Klassikkouusinta: Tappara-Ässät 5. finaali (22.4.2013)

  • 1 717
  • 6

Toimitus

Jäsen
Vasta ajassa 108.59 ratkennut finaali rikkoi Liigan silloisen maratonfinaalien ennätyksen. Telia näyttää ottelun klassikkouusintana ti 7.4. klo 19.30 alkaen.

Tässä ketjussa voi ennakoida, liveseurata ja keskustella ottelusta.

Alkuperäinen otteluketju: Ma 22.4.2013 Tappara-Ässät (5.finaali)

Alkuperäinen otteluseurantaketju: Otteluseurantaketju SM-liigan 5. finaali Tappara-Ässät Ma 22.4.2013

Jatkoajan verkkolehden artikkelit ottelusta:







 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Grönman ja Virmanen studion asiantuntijoina. Ei ollu ihan sata.

Muistan hyvin kuinka jännättiin matsia kotikatsomossa. Liekö kertaakaan katsonut kokonaan jälkikäteen, ainakaan 2013 jälkeen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Oli toi Ryan kova pelaaja. En muistanutkaan enää, että herra oli noin hyvä

Edit
Karrin luolamiesparta ei niin hyvä.

Kukaan ei kasvata luolamiespartaansa kuten Karri!

Ryan muistuu muista syistä, kyllä se vaan terveenä oli aika kova tekijä. Luistelu ja kädet.

Samaten herra #49. Rooli ja status ei ollut mitä alun alkaen haettiin, mutta Pihlman oli viimeseen asti joukkuepelaaja ja Voittaja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Koronasta huolimatta kevät tulee, kun Metsola sulaa....
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Olin matsin aikaan armeijassa, Parolannummella, Tapparafanien ympäröimänä. Katselin hiljaisuuden jälkeen punkassa matsia sydämmen hakatessa 180bpm. Ratkaisumaalin tullessa hakkasin psykooseissa tuvan kaappia nyrkillä, joka varmaan herätti oman tuvan lisäksi koko komppanian.

Ratkasevan finaalin aikaan olin viikon leirillä sen verran keskellä-ei-mitään, ettei sieltä voinut mitenkään karata. Olin laskenut koko homman sen varaan, että ratkaisu venyy viikonlopulle, jolloin pääsisin katsomaan raktaisevaa matsia. Näin ei käynyt, ja hyvä niin, vaikka vähän harmittaakin, etten seurauksista huolimatta karannut väkisin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Samassa kuvassa 3. erän alussa Uusitalo, Sammalkangas, Uusikartano. Jännä ajatella, että vain tovi sitten meillä oli tällaisia hirvaskantoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös