Kirjoituksia SaPKosta

  • 12 567
  • 33

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
SaPKo:sta kirjoitellaan aika ajoin eri medioissa.
Voinemme tässä osiossa ottaa niihin kantaa.

Avaan itse pelin tämän päivän (18.3.) Itä-Savon "Lukijan mielipiteet" -palstan kirjoituksesta. Olen jokaisesta pilkustakin kirjoittajan kanssa samaa mieltä ja nostankin tähän osan kirjoituksesta joka ansaitsee huomion:
kirjoittaja Itä-Savossa kirjoitti:
Savonlinnalaiset, meillä on maan toiseksi korkeimmalla sarjatasolla hieno joukkue, joka on pärjännyt joka vuosi resursseihinsa nähden erittäin hyvin. Olkaamme siitä ylpeitä!

Voiko tuota selkeämmin sanoa. Pitäisi olla enemmän ylpeä oman paikkakunnan joukkueesta ja tukea sitä ja sen taustahenkilöitä.

Kirjoitus oli vastine 15.3. samalla palstalla olleeseen kirjoitukseen jossa kirjoittaja häpesi SaPKoa ja sen pudotuspelejä. Lieneekö häpeään syytä kaikilla Mestis-seuroilla, sen verran suvereeni TuTo oli runkosarjassa ja pleijareissa sama tahti jatkuu SaPKonkin kukistamisen jälkeen (TuTo - KooKoo 7-2 17.3.2008)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lead Fossil kirjoitti:
Voiko tuota selkeämmin sanoa. Pitäisi olla enemmän ylpeä oman paikkakunnan joukkueesta ja tukea sitä ja sen taustahenkilöitä.

Ehdottomasti näin. Omasta joukkueesta pitäisi ilman muuta osata olla ylpeä, varsinkin kun siihen olisi tälläkin hetkellä aihetta. Kyllähän SaPKo on nimenomaan resursseihinsa nähden pärjännyt monena vuonna yläkanttiin ja niin tänäkin vuonna.

Älkää unohtako mihin asiantuntijat SaPKoa kauden alla veikkasivat!
 

laatokka

Jäsen
Arvosteluakin pitää sitää

SaPKo:sta kirjoitellaan aika ajoin eri medioissa.
Voinemme tässä osiossa ottaa niihin kantaa.

Avaan itse pelin tämän päivän (18.3.) Itä-Savon "Lukijan mielipiteet" -palstan kirjoituksesta. Olen jokaisesta pilkustakin kirjoittajan kanssa samaa mieltä ja nostankin tähän osan kirjoituksesta joka ansaitsee huomion:


Voiko tuota selkeämmin sanoa. Pitäisi olla enemmän ylpeä oman paikkakunnan joukkueesta ja tukea sitä ja sen taustahenkilöitä.

Kirjoitus oli vastine 15.3. samalla palstalla olleeseen kirjoitukseen jossa kirjoittaja häpesi SaPKoa ja sen pudotuspelejä. Lieneekö häpeään syytä kaikilla Mestis-seuroilla, sen verran suvereeni TuTo oli runkosarjassa ja pleijareissa sama tahti jatkuu SaPKonkin kukistamisen jälkeen (TuTo - KooKoo 7-2 17.3.2008)


Kyllä minäkin tuon kirjoittajan ohella häpesin SaPKo:n esitystä TuTo:a vastaan, se oli surkea. Siinä lehden mielipiteessähän ei sanottu SaPKo:n yleisestä menestyksetä kauden aikana mitään, joka minustakin oli hyvä, vaan ainoastaan tästä TuTo-pelistä.

Nyt näkee KooKoo:sta TuToa vastaan, se sentään taistelee, SaPKo:han heitti heti hanskat tiskiin, kun kauden tavoite oli saavutettu. Kyllä on voitava arvostella myöskin yksittäistä ottelua, ilman että vedetään heti herkkänahkaisesti herneet nenään.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Kyllä on voitava arvostella myöskin yksittäistä ottelua, ilman että vedetään heti herkkänahkaisesti herneet nenään.
Voi arvostella ja puolustaa. Ja tietenkin voi myös paikkakunnan ylpeyttä myös puolustaa ilman että siitä herkkänahkaisesti vedetään herneitä nenään.

Minusta on hienoa että SaPKosta kirjoitetaan myös positiivisia asioita.
Yleisestihän ne ovat olleet negatiivisia turhuuksia.

Arvostelua tulee olla ja saa olla, arvostelijan täytyy ymmärtää että joku voi olla siitä eri mieltä. Surkuhupaisimpia ovat olleet ne kirjoitukset joita paikkakunnan ex-kiekkojohtaja on harjoittanut.
 

laatokka

Jäsen
Voi arvostella ja puolustaa. Ja tietenkin voi myös paikkakunnan ylpeyttä myös puolustaa ilman että siitä herkkänahkaisesti vedetään herneitä nenään.

Minusta on hienoa että SaPKosta kirjoitetaan myös positiivisia asioita.
Yleisestihän ne ovat olleet negatiivisia turhuuksia.

On hienoa, että positiivisesti kirjoitellaan, niin pitää ollakin, mutta eipä ole paikallisessa kepubladetissa, jostain syystä, paljon arvosteleviä kannanottoja SaPKo:sta julkaistu, joten eipä tuota arvostelua ole paljon ollut. Sitten kun vähän jotain arvostelee, ja aiheesta, nousee kauhea haloo. Ei niin hyvin voi kellään mennä, etteikö mitään arvostelua voisi joskus harvoin esittää. Älkää olko niin helvetin herlkkänahkaisia.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
laatokka kirjoitti:
On hienoa, että positiivisesti kirjoitellaan

Niin on.

laatokka kirjoitti:
mutta eipä ole paikallisessa kepubladetissa, jostain syystä, paljon arvosteleviä kannanottoja SaPKo:sta julkaistu, joten eipä tuota arvostelua ole paljon ollut.

Ei ole julkaistu? Tarkoitatko siis, että kritiikkiä on kyllä annettu, mutta sitä ei ole julkaistu? Saanen epäillä tätä aika jyrkästi. Luulenpa, että hyvän maun rajoissa kirjoitetut jutut julkaistaan aina, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

laatokka kirjoitti:
Ei niin hyvin voi kellään mennä, etteikö mitään arvostelua voisi joskus harvoin esittää.

Kyllä kritiikkiä pitääkin antaa ja nimenomaan rakentavaa sellaista, mutta kyllä tämän kauden SaPKossa on kuitenkin mielestäni enemmän positiivisia asioita, kuin negatiivisia, enkä näe niin, että Pallokerho olisi jollain tapaa "luovuttanut", TuTo oli vaan liian kova pala.

laatokka kirjoitti:
Älkää olko niin helvetin herlkkänahkaisia.

Keneen tällä viittaat? Kuka on ollut herkkänahkainen?
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Mielestäni tässä on nyt muutamassa kommentissa menty hieman metsään.

SaPKon otteet TuToa vastaan meni ehkä niin että ne vieraspelit kun alkoivat niin että oltiin heti 3-0 tai 4-0 häviöllä niin kaverit heittivät ehkä hieman pyyhettä kehään. Kotiottelussa sensijaan nähtiin selvästi että SaPKo taisteli niin hyvin kuin se pystyi ja pitkin TuToa kaksi erää ahtaalla. Kolmannessa tuli muutama valitettava virhe ja TuTo meni menojaan.

Kyllä minä näen tämän niin että SaPKo teki minkä voi. TuTo on vaan oli liian kova ja sitä se tulee olemaan muillekin loppukaudesta. TuTo marssii loppuotteluun ja voittaa kannun.

Siitä olen samaa mieltä että arvostella ja pitääkin. Mutta on aika idioottimaista ruveta haukkumaan SaPKon esitystä TuToa vastaan, kyllä ne pelaajat siellä tekivät minkä pystyivät. Täytyy katsoa myös koko kautta joka olikin SaPKolta HYVÄ suoritus.

Ylpeitä voimme olla SaPKosta. Minä olen ainakin, olkoon muut mitä mieltä ovat.
 
Viimeksi muokattu:

laatokka

Jäsen
Niin on.



Ei ole julkaistu? Tarkoitatko siis, että kritiikkiä on kyllä annettu, mutta sitä ei ole julkaistu? Saanen epäillä tätä aika jyrkästi. Luulenpa, että hyvän maun rajoissa kirjoitetut jutut julkaistaan aina, oli se sitten positiivista tai negatiivista.



Kyllä kritiikkiä pitääkin antaa ja nimenomaan rakentavaa sellaista, mutta kyllä tämän kauden SaPKossa on kuitenkin mielestäni enemmän positiivisia asioita, kuin negatiivisia, enkä näe niin, että Pallokerho olisi jollain tapaa "luovuttanut", TuTo oli vaan liian kova pala.



Keneen tällä viittaat? Kuka on ollut herkkänahkainen?


Epäillä tietysti, voi, mutta asiallistakin kritiikkiä EI ole aina paikallislehdessä julkaistu. Syitä en tiedä. Ja toki positiivista on SaPKo:n peleissä toki ollut, en sitä väitäkään. Herkkänahkaisuudella en viittaa kehenkään erityisesti, vaan sen olen huomannut, että nykyään kannattajat ovat niin "yltiöisänmaallisia", että kaikki kritiikki katsotaan "turhaksi" ja "surkuhupaisaksi" ja loukkaannutaan siitä verisesti.
 

laatokka

Jäsen
Siitä olen samaa mieltä että arvostella ja pitääkin. Mutta on aika idioottimaista ruveta haukkumaan SaPKon esitystä TuToa vastaan, kyllä ne pelaajat siellä tekivät minkä pystyivät. Täytyy katsoa myös koko kautta joka olikin SaPKolta HYVÄ suoritus.

Ylpeitä voimme olla SaPKosta. Minä olen ainakin, olkoon muut mitä mieltä ovat.

Tätä juuri tarkoitan: leimataan heti arvostelu "idioottimaiseksi", jos yhtä peliä arvostelee. Mielestäni TuTo-pelit olivat SaPKo:lta ponneton ja surkea esitys kokonaisuudessaan. Liekö johtunut siitä, että kauteen asetettu tavoite oli jo täyttynyt. Ei se ole haukkumista. Olen vain sitä mieltä ja se on Makopidenkin hyväksyttävä. Todellinen fani kestää myös arvostelun joukkuettaan kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
laatokka kirjoitti:
Herkkänahkaisuudella en viittaa kehenkään erityisesti, vaan sen olen huomannut, että nykyään kannattajat ovat niin "yltiöisänmaallisia", että kaikki kritiikki katsotaan "turhaksi" ja "surkuhupaisaksi" ja loukkaannutaan siitä verisesti.

Tästä olen kyllä osittain samaa mieltä. Osa kannattajista on kieltämättä liian sokeita näkemään metsää puilta. Itse ainakin pystyn antamaan myös kritiikkiä, mutta en anna sitä kuin oikeasta syystä.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
laatokka kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan: leimataan heti arvostelu "idioottimaiseksi", jos yhtä peliä arvostelee. Mielestäni TuTo-pelit olivat SaPKo:lta ponneton ja surkea esitys kokonaisuudessaan.
Käsitit väärin en suinkaan sinua idiootiksi leimannut. Mikä niistä kolmesta pelistä muuten sinusta oli reppana-esitys kun sanoit että yhtä peliä arvostelee?
Minusta vieraspelit menivät alakanttiin tässä ottelusarjassa mutta kotipeliä oli kaikkea muuta SaPKolta kuin onneton ja ponneton esitys.

Jos sitten viitataan tuohon Itukan kirjoitteluun niin on kyllä aika selvää provoilua lähteä haukkumaan että SaPKo pelasi huonosti TuToa vastaan ja sitä henkilöä oikein hävetti. On tietysti ymmärrettävää että kaikki eivät ole yhtä fiksuja ja näe SaPKon esitystä koko mittakaavassa vaan takertuu pudotuspeleihin suurinpiirtein vaatimalla että olisihan nyt TuTo pitänyt pudottaa, muutoin SaPKo on ihan paska. En ymmärrä henkilökohtaisesti tälläistä näkökantaa. Kun pudotuspelipaikka oli saatu kuuluu savonlinnalaiseen homepersenäkökulmaan se että lisää...lisää...lisää....Sille kirjoittajajanarille ei olisi kelvannut kuin Mestismestaruus, olen siitä varma.

Olen varma että muiden Mestisjoukkueiden kannattajat ovat sitä mieltä että SaPKo pelasi tuolla rosterilla erittäin hyvän kauden, SaPKonhan piti olla putoamiskarsinnoissa!

No niin, jatketaan jatkossa niistä SaPKosta kirjoitetuista jutuista ettei mene OT:ksi koko ketju. Keväänjatkoja vaan kaikille tasapuolisesti, laatokalla myös. Kyllä tänne näkökulmia mahtuu, turha näistä on alkaa riitaa vääntämään. Loppujen lopuksi samaa seuraa tässä kannatetaan, kukin omalla tavallaan.
 

laatokka

Jäsen
Käsitit väärin en suinkaan sinua idiootiksi leimannut. Mikä niistä kolmesta pelistä muuten sinusta oli reppana-esitys kun sanoit että yhtä peliä arvostelee?
Minusta vieraspelit menivät alakanttiin tässä ottelusarjassa mutta kotipeliä oli kaikkea muuta SaPKolta kuin onneton ja ponneton esitys.

Jos sitten viitataan tuohon Itukan kirjoitteluun niin on kyllä aika selvää provoilua lähteä haukkumaan että SaPKo pelasi huonosti TuToa vastaan ja sitä henkilöä oikein hävetti. On tietysti ymmärrettävää että kaikki eivät ole yhtä fiksuja ja näe SaPKon esitystä koko mittakaavassa vaan takertuu pudotuspeleihin suurinpiirtein vaatimalla että olisihan nyt TuTo pitänyt pudottaa, muutoin SaPKo on ihan paska. En ymmärrä henkilökohtaisesti tälläistä näkökantaa. Kun pudotuspelipaikka oli saatu kuuluu savonlinnalaiseen homepersenäkökulmaan se että lisää...lisää...lisää....Sille kirjoittajajanarille ei olisi kelvannut kuin Mestismestaruus, olen siitä varma.

Olen varma että muiden Mestisjoukkueiden kannattajat ovat sitä mieltä että SaPKo pelasi tuolla rosterilla erittäin hyvän kauden, SaPKonhan piti olla putoamiskarsinnoissa!

No niin, jatketaan jatkossa niistä SaPKosta kirjoitetuista jutuista ettei mene OT:ksi koko ketju. Keväänjatkoja vaan kaikille tasapuolisesti, laatokalla myös. Kyllä tänne näkökulmia mahtuu, turha näistä on alkaa riitaa vääntämään. Loppujen lopuksi samaa seuraa tässä kannatetaan, kukin omalla tavallaan.

En väittänytkään, että olisit haukkunut minua idiootiksi, vaan selvästi sanoin mielipiteitä sanotun "idioottimaisiksi". Ymmärrän sen, että kiihkeästi SaPKo:a kannattavat näkevät kaiken arvostelun pelkkänä provoiluna. Sorrut nyt nimittelemään kirjoittajia ei-fiksuiksi, jos arvostelevat yhtä peliä. Tämä jos mikä on nurkkapatrioottista suvaitsemattomuutta.

Kukaan ei ole väittänyt SaPKo:n olevan "ihan paska", jos TuToa ei voittanut, tuo on oma tunnepitoista tulkintaasi. Minä olen tuon kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että SaPKo pelasi heikosti ja minua ainakin hävetti TUO ottelusarja. Takki oli ilmeisesti jo sapkolaisilla tyhjä. Minunkin ielestäni 2-22 on surkea esitys ja piste.

Kyllähän kokonaisuutena SaPKo pelasi hienon kauden. Kiitos pojille siitä. Jos kukaan ei olisi puuttunut kyseisen henkilön kirjoitukseen niin mustasukkaisen kiihkeästi, ei asia olisi saanut näin suuria mittasuhteita ollenkaan.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
laatokka kirjoitti:
Kyllähän kokonaisuutena SaPKo pelasi hienon kauden. Kiitos pojille siitä. Jos kukaan ei olisi puuttunut kyseisen henkilön kirjoitukseen niin mustasukkaisen kiihkeästi, ei asia olisi saanut näin suuria mittasuhteita ollenkaan.
Nimenomaan. Hieno kausi SaPKolta, muistakaamme se kokonaisuus. Ainahan joku sortuu älähtämään takaisin kun Itukkaan kirjoittelee mutta jokaisella on oma mielipiteensä/näkemys asiaan ja sitä on kunnioitettava.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
On hienoa, että positiivisesti kirjoitellaan, niin pitää ollakin, mutta eipä ole paikallisessa kepubladetissa, jostain syystä, paljon arvosteleviä kannanottoja SaPKo:sta julkaistu, joten eipä tuota arvostelua ole paljon ollut. Sitten kun vähän jotain arvostelee, ja aiheesta, nousee kauhea haloo. Ei niin hyvin voi kellään mennä, etteikö mitään arvostelua voisi joskus harvoin esittää. Älkää olko niin helvetin herlkkänahkaisia.
Ai haloota? Ai herkkänahkaisuutta?

Tottakai sitä saa olla eri mieltä asioista. Miksi eri mieltä oleminen on herkkänahkaisuutta? Onko herkkänahkainen se joka kirjoittaa Lukijan mielipiteet osastolle häpeävänsä SaPKoa vai se joka on ko. kirjoittajan kanssa eri mieltä? Näillä kirjoittajilla ei ole mitään eroa - toinen häpeää SaPKoa ja toinen myötähäpeää kirjoittajaa - tilanne 1-1.

Minua on myötähävettänyt nuo jotkut pikkuruiset Lukijan Mielipiteet -osaston kirjoitukset joissa jotkut kirjoittajat paljastavat maailmansa pienuuden.

"Sikarin polttajat Itukan kuvassa hävittivät SaPKon ansaitun hyvän maineen."
Tämä yo. lainaus on juuri sitä itseään. Minä voin ottaa kantaakseni herkkänahkaisuuden viitan kun minua hihityttää tuo parin vuoden takainen kommentti edelleenkin - ei herkkänahkaiseksi leimaaminen minua stressaa tippaakaan, mutta kyllä ko. tekstin kirjoittaja on mielestäni herkkänahkaisuuden sanansaattaja nro. 1.

Ajatella - SaPKo on juuri noussut takaisin sille sarjatasolle jolle se kuuluu ja ko. kirjoittajaa stressaa se, että jotkut juhlivat nousua sikarein. Tässäkin kuvassa on jopa olutpullo pöydällä - onko tuo paheksuttavaa? Pilataanko tuossa SaPKon mainetta?
http://sapkolainen.net/vanhat/Kuvat/nousu2.gif
Jokainen mittauttakoon herkkänahkaisuutensa ihan itse
 

laatokka

Jäsen
Ai haloota? Ai herkkänahkaisuutta?

Tottakai sitä saa olla eri mieltä asioista. Miksi eri mieltä oleminen on herkkänahkaisuutta? Onko herkkänahkainen se joka kirjoittaa Lukijan mielipiteet osastolle häpeävänsä SaPKoa vai se joka on ko. kirjoittajan kanssa eri mieltä? Näillä kirjoittajilla ei ole mitään eroa - toinen häpeää SaPKoa ja toinen myötähäpeää kirjoittajaa - tilanne 1-1.

Minua on myötähävettänyt nuo jotkut pikkuruiset Lukijan Mielipiteet -osaston kirjoitukset joissa jotkut kirjoittajat paljastavat maailmansa pienuuden.


Tämä yo. lainaus on juuri sitä itseään. Minä voin ottaa kantaakseni herkkänahkaisuuden viitan kun minua hihityttää tuo parin vuoden takainen kommentti edelleenkin - ei herkkänahkaiseksi leimaaminen minua stressaa tippaakaan, mutta kyllä ko. tekstin kirjoittaja on mielestäni herkkänahkaisuuden sanansaattaja nro. 1.

Ajatella - SaPKo on juuri noussut takaisin sille sarjatasolle jolle se kuuluu ja ko. kirjoittajaa stressaa se, että jotkut juhlivat nousua sikarein. Tässäkin kuvassa on jopa olutpullo pöydällä - onko tuo paheksuttavaa? Pilataanko tuossa SaPKon mainetta?
http://sapkolainen.net/vanhat/Kuvat/nousu2.gif
Jokainen mittauttakoon herkkänahkaisuutensa ihan itse

Nythän tässä on ollut puhe tuosta TuTo-pelistä ja siitä kirjoitettaessa. En ymmärrä, miksi vetää nyt ihan muita kirjoituksia ja asiaanliittymättömiä juttuja tähän?

Minäkään en häpeä SaPKo:oa, miksi ihmeessä pitäisi? Häpeän tuota joukkueen esitystä tuon kirjoittajan tapaan nimenomaan tuossa TuTo-pelissä. Eikö tämä nyt uppoa kaaliin? Nyt menossa olevassa pleijarissa on KooKoo-näyttänyt kunnon pleijariasennetta TuToa vastaan. Tällaista sen piti SaPKo:kin esittää, ei SaPKo niin huono joukkue ole, kun se TuTo pelissä oli.

Koko kausihan meni SaPKo:lta hienosti, mutta vaikka se ei sinuakaan miellyttäisi, oli mielestäni SaPKo:n esitys tuossa pelissä SURKEA.

Jos kaltaisesi SaPKo-fani, jonka joukkueen faniksi myös itseni, 45 vuotta joukkueen pelejä seuranneena, luen, ei todellakaan kestä pienintäkään kritiikkiä ja eriäviä melipiteitä, kannattaisi katsoa peiliin. SaPKo pelaa nyt todella hienosti Mestiksessa minne se kuuluukin ehdottomasti, mutta voin sanoa, että myös SaPKo:n pääsarja-aikoja ja monia menestyksekkäämpiä vuosia ja myös heikkoja aikoja on näiden lukuisten vuosien aikana nähty, ja AINA niihin on myös liittynyt paljon kovempaakin kritiikkiä (ja aiheestakin), kuin se pieni arvostelu, mitä nykyään esitetään. Joten kyllä nahkat ovat herkistyneet tänä päivänä.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Jos kaltaisesi SaPKo-fani, jonka joukkueen faniksi myös itseni, 45 vuotta joukkueen pelejä seuranneena, luen, ei todellakaan kestä pienintäkään kritiikkiä ja eriäviä melipiteitä, kannattaisi katsoa peiliin. SaPKo pelaa nyt todella hienosti Mestiksessa minne se kuuluukin ehdottomasti, mutta voin sanoa, että myös SaPKo:n pääsarja-aikoja ja monia menestyksekkäämpiä vuosia ja myös heikkoja aikoja on näiden lukuisten vuosien aikana nähty, ja AINA niihin on myös liittynyt paljon kovempaakin kritiikkiä (ja aiheestakin), kuin se pieni arvostelu, mitä nykyään esitetään. Joten kyllä nahkat ovat herkistyneet tänä päivänä.
Ota hei nyt ihan vaan rauhallisesti ja lukaisepa ao. lainaus jossa toistan itseäni:

Lead Fossil kirjoitti:
Tottakai sitä saa olla eri mieltä asioista. Miksi eri mieltä oleminen on herkkänahkaisuutta? Onko herkkänahkainen se joka kirjoittaa Lukijan mielipiteet osastolle häpeävänsä SaPKoa vai se joka on ko. kirjoittajan kanssa eri mieltä? Näillä kirjoittajilla ei ole mitään eroa - toinen häpeää SaPKoa ja toinen myötähäpeää kirjoittajaa - tilanne 1-1..

Tottahan toki jokainen saa kirjoitella mitä lystää ja samalla kun kirjoittaa, voi asennoitua siihen, että joku on kirjoituksen kanssa eri mieltä. Lue vielä uudelleen tuo teksti jossa lainaan itseäni.

Minä pidätän oikeuden huvittua/myötähäpeillä joistain SaPKoa koskevista kirjoituksista ja joku toinen taas pidättää oikeuden huvittua minun kirjoituksistani - esimerkiksi niistä joissa olen kritisoinut sitä, että SaPKolla soisi olevan paljon enemmän sopimuspelaajia (tilanne 19.3.) kun valmistaudutaan ensi kauteen ja sitä valmistavaan kesäharjoittelujaksoon.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Nyt kun ei pahemmin ajankohtaisia kirjoituksia ole, niin kaivoin hiukan arkistoja ja sieltä löytyi tämä:

Itä-Savo 7.9.2005 kirjoitti:
”Käytännössä rahavirtoja MUTKISTI ammattivalmentajana toimineen Ari-Pekka Selinin palkkaus”.(Kutvosen kommentti)

Tätä lausuntoahan Jorma Kajanto ihmetteli muistaakseni samaisen lehden Lukijoiden Mielipiteet -osastolla ja suositteli Selinin harkitsevan jatkotoimnpiteisiin ryhtymistä.

Vahvimmat huhut kertoivat, että Ari-Pekka Selin olisi antanut lausunnon asianajajan käsiteltäväksi. Voihan juristien käsiteltäväksi tosin antaa tasan mitä vaan - johtaako ne mihinkään, se on tietysti kokonaan eri stoorinsa.

Onko kenelläkään faktatietoa miten asia lopulta kehittyi, vai jäikö tyhjänjauhannaksi Lukijoiden Mielipiteet palstoilla?
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
SaPKoa käsittelevillä foorumeilla ei ainakaan mene lujaa. Toiseen ei pääse ja toiseen ei pahemmin kirjoituksia tule.

Ainakaan minä en pääse www.sapkofanit.net -sivulla olevalle foorumille. Onkohan herne Ylläpidon nenässä?
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
SaPKoa käsittelevillä foorumeilla ei ainakaan mene lujaa. Toiseen ei pääse ja toiseen ei pahemmin kirjoituksia tule.

Ainakaan minä en pääse www.sapkofanit.net -sivulla olevalle foorumille. Onkohan herne Ylläpidon nenässä?
Siellä oli kovasti porua erään kirjoittajan viikon pelikiellosta. Johtuneeko siitä että ylläpito päätti pistää portit kiinni ja rauhoittaa kieroutuneen väen järeillä toimilla? Kunhan nyt sivusto avautuisi kun harkkapelit alkaa...

SaPKolainen-foorumi on aina ollut hiljainen. Silti se on kuitenkin sentään auki.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Siellä oli kovasti porua erään kirjoittajan viikon pelikiellosta. Johtuneeko siitä että ylläpito päätti pistää portit kiinni ja rauhoittaa kieroutuneen väen järeillä toimilla?
Tuskin nyt Ylläpito laittoi portteja kiinni, ei kukaan ole niin hölmö että vetää vain piuhan irti seinästä ilman että siitä mitenkään tiedottaa.

Eiköhän siellä ole joku bugi mitä Ylläpito ei osaa korjata/on työn alla tms.

Ja jos on niin herkkänahkainen ettei kestä asiallista arvostelua niin vielä huolestuttavampaa...
 

Nyrpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pässilauma!
Tuskin nyt Ylläpito laittoi portteja kiinni, ei kukaan ole niin hölmö että vetää vain piuhan irti seinästä ilman että siitä mitenkään tiedottaa.

Eiköhän siellä ole joku bugi mitä Ylläpito ei osaa korjata/on työn alla tms.

Ja jos on niin herkkänahkainen ettei kestä asiallista arvostelua niin vielä huolestuttavampaa...

Näin välikäden tietojen kautta voin sanoa, että phpbb2 foorumisofta vaati päivityksen, jota ei ole vielä suoritettu ja tämän takia foorumi ei tällä hetkellä toimi.

FTP tunnukset oli vielä kaikenpäälle kadoksissa ja eilen tunnin operoinnin jälkeen viimein onnistuin ne kaivamaan uudelleen esille ja välitin ne ylläpidolle.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Kyllähän tuo alakaa vaikuttaa siltä että www.sapkofanit.net -sivuston "Ylläpitäjä" on laittanut kutinat nurkkaan ja ajanut foorumin alas.
Yli viikon on ollut nyt foorumi poissa käytöstä.

Ei kovin pitkäjänteistä touhua. Aika noloa jopa.

Onneksi on Jatkoaika.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
SaPKofanit-foorumin ylläpidon toiveesta heitän linkin tänne uudelle foorumille:

http://sapkofanit.net/phpBB3/

Jatkossa tuonne pääsee, ehkä sitten jo suoraan osoitteesta sapkofanit.net...
En oikein jaksa ymmärtää miksi piti tehdä taas uusi foorumi.

Mitä parempaa uudessa foorumissa on vanhaan verrattuna?
Vanhassa oli mielenkiintoista viestihistoriaa, samoin sitä edellisessä - nyt niitä ei siis enää ole ja taas aloitetaan alusta.

Hyvä tietysti että on edes foorumi johon kirjoitetaan...
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Kajantojen virallisella äänenkannattajasivustolla avautuu jälleen Jorma Kajanto.
Tällä kertaa mielestäni aiheesta. SaPKo valmistautuu 80v -juhlakauteen - toivottavasti historia -kirjoitus saa "hieman" enemmän lihaa luiden ympärille.

Jorma Kajanto kirjoitti:
Itse valmensin SaPKon 60-luvulla maakuntasarjasta SM-sarjaan. Olen jäävi sanomaan muuta
Kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse?

Jorma Kajanto kirjoitti:
Seuraavat SaPKon valmentajat ansaitsevat suurmaininnan SaPKon jääkiekkohistoriassa: Danny Malone ja James Fiddler Kanadasta, Sergei Grisintshov Venäjältä, Hannu Muhonen, Jussi Piuhola, Paavo Tirkkonen, Kai Rosvall sekä nykyiset SM-liigavalmentajat Ari-Pekka Selin ja Risto Dufva.
En tunne SaPKon historiaa tarpeeksi kattavasti; miksi puhuttaessa suurmaininnoista valmentajien osalta, puhuttaisiin Ari-Pekka Selinistä ja Jussi Piuholasta. Näissä tarvitsen hiukan lisävalaistusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös