KJT - Hokki 5.1.2003

• 1 115
  • 6

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Luvassa mielenkiintoinen ottelu. Toivottavasti KJT on saanut pelinsä kasaan joulutauolla. Mielenkiintoista nähdä etenkin, missä kunnossa Suomalainen on, mikäli mies nyt sitten pelaa. Kajaanista lienee tulossa äänekäs fanibussi ;)
Jatkoajan ennakko otteluun

Ennakkoa muokattu.

Viimeksi muokattu:

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Rappari

Eipä ihmeitä esittänyt Hokkikaan, mutta KJT:n ryömiminen jatkuu. Kyllä tässä pikku hiljaa saisi jotakin alkaa tapahtumaan, muuten jopa sarjapaikka alkaa olla uhattu.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Kyllä 14 pelaajalla liikkeellä ollut vastustaja olisi pitänyt viimeisessä erässä nitistää.Itse asiassa olin asiasta ennen viimeistä erää täysin vakuuttunut.Tuomari sai yleisön vihat niskaansa ja olikin aika huono,mutta ei Auger KJT:n lukuisia maalipaikkoja tunaroinut.
Toni kun olisi malttanut olla kymppinsä ottamatta niin lopussa olisi voinut mahdollisuuksia ollakin.Jaskan ja Tonin puuttuminen lopussa homman ratkaisi.
En minä sarjapaikasta ole huolissani,mutta tämmöisellä tuhlailulla,etenkin Lindholm,voivat pudotuspelit jäädä haaveeksi.
Suomalaisen kunnosta ei tosiaankaan saanut mitään käsitystä,niin vähän oli tositöitä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hesarissa kirjoitettiin Vilenin ulosajoon johtaneen taklauksen olleen kosto. Mitäs ja kenelle mies kosti?

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Kosto lieni.Vähän aikaisemmin joku Hokkilainen otti rumasti KJT:n pelaajaa.Itse asiassa en nähnyt Vilenin tilannetta,kun päivittelin vielä edellistä.Kun näin sitten Hokin pelaajan maassa arvasin,että kosto tuli samantien.Liian pitkä oli joulutauko,en ole vielä vireessä,asianosaisten nimet eivät mieleen jääneet.

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
jos en nyt ihan väärin nähnyt niin juuri ennen Jaskan niittiä Pikkarainen menetti kiekon oman maalin lähellä jonkun iskettyä häntä käsille..olisko tästä johtunut!?..

suuris

Jäsen
Viestin lähetti Hansel
jos en nyt ihan väärin nähnyt niin juuri ennen Jaskan niittiä Pikkarainen menetti kiekon oman maalin lähellä jonkun iskettyä häntä käsille..olisko tästä johtunut!?..

Siitäpä se taisi lähteä, mutta en todellakaan ole koston kannalla. Vilen veti vaan hieman kovemman pommin, kun kaverilla oli pää alhaalla. Hokkilainen siinä sitten filmas hetken, kun taisi hieman kolahtaa leukaan. Sama jätkä oli kuitenkin kehissä jo ylivoiman alkaessa. Liian kova tuomio. 2+10 olisi riittänyt. Nyt on Jaska ilmeisesti ulkona huomisesta pelistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy