mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
HPK runkkaripelissä olin päädyssä ja toisen erän juoksuradalla KooKoon hyökkäyspäässä. Silloin kun on tyhjää toimii eikä vie paikkaa
Kai tänään täysi halli.
Ei nyt loppuunmyyty, mutta jonnekkin 4500-5250 väliin varmaan asettuu yleisömäärä. Vähän päälle 6000 tuonne pitäisi olevinaan mahtua, mutta mitä nyt joskus parissa 5500 pelissä ollut niin silloin jo näytti tosi ahtaalta seisomokatsomossa eikä istumapaikkoja hirveämmin ollut jäljellä.
Viimeisimmän uudistuksen, eli vedettävät katsomot pois, jälkeen muistaakseni kapasiteetti olisi 5950?
Hallilla. Tietenkin.Se on tänään KooKoon seurahistorian toistaiseksi tärkein peli! Missä sinä sen katsot? Ethän kotona sohvalla, ethän?
Se on tänään KooKoon seurahistorian toistaiseksi tärkein peli! Missä sinä sen katsot? Ethän kotona sohvalla, ethän?
Pahempi se on kotona. Mun on sammutettava puhelin ja katsottava 10min myöhässä jotta voin skipata pahimmat kohdat. Ei sydän muuten kestä..Tautia pukkaa, joutuu sohvalta kattelemaan tänää. Vitutus on sanoinkuvaamaton. Olisi kyllä melkein vitutusketjun kamaa..
Huono sää voi verottaa kauempaa (>25 km) tulevia vähän. No, meitä tulee pääkaupunkiseudulta 2 täyttä autollista. Tämä on sellainen "kerran 10 vuodessa" ottelu, sarja katkolla kotikentällä. Ei välttämättä ihan heti toistu.Mikäs mättää, kun ei liput mene kaupaksi? Rantapallot odottaa heittäjiään ja ketään ei kiinnosta. Näin ne ajat muuttuu, kun huudeltiin 'ei oo yieisöö' - Mikkelin pojille. Nyt vähän rotia siihen markkinointiin. Ainutkertainen ilta tulossa.
Tiistai.Mikäs mättää, kun ei liput mene kaupaksi? Rantapallot odottaa heittäjiään ja ketään ei kiinnosta. Näin ne ajat muuttuu, kun huudeltiin 'ei oo yieisöö' - Mikkelin pojille. Nyt vähän rotia siihen markkinointiin. Ainutkertainen ilta tulossa.
Niin, ja onko ne korotetut hinnat - iäisyyskysymys - sittenkin yksi syy
No jep.Veikkaan, että tautitilanne Kouvolassa vaikuttaa myös.
Hallilla tietenkin. Räntäsateessa Hesoista ajaminen ei tunnu missään.Se on tänään KooKoon seurahistorian toistaiseksi tärkein peli! Missä sinä sen katsot? Ethän kotona sohvalla, ethän?
Kyllä se fakta on että se korona vielä pelottaa toisia enemmän kuin toisia ja se varmasti näkyy yleisömäärissä. Tiedän itse myös henkilöitä ketkä ovat aktiivisesti peleissä käyneet aikaisemmin, mutta nyt puntaroivat, että uskaltaisiko sitä jo mennä katsomaan.