Koska jatkoaikalaisilla on paras motivaatio kirjoittaa/ avata keskustelu?

  • 2 603
  • 25

Koska jatkoaikalaisilla on paras motivaatio kirjoitella?


  • Äänestäjiä
    153

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sitähän tässä aamutuimaan kyselisin. Koska sinulla on paras mahdollinen motivaatio kirjoittaa, otta kantaa, tai jopa avata uusi keskusteluketju? Omalla kohdalla olen huomannut, että eniten kiinnostaa edellistä iltaa loiventaessa, kuten nyt;)

Kertokaahan omia kokemuksianne äänestyksen lisäksi.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, kännissähän se huono huumori kukkii.
Vitutus on myös erittäin hyvä innoituksen lähde.
Ketjuja en availe edes humalassa.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP:n pelien jälkeen ja yleensä totaalikoomassa!
Sunnuntai iltapäivien parasta viihdettä allekirjoittaneelle on käydä katsomassa miten sitä on yön aikana tullut avauduttua.

Jos moraaliseen krapulaan voisi kuolla, niin olisin kuollut todennäköisesti jo 20 vuotta sitten.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eiköhän kaikki tiedä mihin kategoriaan puuha-pete tässä asettuu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Äänestin: "Jossain muussa mielentilassa, missä?"

Syynä tähän on oikeastaan se, että minulle palstalle kirjoittamisessa kyse on kahdesta eri prosessista jolloin on erotettava toisistaan toisten avaamiin ketjuihin kirjoittaminen ja omien ketjujen avaaminen.

Toisten avaamiin ketjuihin kirjoittaminen ei vaadi minulta loppujen lopuksi kovinkaan erikoista mielentilaa tai fiilistä, riippuu tietenkin hivenen ketjun "hengestä" ja käsiteltävästä asiasta. Sen sijaan jos itse avaan ketjun niin se tapahtuu yleisimmin hyvin tarkan harkinnan jälkeen ja hyvällä pohjustuksella. Eilen avaamani ketju Slobodan Milosevic'in kuolemasta on oikeastaan poikkeus mikä vahvistaa säännön, kyseisen ketjun avasin nähtyäni uutisen mutta en sisällyttänyt itse avaukseen hirvittävän syvällistä pohdintaa tai pitkälle meneviä linjanvetoja.

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun on helpointa kirjoittaa iltaisin ja öisin. Aamuisin ei yleensä ajatus juokse ollenkaan eikä oo mitään sanottavaa. Mä kun oon ihan horroksessa ensimmäiset neljä tuntia herätyksen jälkeen, ja monesti tulee herättyä siinä puolenpäivän jälkeen.

Mä en oo koskaan avannut yhtään ketjua, mutta lähes joka ilta luen jatkoaikaa. Iltaisinhan tulee usein tissuteltua vähän, joten äänestin "kännissä".
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kännissähän luovuus on huipussaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjoitan yleensä silloin kun olen väsynyt eli kuten juuri nyt. Kolmena edellisenä yönä yhteensä 13 tuntia unta ja viime yönä alle kolme tuntia unta lievässä humatilassa.

Mielenkiintoinen gallup.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vaikka sitä voi olla vaikea uskoa niin en minä aukaise ketjua ilman että sitä olisi hieman pohjustettu, kuitenkin niin että päästetään se luovuus valloilleen siinä kirjoittaessa, tunteella suoraan kyynärpäästä.

Ts. en avaa ketjua jos siihen ei ole lauseita tai ideoita enemmän kuin yhden kämäsen lauseen verran. Jos aloitan mutta ei kulje niin jää juttu laittamatta kokonaan - en onneksi ole kirurgi.

Nyt kuplisi muuten pari ideaa joita saattaa tulevalla viikolla ilmestyä eetteriin. Lapset pois TV:n äärestä!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vastasin: humalassa.

Esmes aikoinaan en edes muistanut, että avasin Jaana Pelkonen-nimikkeellä kulkeneen topicin. Sitä voi hakutoiminnolla kaivella arkistojen syövereistä, jos kiinnostaa.

Humalassa myös ajatus kulkee jotenkin paremmin?!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paha kyssäri. Nyt olen ottanut muutaman ja on ihan jees, mutta vastasin silti, että selvänä hyvässä fiiliksessä.

Ja se tarkoittaa sitä, että esimerkiksi perjantaisin on motivaatio yleensäkin korkealla. Myös töistä käsin on mukava kirjoitella jotain nasevaa ennen viikonlopun viettoon lähtemistä.

Sen sijaan esimerkiksi maanantaiaamuisin ei välttämättä kiinnosta koko sivusto, kuten ei mikään muukaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Avattu mikä avattu, kuukausi tuli...

Nojoo, eipä mitään ihmeempää mielentilaa vaadi, ketjunavauksia en harrasta oikeastaan missään määrin.

Edit: Myönnetään sitten...kännissä tuntuu olevan tarvetta turhailla sinne tänne jotain pientä.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Jos kyse on lätkästä, niin mielentila voi olla mikä tahansa. Tunnen liian vähän lätkän harrastajia tai HC-seuraajia. että Jatkoajalla on tarkoitus elämässäni.

Muu lätinä on sitten yleensä korviketta telkkarille, livepaskanjauhamiselle ja muulle ajantapolle/tylsistymiselle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Avaan ketjun yleensä hirveässä tuubassa tarkan harkinnan jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Humalassa tehdään suuria. Ketjuni jonka avasin humalassa, on kerännyt jo yli 19 000 kirjoitusta. Ehkä nimeä voisin harkita uudelleen, jos nyt saman avaisisin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Humalassa tehdään suuria. Ketjuni jonka avasin humalassa, on kerännyt jo yli 19 000 kirjoitusta. Ehkä nimeä voisin harkita uudelleen, jos nyt saman avaisisin.

Viitannet ketjuun, johon olen kirjoittanut yli tuhat viestiä. Se on ketjuista parhain ja nimikin parhain.

Päähänpistosta kirjoittelen! Siksi banaaninviljelijän neroketju sopii juuri minulle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viitannet ketjuun, johon olen kirjoittanut yli tuhat viestiä. Se on ketjuista parhain ja nimikin parhain.

Päähänpistosta kirjoittelen! Siksi banaaninviljelijän neroketju sopii juuri minulle.
Kiitän kiitän, päähänpistosta sen aukasinkin. Pitääpä tarkistaa, montako viestiä minä olen siihen kirjoittanut. KKKetjuun olen niitä raapustanut yli tuhat viestiä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yli 13 vuotta palstalla, enkä kertaakaan ole avannut ketjua. Joo en oikein halua ottaa roolia.

Nynnyketjua odotellessa....


Muutamia ketjuja olen availlut. Niiden tekeminen vaatii vähän skarppausta kun pelkkiä viestejä pystyy aivo-oksentamaan missä mielentilassa tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nynnyketjua odotellessa....


Muutamia ketjuja olen availlut. Niiden tekeminen vaatii vähän skarppausta kun pelkkiä viestejä pystyy aivo-oksentamaan missä mielentilassa tahansa.
Ei tartte odotella. Tästä linkistä nynnyilemään.

Ite en ole kans vissiin paljon ketjuja availlut. Ainakaan aktiivisia. No nyrkkeilyketjun mutta ei sinnekkään jaksa hirveesti enää kirjotella kun lähes ketään ei kiinnosta... *nyyh*.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös