KooKoon harjoitusottelut 2018

  • 26 693
  • 86

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Kiitos mutta mistä löyden sen linkin siihen JuuTuubiin, joka toimii? En vain millään keksi missä se on tuolla.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Mutta miten tuolta saksankiliseltä sivulta saa se pelin käyntiin? Olen helevetin uuno näissä myönnän, mutta viisatkaa totaalityhmää saamaan peli auki.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mutta miten tuolta saksankiliseltä sivulta saa se pelin käyntiin? Olen helevetin uuno näissä myönnän, mutta viisatkaa totaalityhmää saamaan peli auki.

Mulla se itse asiassa avasi tuon lähetyksen (pienessä ikkunassa, kun scrollaa sivua vähän alaspäin) suoraan, mutta kun linkkiä klikkaa uudestaan, niin vaatii ilmaista rekisteröitymistä. Ei tuokaan toki kovin paha rasti ole. Kokeile päivittää sivu pari kertaa, jos avautuisi tai sitten tee halutessasi ilmainen tili.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Kun pääsen vihdoin klikkaamaan nuolta, joka pitäisi käynnistää peli tullaan sivulle, jonka pääotsikko kuuluu:

Hier geht es zum Eishockey-Livestream

Mihin edetään tästä?
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla se itse asiassa avasi tuon lähetyksen (pienessä ikkunassa, kun scrollaa sivua vähän alaspäin) suoraan, mutta kun linkkiä klikkaa uudestaan, niin vaatii ilmaista rekisteröitymistä. Ei tuokaan toki kovin paha rasti ole. Kokeile päivittää sivu pari kertaa, jos avautuisi tai sitten tee halutessasi ilmainen tili.
Juu sama homma ja saa ainoastaan ilman kirjautumista näkyviin tuosta Facebookin kommenteista kun klikkaa.

https://www.facebook.com/33611019674/posts/10156696995039675/
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en osaa kyllä neuvoa miten pelin saa näkyviin, jos se ei aukea suoraan tuon linkin kautta.

Kouvolan KooKoo (@KouvolanKooKoo) | Twitter

Minulla peli alkoi näkyä ja näkyy ongelmitta ilman mitään kirjaantumisia. Eikö kenelläkään muulla näy tämä peli?

Ensimmäinen erä päättyi juuri tilanteessa 0-0.
 
Viimeksi muokattu:

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Kiitokset edelliselle. En saanut luotua tuonne yhdelle sivulle tiliä vaikka jätin ääkköset ja öökkösetkin pois.

Tuolta VeisPuukin kommenttiosiolinkistä saatiin toimimaan. Harmi kun meni se toistaiseksi KooKoon paras eli ensimmäinen erä sivusuun. Jospa tänään toisin.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kähkönen ylivoimalla 1-0 syöttäjät Suuronen ja Strömwall.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei lähde millään käyntiin tuo peli. Menipäs hermot jos ei muuta. Suorastaan vihaan tällaista säätämistä.

Video kaatui erätauolla ja nyt tuo sivu ei edes aukea Chromella. :D

Ei kanssa jaksa enää säätää, laittakaahan seuraajat infoa miltä otteet näyttävät.
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Wittchown myllystä tuomittiin vastustajan live-seurannan mukaan molemmille 2+2+10 min, niin meinaakos että pääsee vielä pelaamaan pelissä, eikä tullut ottelurangaistusta?
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
2. erän alku vähän yli puoleenväliin totaalista sekoilut. Puolen välin jälkeen vastustaja alkoi väsyä kaahaamiseen ja KooKoo sai tilaa kentällä, loi puoliksi tuurilla paikkoja, mutta mistään ei haluttu laittaa sisään.

Koskahan meillä täällä rakkaassa Suomen maassa tulee vastaan Änärilätkää isossa kaukalossa ihannoinnin kulminaatiopiste ja tehdään jotain muutakin kuin tuota: "Vittu jätkät jalkoja ja käännetään niin äkkiä ylöspäin kuin mahdollista ettei vastustaja pysy mukana tai pääse millään antamaan painetta, mutta itse heti paine kuin mahdollista niin ylhäältä kuin mahdollista"

Se on jossain mahtavassa Änärissä vähän eri, kun pojilla on sen vauhdin lisäksi siihen vauhtiin riittävästi taitoa. Ja jos ei ole niin ostetaan sellaisia poikia. Kultanen ei valitettavasti pysty niitä ostamaan.

Ainoa järki mikä tänään oli toisessa erässä oli se, että kärkikarvaajat eivät ajaneet itseään ulos pelistä. Mutta tästä kiitos kuuluu vastustajalle.

Ei saatana tuossa Tuokkolan kaahaamisessa ole järjen hiventäkään kun tulee vähän taitavampi vastustaja vastaan tai vasta palloon.
 

Hockeyhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu pääsevät vielä pelaamaan. Tuolla ei niin vaan pihalle heitetä, vaikka ihan ilman hanskoja hippailivatkin..
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoolle 2-1 voitto Villachissa.
KooKoon maalintekijät tänään Toni Kähkönen ja Kalle Valtola.
 
No tämä peli nyt vahvisti sen, että Perhonen on selvä ykkösmolari tällä kaudella.

O'Donnellin taru päättyneet syyskuun lopussa tai aikaisemminkin. Toivottavasti löydettäisiin sentteri.

Valtolasta tulee tekijämies.
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harjoitusotteluiden perusteella Perhonen kyllä tosiaan aika selkeä ykkösmaalivahti alkavalle kaudella ja eikös Järkkärillä ole vielä pelikieltoa viime kauden hölmöilystä jäljellä?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Järkkärillä on kyllä ollut jo jonkun aikaa käyrä alaspäin. Ei yhdellä veskarilla voi kautta vetää kun Perhonenkaan ole mikään supermies. No Järkkäri saa osoittaa olevani väärässä.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Samaa mieltä edellisten kanssa, Perhonen on kyllä selvä ykkönen. Järvenpää ei ole enää pitkään aikaan vakuuttanut. Jotenkin miehen kehonkieli ja preesens maalilla ei herätä lainkaan luottamusta. Torjuntatyyli näyttää vähän sellaiselta mikkorämömäiseltä koheltamiselta nykyisin. Ainakin mulla on levollisempi olo, kun maalilla on parimetrinen, hyvin peittävä, rauhallinen ja moderni maalivahti.

Jos Järkkäri onnistuu palaamaan tasolle, jolla pelasi ennen loukkaantumistaan ja Perhonen jatkaa kehitystään, niin KooKoolla on aivan helvetin hyvä tandemi. Aikamoinen high risk/high reward-tilanne meillä maalinsuulla.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
On siellä ainakin yhden harkkapelin ja ensimmäisen aikuisten ottelunsa pelannut #35 Oskari Salminen kirittämässä noita kahta muuta maalivahtia.

Salminen ei ollut A junnujen mukana ainakaan Jokereita vastaan, joten liekö sitten kuinka aktiivisesti edustuksen harjoitusringissä.

Mielenkiintoista muuten on se että kun klikkaa KooKoon sivulla Salmisen profiilia niin kuvaan hyppääkin Juha Järvenpää.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Torstaina ois tuo KooKoo - Jukurit harkkapeli. Samoihin aikoihin pelataan Superpesiksen 5. välierä siinä vieruskentällä. Harmillinen yhteensattuma, onneksi kyseessä kuitenkin vain harjoituspeli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös