On Ässien epäonni kun paikat tulevat Rohdinille ja Järviselle. Toine painaa 5 metriä ohi ja toinen ei osaa edes kohottaa kiekkoaJa Rohdin vaihteeksi tekopaikassa.
Kyllä tässä on itsekkin jo alkanut toivoa että joskus olisi joku muu noissa paikoissa.Ja Rohdin vaihteeksi tekopaikassa.
Kyllä tässä pian täytyy alkaa käyttämään erään tuttuni lanseeraamaa lausahdusta: tulee hyviä paikkoja mutta väärälle miehelle.
Lähde ny meneenTää peli näyttää vahvasti siltä, että haihattelut runkkarin 6s sijasta voidaan työntää Kerttulan hanuriin. HIFK repii edellä kaulaa ja vastaavasti HPK tulee takaa rinnalle ja luultavasti ohi. Nähtäväksi sit jää, tuleeko myös KK ja/tai Jugurtit ohi.
Rohdin on se elokuvien sankareiden pelastus. Vastustaja joka saisi vaikka kuinka monta paikkaa ampua niin aina ampuu ohi.Ja Rohdin vaihteeksi tekopaikassa.
Kyllä tässä pian täytyy alkaa käyttämään erään tuttuni lanseeraamaa lausahdusta: tulee hyviä paikkoja mutta väärälle miehelle.
Ässien peli ei todellakaan ollut saamatonta...Nähtävästi tänään TAAS katotaan kaks erää saamatonta paskaa ja jos ei ole numerot revenneet, niin vikassa kauhee kiri. Hmm, ihan kuin olisin tän aiemminkin tällä kaudella nähnyt.
Siis miten niin ei ollut? Yksi kauden huonoimmista eristä, ainakin kotonaÄssien peli ei todellakaan ollut saamatonta...
Ollaan eri mieltä. Parempaan pitää pystyä varsinkin kun 5vs3 oli vielä päälle tarjolla. Toisaalta pari hyvää paikkaa tuli Rohdinille, niin ne voi suoraan miinustaa tekopaikoista, koska se on sama kuin ei olisi paikkaa tullutkaan.Ässien peli ei todellakaan ollut saamatonta...
Mielenkiintoiset ketjut on valmennus otteluun löytänyt.
Appelilla taas paikka näyttää. Ainakin itsestä tuntunut, että Appelissa voisi olla potentiaalia isompaankin maalimäärään, mutta on vähän jäänyt myös roolinsa vangiksi. Appeli ei taas elä kiekolla, kuten Rohdin, joten se tekee ehkä myös hyvää Lennille, joka saanee vielä enemmän kiekkoa.
Rohdin taas tekee Barachin ketjusta lähtökohtaisesti aika hankalan pideltävän hyökkäyspäässä ja varmaan karvauspelissä pakit saa olla tarkkana.
Mä en lähde! Mä alan huudella jotain mukavia juttuja kuten tapana on.Yksi maali kerholle toisen erän alkuun ja kaikki voi lähtee.
Ylivoimasta kuuluu jo huutaa ja mielellään Kivelle suoraan päin naamaa. Siihen kaatuu Rubinin avulla saatu etu.Tekisi mieli taas huutaa jotain rumuuksia pelillisestä esityksestä ja ylivoimasta varsinkin, mutta annan vielä mahdollisuuden.
Mutta kun meidän jätkät ei osu kiekkoon suoraan syötöstä.Ylivoimasta kuuluu jo huutaa ja mielellään Kivelle suoraan päin naamaa. Siihen kaatuu Rubinin avulla saatu etu.
Mä en lähde! Mä alan huudella jotain mukavia juttuja kuten tapana on.