KooKoon näkyvyys mediassa

  • 374 892
  • 1 381

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ohops!!! Sihvonenkin on herännyt ja juur kun mää luulin että kaiken oon nähny:

Vähän pisti naurattamaan seuraava:
"Ahokkaan asema noviisikoutsina aikuisten tasolla ja todellinen muukalaislegioona pelaajistossa panivat minuakin epäilemään KooKoon saumoja"

Milloin muka Sihvonen ei ole epäillyt KooKoon saumoja? Tulee tuosta kuva, että olisi joku yllätys.
 

Eipou

Jäsen
Sihvosen suppeaa, mutta positiivissävytteistä kommentointia Ahokkaan tekemisestä ennen maajoukkuetaukoa:

 

Eipou

Jäsen

KooKoon rekrytointiprosessi on viimein suoritettu tämän sisällöntuottajan osalta. Kauan kaivatun roolin täyttää Jaakko Lahti, 23. Nuorehko kaveri, mutta osaaminen on ainakin tuoretta, sillä valmistuu piakkoin vasta koulun penkiltä. Jutusta käy ilmi, että on myös oman kylän poika. Hieno juttu!
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pieni askel, mutta kaiken negan jälkeen annettava myös peukku, kun pitkän hiljaiselon jälkeen KooKoon YouTube-kanavalle nyt tullut tällä viikolla kaksi videota. Libor Sulakin haastattelu ja Toni Kähkösen hattutemppu. Etenkin tuohon hattuun suhteellisen nopea reagoiminen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mukava video, joka kieltämättä jätti hymyn naamalle.

Siitä osin mallia Jaakko Lahdelle eli uudelle sisällöntuottajalle, vaikka toki eri resursseilla näitä juttuja Teliaan verrattuna luonnollisesti tehdäänkin.

Pisteet toki jo nyt siitä Jaskalle, että YouTube-kanava on herännyt syväunesta.

Se pelaajien My Day-konsepti takaisin, kiitos.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko kukaan löytänyt mistään eilisen Lukko-KooKoo -ottelun lehdistötilaisuusvideota? Minä en löydä.

Telialta tullut oheinen viesti tänään klo 16:23 toiseen viestiketjuun.

Eilen 7.12. pelattujen Kärpät-HIFK, Lukko-KooKoo ja SaiPa-TPS otteluiden lehdistötilaisuuksia ja osaa pelitapahtumista ei ole pystytty julkaisemaan teknisen vian takia. Tämä on tuotantoyhtiöllä selvityksessä, mutta tällä hetkellä näyttää siltä että puuttuvia materiaaleja ei saada tämän päivän aikana ulos. Pahoittelut omasta puolestani tästä.

//Merja

Eli ei ainakaan tänään taida olla luvassa kyseistä lehdistötilaisuutta. Itsekin olen odotellut tuota lehdistötilaisuutta, koska Pekka Virta on aina sen verran hauska mies noissa haastatteluissa.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli ei ainakaan tänään taida olla luvassa kyseistä lehdistötilaisuutta. Itsekin olen odotellut tuota lehdistötilaisuutta, koska Pekka Virta on aina sen verran hauska mies noissa haastatteluissa.
Nyt on lauantain lehdistötilaisuus ilmestynyt, ja siellähän oli tosiaan Pekallakin sanansa sanottavana: Lehdistötilaisuus
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Harmi vaan ettei saatu kuulla kaikkea avautumista. No, päänpuistelut ennen haastattelua kertoivat jo paljon vitutuksesta.
 

Steus

Jäsen
KooKoo laittoi syksyllä ilmestyneen kausijulkaisunsa myös verkon puolelle luettavaksi. Nyt Facebookin puolelle linkataan juttuja kyseisestä julkaisusta. Minä kaipailisin jotain tuoretta - tämä vaikuttaa laiskalta.

Uusi sisällöntuottaja vaatii varmaan hetken vauhtiin päästäkseen, joten kyllä sieltä varmasti on parempaakin luvassa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo laittoi syksyllä ilmestyneen kausijulkaisunsa myös verkon puolelle luettavaksi. Nyt Facebookin puolelle linkataan juttuja kyseisestä julkaisusta. Minä kaipailisin jotain tuoretta - tämä vaikuttaa laiskalta.

Uusi sisällöntuottaja vaatii varmaan hetken vauhtiin päästäkseen, joten kyllä sieltä varmasti on parempaakin luvassa.

Tuo kausijulkaisu on ilmeisesti julkaistu 29.10.2019. Minulle ei ollut ainakaan paperiversiota tullut aikaisemmin, joten sen puolesta tuo netistä löytyvä kausijulkaisu oli ihan tervetullut. Toki se ei poista sitä, etteikö sisällöntuottaja voisi muutakin materiaalia tuottaa. Minusta on kiva, että nuo aikaisemmatkin kausijulkaisut löytyy netistä.

 
Kieltämättä ei hirveämmin mitään sisältöä ole vielä minun eetteriini tullut, kun verrataan asioita ensimmäisen Liiga-kauden touhuihin. Siinä on rima mikä pitäisi nyt pystyä ylittämään, kun on organisaatiossa on tähän perehtyvä työntekijä.

Kausijulkaisujuttujen uudelleenkierrätys on aika tylsää. Esimerkiksi tällainen vuosikatsaus àla Rauman Lukko olisi ollut huomattavasti parempaa luettavaa: Urheilujohtaja Kalle Sahlstedtin katsaus

Some ei ole aikakausilehti tai internet-sivu. Se perustuu täysin sisällön paljouteen, ei niinkään sen laatuun. Sen takia se pitäisi mättää täyteen tavaraa, jotta seura osuu edes ihmisten silmään.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo pääsi syksykauden mallioppilaiden joukkoon Jatkiksen arvostelussa:


Näinhän se on, olen jopa samaa mieltä numeroista, maalivahtipelissä on se suurin riski. Hauke on hyvä, mutta Halosenkin pitää päästä sille tasolle, että norskin ei tarvi pelata joka peliä.
 
Mielipiteitähän on tunnetusti yhtä paljon kun on ulosteen ulostuloaukkojakin, mutta jos sijalle 14. (Kausiennakko) sijoitettu KooKoo lähtee joulutauolle sijalta kuusi (6.), olisi mielestäni kiitettävä joulutodistus enemmän kuin perusteltu.

Linkki johtaa Jatkoajan toimittajien tekemään kausiennakkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielipiteitähän on tunnetusti yhtä paljon, kun on ulosteen ulostuloaukkojakin, mutta jos sijalle 14. (Kausiennakko) sijoitettu KooKoo lähtee joulutauolle sijalta kuusi (6.), olisi mielestäni kiitettävä joulutodistus enemmän kuin perusteltu.

Linkki johtaa Jatkoajan toimittajien tekemään kausiennakkoon.

Jatkoajan liigatoimitus arvio ennen kauden alkua, että jumbokaksikoksi jäävät KooKoo ja Jukurit.
KooKoo tosiaan lähti joulutauolle sijalta kuusi, joten tuohon liigatoimituksen omaan arvioon peilaten KooKoon joulutodistuksessa pitäisi tosiaan olla kiitettävä arvosana vähintään 9.5. Lähes kaikki jääkiekkotoimittajat veikkaisivat KooKoon jäävän liigassa jumboksi ja joukkue haukuttiin ennen kuin ensimmäistäkään peliä oli pelattu. Kiistatta KooKoo on ylittänyt kaikki odotukset kiitettävän arvosanan arvoisesti on tältä osin ihan liigan ykkönen.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kai koulussakaan saa todistukseen kymppiä, jos saa kokeista kasia ja ysiä. Ei, vaikka etukäteen arvioiden olisi luokan heikoimpia.

Odotusarvoihin nähden KooKoo on kyllä onnistunut kympin arvoisesti.
 

Sumusoturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hauskaa sinänsä, että kauteen lähdettäessä enimmäkseen taidettiin nostaa maalivahtipeli esille vahvuutena ja Haukea pidettiin suurena ryöstönä. Eihän norski ole huonosti pelannut kuitenkaan, vaikka joitakin helppoja kieltämättä onkin mennyt joissakin peleissä. Pääsääntöisesti kuitenkin tekeminen ollut suht hyvää eikä häneltä ole juuri ohipelejä tullut. Halosen osalta nähtävissä on ollut jatkuvasti hieman pomppuja eteen. Maalivahtivalmentaja on maailmanmestari, mutta jos ajatellaan Ahokkaan taikovan pelaajista kaikki irti (ja vähän päälle) niin eihän Lehtonen ole tässä aivan samaan päässyt, ei oikein yhdelläkään kaudella Kouvolassa. Maalivahtivalmentaja harvoin saa valita koulittavansa, mutta olisiko sitten homma paremmin mikäli itse saisi valintansa tehdä maalivahdista.

Offtopic sikseen, medianäkyvyydessä paranneltavaa löytyy kyllä KooKoolla. Tämän kauden jengi on erityislaatuinen monine kansalaisuuksineen, ja siitä voitaisiin rakentaa voimavara myös ulospäin. Telian videossahan tämä nähtiin, mutta KooKoo itse ei hirveästi ole aihetta hyödyntänyt. Hauskat suomenkieliset lauseet tai sanat mahdollistavat hyviä videon aiheita ja näin joulun alla tutustuminen muiden maiden jouluihin olisi ollut varmasti mielenkiintoinen aihe seurata. Pelaajia olisi mukava todellakin tuoda esiin myös ihmisinä ja näin tehdä koko joukkue tutuksi yleisölle jäällä nähtävän esityksen lisäksi.

KooKoon mediaseksikkyys sen sijaan on kyllä kasvanut. Edelleen tuntuu kylläkin tiettyjen toimittajien sekä Telian studioisännän puhuvan joukkueesta hieman alentavasti. Mestisleima kuitenkin alkaa pikku hiljaa kaikota aina vain useamman silmissä eli kohti parempaa mennään!

Näkyvyyttä edelleen kaipaisi lisää seuralta. En itse enää lue Kosaria eli en osaa sanoa siellä mainostamisesta, mutta tällä tarkoitankin näkyvyyttä kaupungilla. Pelipäivän täytyisi näkyä reilusti, jotta kaikki tietäisivät milloin kotipeliä olisi tiedossa. Lahden tapa värjätä radiomastot voiton kunniaksi on hauska, joten miksipä meillä ei voitaisi vaikkapa heijastaa pohjolatalon kylkeen oranssia ja mustaa? Millä muulla tavalla palstatoverit toisivat joukkuetta esiin kaupungilla liikkuville vanhemmille ihmisille, joita sosiaalinen media ei tavoita? Ideathan ovat aina tervetulleita, ja ne menevät kenties tätäkin kautta perille. Rauta
on tällä hetkellä kuumaa, joten tilannetta pitäisi kyllä hyödyntää entistä paremmin ja saada joukkue koko Kouvolan huulille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös