Jatkoajan ennakko jo hyvissä ajoin, sisältäen myös vastustajan kokoonpanon: Tulevaisuuden tähdistäkö KooKoon ensimmäinen uhri?
IceMaster kirjoitti:Kuinka monta jäähyminuuttia pikku-Komarov kerää Kouvolasta?
Everton kirjoitti:Voi olla, ettei alle kaksikymmpisten maajoukkue suuria ihmismääriä liikuttele, mutta ainakin minua se kiinnostaa. Harvemmin kuitenkin saa nähdä KooKoota vastaan noin kovia tulevaisuuden tähtiä.
EDIT: Korhonen ja Lustberg eivät varmaan kokoonpanossa ole, sillä pelasivat eilen A:ssa. Jokohan Haapalainen pääsisi kehiin?
tarok kirjoitti:Tuskin on Haapalainen kehissä tänään...lähti eilen Ketterään pelaamaan pari peliä
Miksu kirjoitti:Sen verran otteluennakon kuvatekstiä korjaisin, että Komarov ei sentään enää ole 168-senttinen. Se on vanha tieto, "miehen" oikeat mitat ovat Ässien kotisivujen mukaan 176/83 ja Sm-liigan sivujen mukaan 178/82.
onpas Kouvolassa ollut monta peliä illalla käynnissä, kun minunkin mielestäni peli oli ok. Mielestäni Kookoo pelasi melko rauhallisesti ja varmasti, tosin purkuihin olisi kyllä syytä kiinnittää huomiota. Erityisesti ilahdutti Gärdströmin peliaika, jota tuli reilusti. Samoin oli mukava nähdä Koskelainen kentällä. Vielä kun Lustberg oli päässyt jäälle Aravirran eteen, niin hyvä olisi ollut. Vaikka Rask oli hyvä, niin vaikeuksia kyllä on tiedossa jos maaleja ei ala syntymään.koukou kirjoitti:Peli oli surkeaa
koukou kirjoitti:Peli oli surkeaa, ilmeisesti olin siis eri pelissä kuin IceMaster.
IceMaster kirjoitti:Ehkä peli ei ollut näyttävää, jossa kaikki avaukset menivät lavasta lapaan. Eikä Tinke harhauttanut koko kenttää läpi ja lopuksi syöttänyt Luigille takatolpalle. Eikä Haapa-Aro taklannut ketään laidasta läpi, mutta tärkeät kaksi pistettä tuli.
Jos molemmat joukkueet puolustuvat noin ahkerasti ja maalivahdit pelaavat hyvää peliä, niin tuskin nähdään tuon viihdyttävämpää peliä.
Kaksi pistettä, eli voitto= Vähintään ok peli nykyjääkiekossa.
Kiekon purkaminen on ollut ongelma koko Mansikan valmennuskauden ajan. Arvailenpa vaan että Mansikka on painottanut joukkueelle että kiekkoja ei saa vain roiskia pois omalta alueelta vaan aina pitää pyrkiä rakentamaan hyökkäystä. Tämähän on tietenkin mahdotonta vastustajan pitäessä painetta yllä ja ainut järkevä teko olisi katkaista paine nostamalla kiekkoa keskialueelle tai jopa vastustajan päätyyn.koukou kirjoitti:Purkakaa kiekkot kunnolla omista.. Varmasti lähemmäs kymmenen maalipaikkaa vieraille tuli kun purkukiekko laitettiin suoraan vastustajan lapaan tai muuten vain sössittiin vastustajalle. Kunnon roikkuja tai lämäreitä vaikka vastustajan kenttäpäädyn kalaverkkoon kunhan omista tulee pois.
Peli oli surkeaa, ilmeisesti olin siis eri pelissä kuin IceMaster.
Harhasyöttöjä ja hyökkäyksien päättäminen onnetonta. Ei laukauksia, ei mitään.
Ainut onnistuja oli ET, jonka syrjäyttäminen olisi suuri virhe, ellei mies itse anna siihen syytä. Normaalisti en avaudu, mutta ei tuota peliä kukaan satunnaiskatsoja tule katsomaan. Mielenkiinnolla odotan Mansikan kommenttia pelistä.
Aamen.
KooPee kirjoitti:Palmu ehdottomasti maaliin myös seuraavaan peliin. Kyllä nollapeli pitää palkita.