KooKoon näkyvyys mediassa

  • 374 982
  • 1 382

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kookoo julkaisi tiedotteen case Maltesta. Voi olla että laittavat oikeusturvaan. Tosin mitä sieltä voi saada kun pelikielto tänään.
Ei varmaan mitään konkreettista, mutta voisi olla kuitenkin tärkeä ele pelaajaa kohtaan.

Vaikka näissä keskusteluissa selvä enemmistö on Strömwallin puolella, niin virallinen tuomio on nyt kuitenkin toinen. Ei sillä mahdollisella maineen puhdistamisella varmaan meille ole niin väliä, mutta Strömwallille voi ollakin.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Harmittaa hieman, että omat mediat hoidetaan näin huonosti ja etäkannattajia väheksyen. Otteluraporttia ei vieläkään ole ilmestynyt kotisivuille ja läpi kauden ilmestynyt myöhässä. Mestis aikana sekin pystyttiin tuottamaan samana iltana. Jatkoajassa myös on harvoin otteluraportteja KooKoon kotipeleistä inhimmillisessä ajassa. Tässä kuitenkin alustat ovat "ilmaisia" ja sisällöntuottajia varmasti löytyisi.

Muut seurat pystyvät tuottamaan otteluraportteja ja valmentajien kommentteja A-junioreita myöden ottelupäivänä, KooKoo ei pysty samaan edes päätuotteensa kanssa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä sitä vaan toivoisi, että tuo KooKooTV olisi elossa. Viikko kauden alkuun ja 4kk sitten on tullut sinne viimeksi sisältöä.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Kyllä sitä vaan toivoisi, että tuo KooKooTV olisi elossa. Viikko kauden alkuun ja 4kk sitten on tullut sinne viimeksi sisältöä.

Niin tai KooKoon verkkomedia ylipäätään. Muut Liiga- ja Mestisseurat kykenevät tuottamaan otteluraportin pelipäivän iltana. KooKoo ei suotta kiirehdi näiden kanssa, HIFK-pelistä on jo pari päivää..
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Niin tai KooKoon verkkomedia ylipäätään. Muut Liiga- ja Mestisseurat kykenevät tuottamaan otteluraportin pelipäivän iltana. KooKoo ei suotta kiirehdi näiden kanssa, HIFK-pelistä on jo pari päivää..

Joo ei ole kyllä vakuuttavaa missään muodossa. Edelleen tässä luulisi vaikka jollain AMK yhteistyöllä saavan buustia tähän, jos ei yhteisötoiminnasta tai mediasta vastaavat ehdi tämän enempää kiimaa nostattaa somen/verkkoväylien kautta kauden alla.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Joo ei ole kyllä vakuuttavaa missään muodossa. Edelleen tässä luulisi vaikka jollain AMK yhteistyöllä saavan buustia tähän, jos ei yhteisötoiminnasta tai mediasta vastaavat ehdi tämän enempää kiimaa nostattaa somen/verkkoväylien kautta kauden alla.
Kyllä tämän luokan seuralla, joka pelaa pääsarjatasolla pitää olla omat tiedottajansa. Mitäs se Nita Ahola puuhaa? Kulkee tittelillä "yhteisöpäällikkö". No, sehän voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.

Jos vaaditaan joidenkin ammattikorkeakoululaisten lähtevän talkoilla mukaan näillä budjeteilla pyörivien seurojen hommiin niin metsään mennään.

Ja onhan tuolla sellainenkin toimija kuin Matti Lindholm "Myynti- ja Viestintäpäällikkö". Mitähän viestintää hän harjoittaa?

Laitetaan linkki tuohon KooKoon henkilökuntalistaan. Sieltä vaan kyselemään missä se viestintä viipyy: Yhteystiedot
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän viestintäpäällikön homma ole laittaa faceen ja twitteriin päivitykset. Alkaa haiskahtaa että se kiertävä kamera oli Vallinin idea kun Arskan jälkeen kaikki on hyytynyt.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tää alkaa olemaan kestoaihe joka nousee esiin joka vuosi.. Ekalla ja tokalla "uudella" liigakaudella oli reipasta pöhinää joka sitten hiipui aika totaalisesti. Joka päivä ei tarvi tulla kaikkea hassunhauskaa mut vaikka ns. pelaajakortteja, tunnelmia treeneistä ym. materiaalia mitä Mestis-seuratkin työntää ulos. KooKoo on kuulemma HMV-seura eikä mediahiljaisuus ainakaan sitä hirveästi paranna..
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei ainakaan Kouvolan ulkopuolella liikaa odoteta tämän kauden KooKoolta. Tässä Jääkiekkolehdestä ja parista muusta lähteestä kerätyt eri medioiden arviot mustaoranssien sijoituksesta kauden päättyessä:

Jääkiekkolehti: 15. (Jussi Heimo)
Aamulehti: 15. (Pekka Aalto)
Helsingin Sanomat: 15. (Heikki Miettinen)
Iltalehti: 13. (Lassi Kuisma)
Ilta-Sanomat/Urheilulehti: 14. (Sami Hoffren) & 12.-13. (Vesa Rantanen)
Jatkoaika: 14. (Liiga-toimitus) (Jääkiekkolehdessä Wennströmin veikkaus Jatkoajan nimissä: 15.)
MTV Urheilu: 10. (Antero Mertaranta)
Liiga: 15. (Tuomas Nyholm)
Kaleva: 14. (Teemu Wilenius)
YLE: 14. (Jussi Paasi)
 
Suosikkijoukkue
KK
Ei ainakaan Kouvolan ulkopuolella liikaa odoteta tämän kauden KooKoolta. Tässä Jääkiekkolehdestä ja parista muusta lähteestä kerätyt eri medioiden arviot mustaoranssien sijoituksesta kauden päättyessä:

Jääkiekkolehti: 15. (Jussi Heimo)
Aamulehti: 15. (Pekka Aalto)
Helsingin Sanomat: 15. (Heikki Miettinen)
Iltalehti: 13. (Lassi Kuisma)
Ilta-Sanomat/Urheilulehti: 14. (Sami Hoffren) & 12.-13. (Vesa Rantanen)
Jatkoaika: 14. (Liiga-toimitus) (Jääkiekkolehdessä Wennströmin veikkaus Jatkoajan nimissä: 15.)
MTV Urheilu: 10. (Antero Mertaranta)
Liiga: 15. (Tuomas Nyholm)
Kaleva: 14. (Teemu Wilenius)
YLE: 14. (Jussi Paasi)

Olen itse puhunut ystävilleni tyyliin, että KooKoo jää rynkosarjassa jumboksi. Kai se on myös tää perus kouvolalainen pessimisti, mutta pessimisti ei pety. Olen kyllä hyvin huolissani KooKoon tulevan kauden tuloksesta niin kentällä, kuin sen ulkopuolella. Olen median kausiennakoiden kanssa täysin samaa mieltä.
 

Karvikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No eipä yllätä että on taas "asiantuntijat " rankannut KooKoon sijalle 15. Joka vuosi sama juttu. Enkä tarkoita että pitäisi myöskään kärkeen rankata, mutta kyllä itse jättäisin Jukurit, Ässät ja SaiPan ainakin KooKoon taakse.
Mielummin olen lukenut kesän aikana useammaltakin palstalaiselta tulleita ennakoita yleisessä voimasuhdeketjussa, kuin noita lehtien asiantuntijoiden.
 

Eipou

Jäsen
Kai se on myös tää perus kouvolalainen pessimisti, mutta pessimisti ei pety.
Täällä monet pessimistit tuntuvat pettyvän vielä niitä ei-pessimistejäkin syvemmin kun asioita menee penkin alle, vaikka olisivat jo ennen kauden alkua varautuneet kaikkeen mahdolliseen mikä voi pieleen mennä.

Siitäkin huolimatta olen mielummin olen optimisti ja väärässä, kuin pessimisti ja oikeassa.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lisätään listaan vielä:

Veikkaus 13
Juha Koivula (ammattivedonlyöjä) 12

Näen itse KooKoon materiaalin ihan potentiaalisena. Hyvä maalivahtiosasto, todennäköisesti hyvä ykköspakki (Caito) ja Hakulisen johdolla suht laadukas ja leveä hyökkäysmateriaali. Kulminoituu paperilla pitkälti sentteriosastoon ja etenkin Platzerin pitäisi onnistua.

Ilmeisesti nyt nähdään huomattavasti kurinalaisempi KooKoo kuin Tuokkolan aikaan. Kysymysmerkki on, kuten jossain ennakossa todettiin, miten muukalaislegioona saadaan sitoutettua pelitapaan. Nuoret ja eteenpäin pyrkivät pelaajat eivät välttämättä ole niin kiinnostuneita puolustusvelvoitteista kuin omista pisteistään. Esimerkiksi Bucek on pelaaja, jonka kaudesta voi tulla ihan mitä vaan. Jos homma ei toimi, niin luultavasti noilla taustoilla tulevasta pelaajasta pääsee kuitenkin kohtuu kivuttomasti eroon.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Arvioissa yllättää lähinnä vain nuo sijat 15, olisi luullut sijan 14 edes irtoavan heikoimmillaankin. Itse vielä uskon, että parempaan pystytään, joskin PO:t tuntuu kaukaisilta - ihan kieltämättä. Ihan ytimessä tuolla ollaan, Platzerin pitäisi olla liigatason 1-2 sentteri, jotta sentteripuolen osalta ollaan edes jotenkin kylillä.

Harjoituspelit on harjoituspelejä, viikonloppuna se taas alkaa, vaikka ei vieläkään KooKoon somen pohjalta sitä juuri uskoisi. Tuntuu kausi kaudelta menevän tuo sektori kyllä huonompaan suuntaan.
 
Paperillahan KooKoolla on kyllä ihan selkeästi TOP10-joukkue Liigassa, mutta se paperi ei kerro mitään, jos homma ei lähde synkkaamaan ja/jos peli-esitykset jatkuvat harjoitusotteluiden kaltaisina. Paljon on josseja, mutta toisaalta SaiPaa vastaan on hyvät mahdollisuudet, jopa kahden voiton starttiin.. toki myös kahden tappion, joka olisi kyllä täydellinen katastrofi.

Pitkään ei tarvitse spekuloida!
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen laittanut muistaakseni useampaankin kertaan suoraan palautetta toimistolle olemattomasta mediasisällöstä. Mikähän siinä on, että tähän ei voida kiinnittää vieläkään yhtään huomiota? Surullista tekemistä, eikä nostata kyllä minkäänlaista kiimaa ennen kauden alkua tai sen aikana ainakaan minussa, eikä varmaan monessa muussakaan.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän tuntuu että mennään yritysmyynti edellä. Kabinettien myyntiä kyllä mainostetaan ja kerrotaan uusista yhteistyökumppaneista.
 

Karvikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt oli ilmestynyt ainakin KooKoon facebookiin viime kauden top 5 maalit. Kylmät väreet tuli vieläkin siitä Strömwallin kauden viimeisestä maalista
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Olen laittanut muistaakseni useampaankin kertaan suoraan palautetta toimistolle olemattomasta mediasisällöstä. Mikähän siinä on, että tähän ei voida kiinnittää vieläkään yhtään huomiota? Surullista tekemistä, eikä nostata kyllä minkäänlaista kiimaa ennen kauden alkua tai sen aikana ainakaan minussa, eikä varmaan monessa muussakaan.
Viitsittiinkö sieltä "toimistotornista" vastata? Minä luovuin palautteen antamisesta kun sai 3 kertaa huudella palautteen jälkeen perään että miksi ei kuulu mitään?

Lindholmilla oli kuulemma muuta tekemistä ja oli "osittain osa-aikainen". Ottelutapahtumasta kyselin Lindforssilta, mutta hän kuulemma oli "kokonaan osa-aikainen", joten ei ehtinyt vastailla vaikka tapahtumapäällikkö olikin.

En tiedä nykyään viitsivätkö sieltä palautteisiin vastata. Minä kyllästyin tuolloin kun lähetin harkittua ja asiallista palautetta, mutta "toimistolla oli kovin kiire", joten päätin lopettaa moisen lopullisesti.

Tämä nyt ei suoraan liity KooKoon näkymiseen mediassa, mutta tulkoon vielä kerran kerrotuksi täällä.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Joo ei ole kyllä vakuuttavaa missään muodossa. Edelleen tässä luulisi vaikka jollain AMK yhteistyöllä saavan buustia tähän, jos ei yhteisötoiminnasta tai mediasta vastaavat ehdi tämän enempää kiimaa nostattaa somen/verkkoväylien kautta kauden alla.

Eiköhän tuota sisältö saa, jos vain laittaa rahaa tiskiin. 5 miljoonan liikevaihdolla pyörivältä yritykseltä ns. ammattilaiset odottanevat kohtuullista korvausta tehdystä työstä vs. makkarapalkalla toimiminen.

e. ennakkoarviot pohjaavat varmasti paljon myös aiempiin kausiin ja eihän KooKoo ole vielä kertaakaan kunnolla onnistunut tuloksellisesti nykyisellä liigavisiitillään. Oliko jopa niin, että osittain mestisjämistä koottu 1. kauden porukka on ollut tuloksellisesti paras tähän mennessä? Joka tapauksessa historia, uusi valmentaja, paljon tuntemattomia pelaaja-arpoja jne. Ei noilla spekseillä nyt mitään top8 -paikkaa kukaan uskalla veikata, vaikka olisi miten potentiaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös