KJT Haukat 2019–2020

  • 2 434
  • 1

Icehockey#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset joukkueet
Laitetaan nyt aluilleen ketjua myös tämän joukkueen osalta. Oma seuraaminen on hieman satunnaista, mutta onneksi nykyään pystyy seuraamaan joukkueita hyvin pitkälti sosiaalisenmedian kautta.
Oma kosketukseni tähän kyseiseen joukkueeseen tulee pitkälti yli 10-vuoden takaa, jolloin entisenä keravalaisena aloitin HC Keravan seuraamisen. Joukkueen nimi on muuttunut matkanvarrella, mutta ei se estä minua silti tuntemasta "kotikylärakkautta" ja sympatiaa tätä joukketta kohtaan. Siispä otetaan väljään seurantaan...

Elite Prospects osaa kertoa seuraavaa: kokoonpano
Näyttäisi siltä, että lähtötilanne on 2-divarijoukkueeksi aika hyvä. Joitain vanhoja nimiä vielä näkyy ja uusia runsainmitoin.
Joukkueen facebooksivut osaavat ketoa, että huomenna olisi jo ensimmäinen koitos. Vastaan on tulossa Suomisarjajoukkue Haukat, jolla ilmeisesti on joukkue vielä rakennusvaiheessa.
Tähän sitten vaan kommentteja sekä mielipiteitä tulemaan. Itse pääsen harmittavan harvoin paikanpäälle toteamaan livenä joukkueen edesottamuksia, mutta mennään näillä mitä on.
 

Icehockey#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset joukkueet
Rautaliiga starttaa kuluvalla viikolla ja treenipelit on läpsytelty. Täytyy sanoa, että positiivinen yllätys ollut joukkueen ilme (ja tulokset) harjoitusotteluissa. Yhden pelin olen kerinnyt paikanpäälle katsomaan (Hunters) ja tykkäsin näkemästäni. Muiden otteluiden kohdalla olen ollut lähinnä sosiaalisenmedian ja kuuluisan "hevosmiesten tietotoimiston" varassa.
Tällä viikolla aletaan sitten jakamaan otteluista pisteitä ja mielenkiinnolla seuraan miten homma etenee.
Joukkueen "face-sivuilla" on joitain juttuja ja tuloksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös