Se taisi liittyä KITT:n hinaamiseen. Siis kuvaamiseen liittyen, tiettyjä kuvakulmia varten.Tästä ketjusta en löytänyt, mutta muistan että ainakin @CuJo#31 kanssa joskus keskusteltiin siitä tangosta KITT:n etupuskurin alla. Sekin on joskus siellä mutta ei aina.
Juuri näin, aina se skidinä ja aika paljon vanhempana kiehtoi ja ihmetytti.Se taisi liittyä KITT:n hinaamiseen. Siis kuvaamiseen liittyen, tiettyjä kuvakulmia varten.
Minulle tuli sarjassa nähdyistä autoista heti mieleen Renault Fuego. En kyllä muista kuka kyseisellä punaisella paholaisella ajoi, mutta taisi olla ensimmäisen kauden loppupään jakso.Varmaan toistan täällä itseäni, mutta nuo sarjassa nähtävät autot ovat myös sarjan parasta antia. Poliiseilla usein Plymouth Fury alla, Devonin avo MB 380 SL, puhumattakaan pahiksien autoista. Ainakin Dodge Coronet 70-luvun puolivälistä ja Chevy Monte Carlo 70-luvun loppu puolelta, sekä paljon muita.
E: Ja tietysti Pontiac Trans Am -82, eli KITT!
E2: Nelos kaudella vihulaiset ajoivat myös Isuzu lava-auton pöpelikköön takaa-ajo tilanteessa, se ei ihan kuulu niihin parhaimpiin sarjassa nähtyihin autoihin.
Pistetään mieleen. S01E04 menossa joten yritän bongata piankin.Minulle tuli sarjassa nähdyistä autoista heti mieleen Renault Fuego. En kyllä muista kuka kyseisellä punaisella paholaisella ajoi, mutta taisi olla ensimmäisen kauden loppupään jakso.
Pahikset on aina kovinta. Ekassa jaksossa jossa KARR esiintyi, (S01E09 ”Trust Doesn’t Rust”) hän oli KITT:n identtinen kaksonen ääntä lukuunottamatta.Kyllähän Knight Automatic Roving Robot siltikin pesee KITT:n. Vähintään komeudessa ja tuo hopeinen alusta ja keltainen tutka.
Itseasiassa, olin pidemmällä kuin luulinkaan joten nyt lähtee pyörimään juurikin ekan kauden KARR jakso S01E09.Pistetään mieleen. S01E04 menossa joten yritän bongata piankin.
Jep ja KARR:ssä tais olla vielä itsesuojelu vaisto jos en väärin muista. Sen takia se tais olla vähän pahis kaara.Pahikset on aina kovinta. Ekassa jaksossa jossa KARR esiintyi, (S01E09 ”Trust Doesn’t Rust”) hän oli KITT:n identtinen kaksonen ääntä lukuunottamatta.
Toisessa esiintymisessä (S03E06 ”K.I.T.T. vs. K.A.R.R.) oli keltainen tutka ja ”äänimoduuli” vai miksi sitä voi kutsua.
Knoppitietoa, vaikka tämänkin olen varmaan aikaisemmin maininnut täällä. KARR:n ääninäyttelijä ensimmäisen kauden jaksossa on Peter Cullen, jonkä ääni on tuttu mm. Predatorin ja Optimus Primen äänenä.
Kolmannen kauden jaksossa äänenä oli Paul Frees, tuttu ääni ehkä jollekkin ensimmäisestä Maailmojen Sota leffasta vuodelta 1952.
Kyllä, sen takia jänisti törmäyksen KITT:n kanssa ja käänsi jyrkänteeltä alas.Jep ja KARR:ssä tais olla vielä itsesuojelu vaisto jos en väärin muista. Sen takia se tais olla vähän pahis kaara.
KITT:n ääni eli William Daniels jatkaa edelleen vain aktiivista elämää keskuudessamme. Mieshän täytti maaliskuussa peräti 97 vuotta. Ura on jatkunut jo 80+ vuotta. On ollut vaimonsa Bonnie Bartlettin (95 v.) kanssa naimisissa jo 73 vuotta.Knoppitietoa, vaikka tämänkin olen varmaan aikaisemmin maininnut täällä. KARR:n ääninäyttelijä ensimmäisen kauden jaksossa on Peter Cullen, jonkä ääni on tuttu mm. Predatorin ja Optimus Primen äänenä.
Kolmannen kauden jaksossa äänenä oli Paul Frees, tuttu ääni ehkä jollekkin ensimmäisestä Maailmojen Sota leffasta vuodelta 1952.
Tähän vielä alkuperäinen Battlestar Galactica, jolla sama tuottaja kuin Knight Riderilla. Glen A. Larson.KITT:n ääni eli William Daniels jatkaa edelleen vain aktiivista elämää keskuudessamme. Mieshän täytti maaliskuussa peräti 97 vuotta. Ura on jatkunut jo 80+ vuotta. On ollut vaimonsa Bonnie Bartlettin (95 v.) kanssa naimisissa jo 73 vuotta.
Respect!
Itseltähän tämä sarja löytyy DVD:nä. Pitänee ottaa katseluun jälleen kerran. Knight Rider ja MacGyver ovat olleet allekirjoittaneen suosikkisarjoja jo jostain 3-5 -vuotiaasta lähtien. Tämän ovat vanhempanikin vahvistaneet.
Juuri olen katsomassa tuota aitoa ja alkuperäistä Battlestaria. Olen sen verran junnu, että olen onnistunut missaamaan sarjan aikaisemmin. Aivan loistava!Tähän vielä alkuperäinen Battlestar Galactica, jolla sama tuottaja kuin Knight Riderilla. Glen A. Larson.
Vinkkasit ennen joulua että löytyy Skyshowtimeltä, mutta en ole vieläkään sitä tilannut. Listalla on.Juuri olen katsomassa tuota aitoa ja alkuperäistä Battlestaria. Olen sen verran junnu, että olen onnistunut missaamaan sarjan aikaisemmin. Aivan loistava!
Mukana myös mm. Bonanzan Ben Cartwright ja A-Teamin Templeton Peck.
KITT:n ääni eli William Daniels jatkaa edelleen vain aktiivista elämää keskuudessamme. Mieshän täytti maaliskuussa peräti 97 vuotta. Ura on jatkunut jo 80+ vuotta. On ollut vaimonsa Bonnie Bartlettin (95 v.) kanssa naimisissa jo 73 vuotta.
Respect!
Itseltähän tämä sarja löytyy DVD:nä. Pitänee ottaa katseluun jälleen kerran. Knight Rider ja MacGyver ovat olleet allekirjoittaneen suosikkisarjoja jo jostain 3-5 -vuotiaasta lähtien. Tämän ovat vanhempanikin vahvistaneet.
Paljon onnea The Hoffille minunkun puolestani, 72 vuotta jo mittariin!Ja tänäänhän on myös Hoffin synttärit, joten sen kunniaksi voisi laittaa Looking For Freedomin soimaan!