Konstaapeli Sandy Moger

• 3 024
  • 18

Iiro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liperin Taimi
Mielenkiintoinen juttu uusimmassa Kiekkolehdessä. Nimittäin Ässien kanadalaislaituri Sandy Mogerilla on takanaan poliisin opinnot ja yksityisetsivän ura on ilmeisesti jääkiekkouran jälkeen edessä. Ilmankos Moger kesyttikin niin vakuuttavasti SM-liigan kovanaama Mäkiahon taannoisen Ässät-HIFK -pelin lämpimillä loppuhetkillä.

Hra Mogerin etunimi on edelleen pienessä muutostilassa. Alunperin Sandyna tunnettu mies muuttui syksyllä Alexanderiksi ja eilisen Blues-pelin raportissa (MTV3:n tekstisivut) puhuttiin jo Kristian Mogerista. Ota tästä nyt selvää...

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarviipa kyseinen lehti mennä ostamaan. Oikaistaan hieman tuota nimi asiaa. Oikea nimi on Alexander Moger

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Iiro
Ilmankos Moger kesyttikin niin vakuuttavasti SM-liigan kovanaama Mäkiahon taannoisen Ässät-HIFK -pelin lämpimillä loppuhetkillä.

Ja Bluesin, aseenaan mailaa käyttäneen, Kohnin Moger taltutti kuin märän rukkasen. (olipa hieno vertaus)

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mä oon Mogerin Sandy tai Alexander mun oikee nimi on mut Sandyks mua on aina kutsuttu

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
"Alessandro" on sitten oikein kirjaimellisesti poliisi kaukalossa. Vaikka onhan se jo peleissä ennemminkin todettu.
Harmi kun jäi Bluesin vanhempi Elomo koulimatta kaikesta sikailusta viime matsissa...Tosin jos Sandy jatkaa samoja otteita kun viime peleissä, ei ole ukkoa varaa menettää minkään pelikiellon takia.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Moger?

Kovasti on Porilaisten kelkka kääntynyt kun vielä pari kuukautta sitten ollitte valmiita lähettämään hänet takaisin rapakon taakse, nyt hänestä puhutaan Porissa jo puolijumalana.;)

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Moger?

Viestin lähetti Walton
Kovasti on Porilaisten kelkka kääntynyt kun vielä pari kuukautta sitten ollitte valmiita lähettämään hänet takaisin rapakon taakse, nyt hänestä puhutaan Porissa jo puolijumalana.;)

Kuka oli kuka ei. Kärsimättömimmät valittajat valittavat heti, kun ei peli kuljekaan tarpeeksi hyvin. Kyllä yleisö hallilla on ottanut Mogerin jo ykkös-suosikikseen. Mahtavat suosionosoitukset Blues-pelissäkin sen kertoivat.
Ässät-Lukko 27.12(?), tulkaa itse katsomaan.

Carlos

Jäsen
Sitä allekirjoittanutkin on hokenut puolen syksyä että odottakaan vaan, siinä Moukerissa on yksi liigan parhaista pelaajista kun vaan pääsee vauhtiin. Huonoa asiassa on se että jos mies jatkaa samaan tahtiin loppukauden, rakastuu hän keväällä Jokereihin, koska se on niin hieno organisaatio, ja siirtyy sinne. Rahalla ei ole asian kanssa luonnollisesti mitään tekemistä.

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinpä Carlos. Ei auta muu, kuin nauttia tämän hetkisestä tilanteesta niin kauan, kuin sitä kestää. Toivottavasti silti huhut jatkosopimuksesta Ässien kanssa pitävät paikkansa.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
"nice to know" - tietona: Mogerilla on sm-liigan paras laukaus/maali - tehokkuus. yli 20% ... Ei huonosti.
Onhan siellä niitä yksi laukaus, yksi maali äijiä pari, mutta ne voi karsia pois.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Moukarista

Ihan hyvä poiminta, ilmeisesti mies ei ole kalliskaan. Verkkainen kaveri, mutta aika häijy 1-1 tilanteissa ja maalin edessä. Kovuutta löytyy. Ehkä tyyppillinen kanukki. Maalin edustalta taitaa maalit sutia.

Tosin Clubna taisi olla tulossa Ässiin, onneksi tuli Jypiin, maalipörssin kolmonen at the moment. Tuuria tarvitaan hankinnoissa, kuten teillä Vujtekin kanssa.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kyllä Moger on tehnyt varmaan jokaisen maalinsa muutaman metrin päästä maalista ja 90% aivan maalin edestä.Itse kanssa huomasin tuon,että tämä teidän tsekki jonka nimi on vaikea on aika kovassa vedossa.
Eikös se ollut Jypin kotisivut mitkä kertoivat Ässien silloin olleen hänen todennäköisin joukkueensa?Minua ei silti harmita ettei hän tullut.Olen pitkästä aikaa tyytyväinen kaikkiin ulkomaalaisiin Ässissä.:)

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mogerista

Sandy tosiaan iskee byyrinsä lähietäisyydeltä. Mutta vastapainoksi kaverilla on _hirmuinen_ tykki kun vain ehtii virittämään lyöntilaukauksen. Melkoinen vipuvarsi ja erinomainen kosketus kiekkoon laukauksessa. Valitettavasti Sandy vaan ei tahdo ehtiä sellaisiin paikkoihin että pystyisi tuota ominaisuuttaan hyödyntämään. Yhden kerran se on kotiotteluissa nähty eikä molarilla ollut sanan sijaa kaarelta lähteneeseen vetoon.

Mitä tulee noihin viiteen ulkomaalaiseen, niin Sheptakin tämän kauden esityksiin ei kait voi oikein olla tyytyväinen kukaan muu kuin kilpailevan joukkueen fani? Eikä Perrinkään ole vielä onnistunut karistamaan alisuorittajan leimaa selästään. Tosin sopii toivoa, että ainakin osasyyllinen - eli vaimon viime hetkien raskaus ja samalla jännitys - lienee nyt takana päin.

Perjantaina ollaan taas hitusen viisaampia.

piru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sandyssä on selvää stara-ainesta, ja sitä on harvassa pelaajassa tänäpäivänä.

Mies pitää roolittaa oikein niin tehoja tulee, ei tosiaan oon mikään keskialueen virtuoosi mut maalilla tapahtuu senkin edestä (ja takaa).

Kovan tykin esitteli mm. alivoimalla Jyppiä vastaan, näin kiekon käyneen aivan alatakanurkassa, mut ilmeisesti se kiepsahti sieltä ulos niin ettei maaliviiva kokonaan ylittynyt kun ei videoltakaan näkemääni maalia löytynyt.

Harmi et äijä on joutunut vähentämään puhtaita ja loppuunasti vietyjä taklauksiaan pehmeän tuomarilinjan takia.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Nyt Moger pelaa hyvässä ketjussa. "Korppi"-"Lippari"-"Sandy" on toiminut ihan hienosti tähän asti. Miesten roolitukset ovat menneet kohdalleen. "Sandy" on kaiken lisäksi joukkuepelaaja. Ei mikään "Jan Kaluuni" joka ei laskeudu punaviivaa alemmaksi "puolustamaan", vaan hyvin usein Moger on ollut jopa alimpana kenttäpelaajana auttamassa puolustajia.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
EIkai tästä polvimörssäristä ja Calounista voi puhua oikein samassa lauseessakaan. Kuitenkin taidossa on jonkun verran eroa. Tosin niin asenteessakin.

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti juntti
EIkai tästä polvimörssäristä ja Calounista voi puhua oikein samassa lauseessakaan. Kuitenkin taidossa on jonkun verran eroa. Tosin niin asenteessakin.

- Ja miksi ei voisi?
Ovat aivan eri tyyppisiä pelaajia, mutta molemmat joukkueensa parhaimmistoa, sekä omilla saroillaan sm-liigan kirkkainta kärkeä.

Polvimörssäri? Yhden huonosti osuneen törmäyksen takia?

viksu viesti.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
juntti: En tarkoittanut pelkkää Calounia, vaan "Jan Kaluunit" ovat niitä pelaajia jotka ovat mielestään niin loistavia yksilöitä ettei heidän tarvitse paljoakaan puolustaa ja pelata joukkueen eteen. NHL:ssä Pavel Bure on tästä hyvä esimerkki.

Polvimörssäri... heh heh hee... miten olisi pelkkä mörssäri?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy