Koronatestit

  • 1 894
  • 18

Kuinka monta kertaa olet käynyt koronatestissä?

  • 0

    Ääniä: 35 50,0%
  • 1

    Ääniä: 11 15,7%
  • 2

    Ääniä: 14 20,0%
  • 3

    Ääniä: 4 5,7%
  • 4

    Ääniä: 1 1,4%
  • 5-6

    Ääniä: 0 0,0%
  • 7-8

    Ääniä: 2 2,9%
  • 9-10

    Ääniä: 0 0,0%
  • Enemmän kuin 10

    Ääniä: 1 1,4%
  • yli 20

    Ääniä: 2 2,9%

  • Äänestäjiä
    70
  • Poll closed .

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tässä miettinyt kuinka usein jatkoaikalaiset ovat käyneet testeissä koronan takia. Itse kävin ekan kerran testissä viime viikolla. Onko täällä vielä paljon porukkaa joka ei ole vielä käynyt testissä?

Samalla voi halutessaan kertoa mikä johti testiin ja miten testi meni. Minä kävin testissä koska sain nuhan (veljeni lapsilta). Jonotin testiä autossa melkein puoli tuntia. Testistä sain reilun päivän ajaksi kipeän sieraimen. Tulos oli negatiivinen, onneksi. Enkä yhtään muuta uskonut.

Edit. Kysely on voimissaan sen kaksi viikkoa
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Pari kertaa olen käynyt, ensin syyskuussa kun oli nuhakuume. Minulla kun kuumetta on todella harvoin. Toinen kerta tammikuussa, flunssaa. Soitin terveyskeskukseen, että mitä tehdään ja käskivät tulla käymään. Vastaanoton rouva sitten sanoi, etten olisi saanut tulla, olisi pitänyt ensin käydä koronatestissä. No, katsoi se kuitenkin poskiontelot jollain laitteella kun niitä valittelin Ja otti sen koronatestin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kaksi kertaa
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaksi kertaa olen joutunut koronatestiin. Nämä kaikki testit tapahtuneet työpaikalla. Työpaikallani oli syksyllä se yksi koronatartunta henkilöstössä ja sen vuoksi koko henkilökunta ja talon asukkaat testattiin kahteen eri otteeseen. Muita tartuntoja ei kuitenkaan onneksi löytynyt testeissä.

Kertaakaan en ole joutunut vielä ainakaan ja onneksi koronatestiin varsinaisten omien oireiden vuoksi. Ja se on hyvä, minä koin koronatestin kammottavaksi kokemukseksi,
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos koronasta on jotain hyötyä ollut, niin nyt on kohta puolitoista vuotta ilman minkään valtakunnan räkätautia. Normaalisti joku pikkuflunssa on iskenyt 1-3 kertaa talvessa. Nyt on melkein jo unohtanut, mikä sellainen flunssa oikein on.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ei yhtään ole otettu, mikä sinänsä ihme. Aika monia sairaalakäyntejä olen kokenut vuoden aikana, mutta kaipa juuri siellä se hygienia on taattu.

Liian lähipiirissäkään ei liikoja altistumisia muutenkaan. Samoin pikkuflunssatkin kiertäneet ihmeen kaukaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
0 kertaa. Eihän sen koronan kanssa saa leikkiä mutta kyllä jengi nyt vaan tuntuu käyttävän aika paljon hyväkseen sitä. Saahan siitä aina ne saikkupäivät, ainakin meillä jos jäät saikulle on pakko mennä testiin ja siitä jo helposti se 5pv koska "millä aikataululla saa testiajan"
 

MegaForce

Jäsen
Kerran käynyt marraskuun aikana testissä. Sain koronavilkkuun varoituksen altistumisesta, joka tapahtui yliopistolla. Eräs koulukaverini sairastui tuolloin koronaan ja oli päivä ennen oireiden alkamista kampuksella. Näin kaverin perjantaina ja hänellä todettiin maanantaina korona. Samoihin aikoihin kampuksella oli ensimmäinen joukkoaltistuminen jonka seurauksena se meni kiinni. Testiin menin seuraavan viikon aikana. Koronatestin tulos oli negatiivinen ja ilmoituksessa meni 2 päivää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nolla kertaa olen käynyt eikä saldoon ole tulossa ainakaan pikaista muutosta, kun täällä periferiassa asustelen ja käyn korkeintaan kerran viikossa ihmisten ilmoilla kauppa-asioilla. Koko täällä kunnassa (kaupungissa?) n. 10'000 hengen asujamistossa on todettu neljä(!) koronatartuntaa, so far, joten mahdollisuus saada tartunta näistä lähtökohdista lienee aika vaatimaton.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
0 - ainakin vielä.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
3 kertaa altistumisten takia, 0 positiivista.

Tuskin jää tähän, sen verran tulee nyt luotia vähän joka suunnasta oman ja vaimon työn vuoksi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaksi kertaa testissä käynyt. Molemmat flunssaoireiden takia ja molemmat negat. Aika nopeasti molempiin drive in-testauksiin pääsi. Yksityisellä tunnin päästä ja julkisella seuraavana päivänä ja odotusaika paikalla kummassakin mitätön. Itse testin ottaminen oli hyvin vastenmieinen kokemus. En vaan tykkää yhtään, että ruumiinonteloihini tungetaan jotain ylimääräistä ja varsinkaan noin syvälle. Vaimo oli mukana toisella kerralla ja saatiin aikaseks helvetinmoinen riita, kun testitilanteessa kiroilin ja pärräsin jonkin verran inhottavaa (tosin lyhytkestoista) tuntemustani, mutta en todellakaan kohdistanut purkaustani testinottajalle. Vaimon, joka on myös sh, mielestä käyttäydyin tilanteessa huonosti ja asetin nuoren näytteenottajan kiusalliseen tilanteeseen.
 
Jouduin sairaalaan joku aika sitten ja vaikka hoitajat tiesi, että koronaa mulla ei ole, niin testi otettiin ja negahan se oli. Vaikka oireet olivat kuin suoraan koronaan. Toki nykyään jos pieru haisee "väärältä", niin se on koronaoire ja pitäisi mennä testiin.

Kerran siis tikkua saatu nokkaan. Ei se niin ikävä kokemus ollut mitä jotkut on sanoneet, mutta en mä siitä 200€ maksaisi, jotta pääsisin jonnekkin. Ollaan sitten menemättä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olen itse käynyt kerran testissä. Lapsista kaksi vanhinta myös kertaalleen. Nuorimmainen - nyt eskarissa oleva - on käynyt neljästi.

Eihän se kivalta tunnu, mutta pitää kyllä tuolle eskari-ikäiselle pojalle antaa isot kiitokset siitä, että antaa nätisti testin ottaa, vaikka näkee, että hänestä ei ole kivaa.

Ja kaikki ollut negatiivisia tähän asti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen nyt käynyt koronatestissä 10 kertaa edellisen 9 viikon aikana. Töissä on joutunut käymään vähintään kerran viikossa testissä. Jatkossa ei välttämättä enää tarvitse käydä testissä. Joka kerta on tietenkin tullut negatiivinen testitulos. Tässä äänestyksessä tosin äänestin 0 kertaa silloin maaliskuussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös