Mainos

KooKoo-Sport kumpi finaaliin.

• 672
  • 10

KooKoo-Sport kumpi finaaliin?

• KooKoo

Ääniä: 13 40,6%
  • Sport

Ääniä: 16 50,0%
  • Ei kumpikaan vaan ottelu julistetaan juhannuksena tasatulokseen jonka jälkeen finaaliin pääsee TuTo

Ääniä: 3 9,4%

• Äänestäjiä
    32
  • Poll closed .

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kumpi finaaliin. Aika yksinkertainen kysymys. Itse toivon Sporttia mutta illallahan se nähdään.

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KooKoo - Sport 3-2

KooKoohan se on.

KK:lta pojoja nakuttelevat vaihteeksi Pöllänen 1+1, Kattelus 1+1, Karhula 0+2, Keltanen 1+0 VoM. Niin se on.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan, että Sportti sinne tiensä selvittäisi. Sympatiat Sportin puolella.

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Tatzka
Toivotaan, että Sportti sinne tiensä selvittäisi. Sympatiat Sportin puolella.

Vaasan Sport on Mestiksen HIFK. Kaikki kunnioittaa ja samalla inhoaa omalla tavallaan.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Ei vaan KooKoo.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco

Vaasan Sport on Mestiksen HIFK. Kaikki kunnioittaa ja samalla inhoaa omalla tavallaan.

Sporttiin olen tutustunut viimevuosina ja matseissakin tullut käytä, kun opiskelujen takia on Vaasassa asustellut. Nykyään toivoisi Sportin nousevan liikaan, mutta sitä ennen alueelle pitäisi saada pientä kiekkobuumia aikaan.

Sport voittoon!

Rocco

Jäsen
Onhan täällä buumia ollut aina kuten Sportin sivuilla lukee tuosta nousuottelusta.

Mestis vaan ei tuotteena kiinnosta... Ei täällä eikä muuallakaan.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rocco
Onhan täällä buumia ollut aina kuten Sportin sivuilla lukee tuosta nousuottelusta.

Mestis vaan ei tuotteena kiinnosta... Ei täällä eikä muuallakaan.

Niinpä, eipä Mestis tuotteena kiinnosta. Hallilla väkeä riittää ja tunnelma on hyvä, usein ennen omia treenejä olen matisissa käynyt ja muutenkin. Ongelmana ovat yritykset, ovatko ne valmiita panostamaan liigaan? Halli on kunnossa ja tunnelmallinen.

No nyt vain Mestis voitto, talous huippukuntoon ja liigaan, jos herrat kabinetissa näin päättäisivät.

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KooKoon pelin lisäksi suht hyvin sujui

minun veikkaukseni nimittäin.

Pöllänen 1+1 -> 1+2
Kattelus 1+1 -> 3+0
Karhula 0+2 -> 0+2
Keltanen 1+0 -> 0+0, eli melkein.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy