pitääkään olla.
Se on juuri näin. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Jos me haetaan kissojen ja koirien kanssa jotain prätkäpomoakin kotiin, nin mitä poikkeavaa tässä on?Kaikki suomalaiset kotiin, lapset terapiaan - äidit oikeuteen.
Ei niitä tänne kukaan oikeasti halua, mutta Suomeen he kuitenkin lopulta päätyvät. Suomessa on jo Supon arvion mukaan noin 30 ISIS'n riveissä taistellutta tai järjestön toimintaan osallistunutta.Minä en näitä terroristeja ja heidän lapsiaan Suomeen halua, joten toivon myös, etten joudu heistä myöhemmin kärsimään.
Omaiset maksavat vissiin matkakulut.Käsittääkseni nuo ovat ihan vapaasta tahdosta sinne alunperin menneet. Niitä ei todellakaan pitäisi sieltä lähteä julkisin varoin hakemaan.