Tätä ottelua ei pääse näkemään, mutta eipä hirveästi harmita. Ärsyttävä asia kouvolalaisessa jääkiekossa on hirvittävän hintaiset liput. 5/10 euroa on paljon, etenkin kun pelataan kakkostason sarjassa. Jonkinlaista valintaa joutuu tekemään, vaikka katson kyllä mestistä lähes yhtä mielelläni, kuin sm-liigaa. Vertailun vuosi koripallon pääsarjaa pääsee opiskelija seuraamaan Kouvolassa 3 eurolla ja pesäpalloa, josta oli mahdollisuus nousta superiin 4 eurolla. Itse tuon 5e vielä maksaa, mutta varmasti katsojia kävisi enemmänkin pienillä hintamuutoksilla. Euronkin alennus, niin liput tuntuisivat jo suhteellisen edullisilta.
Mitähän raportissa tarkoitettiin KooKoon kankeilla puolustajilla? Kankeilla yleensä, vai kankeita suhteessa siihen johonkin venäläiseen? Puolustus on nimenomaan minun silmiini näyttänyt yleisesti hyvin luistelevalta viime kauteenkin nähden.
Itse pelistä voi tulla teurastus tai nihkeää pakkopullaa. Veikataan nyt sitä teurastusta numeroin 11-2. Heikkinen varmaankin vaihteeksi maalilla.
Ei se tietysti mikään raportti vielä ollut.
Mitähän raportissa tarkoitettiin KooKoon kankeilla puolustajilla? Kankeilla yleensä, vai kankeita suhteessa siihen johonkin venäläiseen? Puolustus on nimenomaan minun silmiini näyttänyt yleisesti hyvin luistelevalta viime kauteenkin nähden.
Itse pelistä voi tulla teurastus tai nihkeää pakkopullaa. Veikataan nyt sitä teurastusta numeroin 11-2. Heikkinen varmaankin vaihteeksi maalilla.
Ei se tietysti mikään raportti vielä ollut.