Koska nim. modanolle pelikielto?

• 1 307
  • 7

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, veikataampa kauanko menee ennenkuin nimim. "modano" ottaa ekan penaltin.

Itse veikkaan että jos sama tahti jatkuu viikonloppuna niin viimeistään maanantaina..

Toisaalta saattaapa tuo viikonloppu olla rauhallistakin, vai ei kai yläastetta viikonloppuna käydä..

Täältä tähän

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuskin edes ehtii tulla penalttia. Tuollaiset modanon tapaiset tyhjäpäiset provosoijat ja "yhden viestin ihmeet" katoavat kuvioista yhtä nopeasti, kuin ovat saapuneetkin.

Perkele, tähänkö meidän veromarkat menevät? Ylä- ja ala-asteille ostetaan tollasia modanoita varten kalliit tietokoneet ja nettiyhteydet. :mad:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mä en ala koht enää mitää, miksei kukaa oo mun kaa...

Olisko tuo sankari JO yläasteella? Olisi nyt valinnut nimimerkikseen vaikkapa "Spede" (anteeksi jo etukäteen Pertti Pasaselta), ettei pilaisi tyylikkään pelaajan sukunimeä...:D

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kysehän on yksinkertaisesti siitä, että suomenmaassa on olemassa ihmisiä joiden mielestä on hauskaa ajanvietettä provosoida toisia ihmisiä. Tuollaisia topiceja availevat ihmiset tekevät sen tasan sen takia, että saisivat sitten naureskella kun toiset vetelevät sitten herneitä nenään. Jatkoajan keski-ikä on kuitenkin sen verran korkea että osataan naureskella mokomille provokaattoreille eikä lähdetä heti huutamaan "Älä kuule tuu tänne paskaa jauhaan teini mee mummolaa" vastaan. Se, miksi ihmiset saavat kiksejä ilkeilystä on minulle yksi suurimmista nykyajan mysteereistä.

zizou

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei modano ainakaan minun nähdäkseni ole mitään sellaista vielä mennyt tekemään, että hänet täältä voitaisiin pois potkaista. Hän on vain esittänyt kärkkäästi mielipiteitä asioista, joskin läpinäkyvän provosoivasti. Esim. henkilökohtaisuuksiin hän ei ole mennyt, eikä suurempiin epäolennaisuuksiin.

Ja voisinpa vaikka vannoa, että kyseessä ei ole mikään teini yläasteelta. Johan tuo nyt näkyy kilometrien päähän. Veikkaisin reilut parikymppistä korkeakouluopiskelijaa, joka pitää omaa kivaa.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti zizou
Ja voisinpa vaikka vannoa, että kyseessä ei ole mikään teini yläasteelta. Johan tuo nyt näkyy kilometrien päähän. Veikkaisin reilut parikymppistä korkeakouluopiskelijaa, joka pitää omaa kivaa. [/QUOTE

...ja ei ehkä ihan selvinpäin... ;)

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika paljon tyypistä kertoo, että "Suosikkijoukkue" -kohdassa pojalla lukee Ilves, TPS ja Jokerit.

Eikö vain? :D

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
so sad

eiköhän kyseessä ole espoolainen johtotason virkamies jolla on tylsää. (muut esbolaiset älköön tuohtuko)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy