Mainos

Kodinkoneketju

• 42 494
  • 257

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
16-vuotta vanha erillisuuni vetelee viimeisiään eli uuden hankinta edessä. Merkkejä ja malleja on pilvin pimein niin onko mitään suosituksia merkin suhteen?

Ei tarvitse olla mitään uusinta uutta tai vastaavaa ja näin Black Friday aikaan luulisi löytyvän tarjouksiakin.

mm. Siemens HB517ABS0 iQ500 -erillisuuni, teräs 499,00

AEG 6000-sarjan BCP6245M erillisuuni - Power.fi
Noista kahdesta ottaisin ilman muuta Siemensin. AEG on yksi Electroluxin brändeistä ollut jo pitkään, ja niitä en suosittele kellekään.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei meidän Electroluxin erillisuunissa ole ollut valittamista, mutta varmaan hajoaa nyt kun tämän kirjoitin.
Kaipa noista valtaosa toimii ihan hyvin. Itsellä tuli mitta täyteen kymmenisen vuotta sitten surkean imuri- ja tiskikonekokemuksen myötä. Myös takuupalvelut olivat huonoja.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaipa noista valtaosa toimii ihan hyvin. Itsellä tuli mitta täyteen kymmenisen vuotta sitten surkean imuri- ja tiskikonekokemuksen myötä. Myös takuupalvelut olivat huonoja.
Takuista ei onneksi ole kokemusta. Tiskikone on myös Electroluxin. Toiminut moitteetta ja kuten olen täällä joskus aikaisemminkin sanonut niin paljon hiljaisempi kuin edellinen tiskari eli minä, joten sekä minä että puolisoni olemme olleet nykyiseen tiskariin hyvin tyytyväisiä.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Whirlpoolilla(kin) on eri hintapisteitä kodinkoneilleen, joten en tietysti osaa kaikista sanoa mutta itselläni vain huonoja kokemuksia näistä. Asunnossa oli täysin uudet Whirlpoolin laitteet ja eritoten erillisuuni oli ihan täysi susi.

Nyt on Bosch ollut kolmisen vuotta tilalla ja ero on selkeä, Boschin eduksi luonnollisesti eikä ollut edes mikään Boschin kalliimpi malli tämäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy