Kissanäyttelyihmisiä?

• 1 463
  • 14

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Oli ihan pakko avata tämä tuon koiranäyttelyketjun vastapainoksi.

Olen joutunut, siis JOUTUNUT useammankin kerran olemaan kissanäyttelyssä paikalla.

Minä en periaattesta vieraaseen kissaan koske, enää nykyisin. Vaikka kisuli saattaa antaa ymmärtää, niin se ei kuitenkaan välttämättä ymmärrä antaa... siis vieraan ihmisen koskea itseensä. Joskus nuorempana kovastikin hinkkailin aivan tuntemattomia kissoja - joskus jopa vastakarvaan, mutta ei nykyään enää moiseen uskalla antautua.

Onkos muilla kokemuksia kissanäyttelyiden ihanuudesta? Jos on, niin kertokaa samalla, että minkälaista laastaria ja mitä desinfiontiaineita haavoihinne käytätte?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Viestin lähetti Predator

Olen joutunut, siis JOUTUNUT useammankin kerran olemaan kissanäyttelyssä paikalla.

Ei kiinnosta pätkän vertaa lähteä johonkin näyttelyy katsomaan kissoja. Minulle riittää, kun saan katsella tuota kotonani olevaa kissaa.

Tosin, ehkä sitten menisin paikalle, jos JOUTUISIN. Silloin todennäköisesti olisin paikalla kissan enkä kissojen takia.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta on jokseenkin outoa ja sairasta tunkea kissoja näyttelyyn ja näytteille. Minun mielestäni kissan paikka on kotona lämpimässä turvassa ja hyvissä käsissä.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2 viikkoa sitten tuli oltua turun kissanäyttelyssä. Yllättävän moni mirri ei ottanut mitään paineita esillä olosta ja moni jopa kerjäsi silityksiä. Toki tuollaiset näyttelyt ovat silti kyseenalaisia, kyllä kissa kuuluu kotiin.

Joo kerran tuli käytyä. Ihan kivahan se oli eri näköisiä katteja nähdä. Kai ne tottuu siellä olemaan kun useammin käyvät. Oma kissa varmaan sekois siellä, vaik seurallinen onkin. Mut mieluummin sitä täällä kotona pidän. Ja niitä monennäköisä kissoja tutuillakin jo näkee.

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onhan siitä aikaa kun tuli kissanäyttelyssä viimeksi oltua. Onneksi kelit kohta lämpiää niin näyttelyitä alkaa olemaan jokainen päivä vähänkin vilkasliikenteisimmillä seuduilla.

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Kerran olimme kissamme kanssa kotikissanäyttelyssä. Kissamme lähinnä kärsi koko reissusta, joten jätimme sen homman siihen.

Koin/koimme olevamme Ted Raikkaan sanoin sairaita ja outoja viedessämme kotona viihtyvän kissamme rääkättäväksi.

Ei sopinut meille tuo ketkuttelu.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ole aivan satavarma vieläkään siitä, onko tässä nyt kyseessä kaksimielinen ketju vai oikea eläinkunnan eräästä saalistajalajista kertova trimmailusample.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin, spämmäämättä sen enempää voidaan aina puhua kissoista tai kissoista. Tiedäthän sen vanhan The Perkeman biisinkin joka määrittelee naisia kategorioiden "pesä, kissa, helmi, enkeli"?

Uskon edelleen että ainakin osa ketjuun vastanneista ajatteli ja vastasi, ja tulee vastaamaan kaksimielisesti. "Olen aina halunnut toisenkin kissan", "en ole kissaihmisiä", "olen allerginen", "näin upean kissan.

Itse en pidä etenkään kissoista jotka pyrkivät makuuhuoneeseen silloin kun olen siellä kissan kanssa. Enkä myöskään koirista jotka tekevät saman tempun.

*end of a spämmi*

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti goldenawe
"Olen aina halunnut toisenkin kissan", "en ole kissaihmisiä", "olen allerginen", "näin upean kissan.
Noista en tiedä muuta kuin sen, että olen kuin olenkin kissaihminen ja haluaisin itselleni kissan. Nykyinen asuntoni on vain sellainen, että sinne ei voi ottaa kissaa.

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Viestin lähetti goldenawe
En ole aivan satavarma vieläkään siitä, onko tässä nyt kyseessä kaksimielinen ketju vai oikea eläinkunnan eräästä saalistajalajista kertova trimmailusample.

Niin kyllä minäkin ihan oikeasti puhuin kissa(mallia eläin)näyttelystä. Kyseessä aikoinaan oli kotikissayhdistyksen näyttely Tampereella

Sarme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
6 näyttelyssä näytteilleasettajana (eli kissan kanssa) ja muutamassa yleisönä kissoja katsomassa ja kavereita moikkaamassa. Omalle brittikollille näyttelyt ovat elämän kohokohtia, katti nauttii niissä olostaan todella paljon. Innostuu kotona jo siinä vaiheessa kun otan kantokopan esiin. Katti on niin sosiaalinen tapaus että kaikki uusi kiinnostaa.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käytiin ensin lasten kanssa 4-5 kissanäyttelyssä ja sitten oman kanssa yksissä, kasvattaja toivoi moista kovasti - omien ambitioidensa pohjalta tietysti.

Tuli EX-1 joten ei siinä mitään, mutta enpä ole missään nähnyt saman harrastuksen piirissä pahempaa selkään puukottamista kuin kissanäyttelyssä! Selän takana puhuttiin pahaa kaikista mahdollisista kilpailevista kasvattajista - ihan tuntemattomille ja oudoille ihmisille kuten meille...miten sitten tutuille ja puolitutuille?

Siis - ei ikinä toista kertaa, mutta kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa - mutta olisin osaltani valmis lisäämään listaan kissanäyttelyt.

Muuten, meidän katin arvosteli Italiasta roudattu miestuomari, jolla oli varmaan mellevät mestat näyttelyn illanvietossa, harrastajista kun reilusti yli puolet oli naisia. Jos palaisin ajassa taaksepäin ja olisin vielä ujo poikamies niin hankkisin rotukissan ja kävisin näyttelyissä sen kanssa - mirriä saisi varmasti!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sarme
Innostuu kotona jo siinä vaiheessa kun otan kantokopan esiin. Katti on niin sosiaalinen tapaus että kaikki uusi kiinnostaa.

Meidän katti taas on NIIN sosiaalinen, että kun kantokoppa narahtaa niin kissa verhoon karahtaa. Ja on siellä verhossa katonrajassa kynsillään kiinni kuin takiainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy