KooKoon hyväntekeväisyystempaukset

  • 5 001
  • 19
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo tarjoaa mahdollisuutta hankkia vähävaraisille lapsiperheille ottelulippupaketteja 19.1. pelattavaan KooKoo - Sport peliin. Paketin hinta 150 € ja paketissa on 10 lippua.

Lähteekö palstaveljet mukaan hankkimaan yhtä tällaista Joulumieli -pakettia? Yksi osuus olisi 15€ ja kun 150 € on kasassa hankin tuon paketin ja nimeän lahjoittajaksi "Jatkoajan KooKoon keskusteluosio".

Laitan itse pohjiksi kaksi osuutta ja nyt on siis kahdeksan vielä jaossa. Ilmoittautukaa tähän ketjuun monella osuudella lähdette mukaan ja laitan sitten yv:llä tilinumeron. Pistetään takarajaksi keskiviikko 12.12., niin minulle jää aikaa hankkia tuo paketti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Lähdetään kahdella osuudella mukaan. Voitko muuten @Ikuinen try out laittaa linkkiä tuohon alkuperäiseen kampanjaan, kun en nyt näin nopeasti sitä esim. kotisivuilta löytänyt.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä näin hyvään täytyy lähteä mukaan, mä tulen mukaan yhdellä osuudella.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Yksi osuus vissiin jäljellä? Mie voin napata sen, niin saadaan homma pakettiin.
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taisi tosiaan kaikki osuudet mennä. Lunastan tuon Joulumieli -paketin ja laittelen yv:llä tilitiedot.

Kiitokset kaikille mukaan lähteneille!!! Huonompiakin joululahjoja on varmasti tullut hankittua.
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tiedoksi Joulumieli -pakettiin osallistuneille, olen lunastanut paketin ja ollut puhelimitse yhteydessä KooKoon toimistolle, jotta paketin lahjoittajana ei näy minun nimeni vaan nimeämäni hyväntekijäjoukkio.

Laittelen tilitietojani viikonlopun aikana paketista osuuksia varanneille.

Vielä kerran ISO KIITOS kaikille mukaan lähteneille!!!
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos myös @Ikuinen try out järjestelyistä! Todella hyvä kampanja, toivottavasti mahdollisimman monta lippupakettia menee kaupaksi. Kiekkopelissä käyminen perheen kanssa on loppujen lopuksi aika hintavaa, jos rahasta on tiukkaa niin se on ihan ensimmäisiä asioita mikä karsiutuu pois.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hyvän pelin pääsivät katsomaan. Kiitos tästä mahdollisuudesta KooKoolle ja lisää tällaisia tempauksia. Kiitos myös @Ikuinen try out järjestelyistä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mites on tänä vuonna?

Osallistun mielelläni, jos vastaava mahdollisuus on.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mites on tänä vuonna?

Osallistun mielelläni, jos vastaava mahdollisuus on.
Vastaava kampanja järjestetään tänäkin vuonna. Vaihtoehtoja lippupakettien suhteen on kaksi, ja liput jaetaan mielenterveyskuntoutujille Kymsoten, Kouvolan kaupungin etsivän nuorisotyön ja Vuoroveto-kriisikeskuksen kautta.

Lisätietoja Joulumieli-kampanjasta KooKoon nettisivuilla: Taas jaetaan Joulumieltä – tule mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös