KooKoo-KalPa - vetääkö vaiko eikö?

  • 1 402
  • 4

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt Mestiksen asiantuntijat, kertokaapas tuosta Kouvolan ja Kuopion joukkueiden kohtaamisesta. Sillä kyselen, kun Centrebetillä tarjoavat kerrointa 2.6 KalPalle ja KooKoolle 1.8. Että onko tuo KooKoon ennakkosuosikin asema perua vajaamiehisen TuTon voitosta vai onko KalPalla jotain pielessä, miksi joukkue ei voisi voittaa?

Noin asiaa seuraamattomana tuntuisi selvältä, että pisteet matkaavat Kuopioon.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
KooKoo-KJT pelin nähneenä sanoisin,että tarjous on hyvä.
Siinähän pisteet olisivat ilman tuomarivirhettä matkanneet Järvenpäähän.
 

Afan

Jäsen
Rajatapaus

Näin minä sen näen. KalPa on joukkueista aavistuksen parempi, etenkin kun KooKoo jatkaa ilman Sami Heikkistä(?) ja Antti Karhulaa, mutta kotietu nostaa kouvolalaiset niukaksi suosikiksi.

Itse sain laskettua kohteen prosenteiksi 43-19-38.

Ei missään nimessä yhtä hyvä tarjous kuin KooKoo-KJT -pelissä oli Mestiksen avausviikolla. Siis minun mielestäni.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitoksia vastauksista. Kävi vaan niin, etten ehtinyt eilen laittaa sitä vetoa.

Afan: mitä menetelmää käytät laskiessasi noita prosentteja?
 

Afan

Jäsen
Polvipetteri:

Hyvin lyhyesti ja yleisellä tasolla:

1. Joukkueiden taso on määriteltävä. Loppukaudesta tilastot auttavat enemmän, mutta etenkin alkukaudesta on luotettava omaan näkemykseensä eli mutuun. Alkukierroksillahan sarjataulukko valehtee valtavasti. Peruspelitasoa korjaillaan ottelukohtaisesti pelaajiston ja motivaatiotekijöiden muutoksilla.

2. Tilastollinen vaihe. Tilastoanalyysin avulla katsotaan, miten samanlaisissa otteluissa on aiemmin käynyt. Tuossa täytyy ottaa huomioon, että aiempiin kausiin verrattuna tasapelien todennäköisyys noussee tällä kaudella hieman uuden jatkoaikasäännön takia.

Kahteen osaan voidaan jakaa myös voitollisen vedonlyönnin perusteet.

1. Luota itseesi, ja uskalla olla eri mieltä suuren enemmistön kanssa.
2. Ole oikeassa!

Ensimmäinen kohta on helppo toteuttaa, toisessa on jo enemmän tekemistä... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös