Kim Nieminen

  • 14 112
  • 83

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nostetaan ketju ylös. Kimmo on nousemassa Raumalla kulttipelaajaksi, kun mies kuuluu jo kiinteästi Dominon kalustukseen. Alkaako näyttöjä tulla myös jään puolella?
Mitä se Dominossa tekee? Joraa ja juo jäävettä vai jotain muuta?
Nää on aina näitä...
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai noissa jutuissa suattaapi perää olla, ainakin tietäjät tietää erään häpeningin ekalta kesältä jolloin itse isoherra joutui puuttumaan otteisiin..
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kai noissa jutuissa suattaapi perää olla, ainakin tietäjät tietää erään häpeningin ekalta kesältä jolloin itse isoherra joutui puuttumaan otteisiin..
On nuoren jääkiekkoilijan palkalle sentään joku kohde. Toivottavasti ei sentään juhli samalla uraansa piloille, mut voisi kuitenkin miettiä itse, että onko sille jokin syy, että kehitys tyssäsi ihan kohtalaisen viime kauden alun jälkeen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jollei ole mitään faktaa, niin älkää nyt jumalauta yhden baari-illan perusteella levitelkö palstalla tämmösiä huhuja. Miettikää nyt hetki seurauksia, jos joku media ottaa nämä tikunnokkaan.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Jos pelikunnossa on niin luulisi piakkoin kuuluvan Mestis-lainasta uutisia. Rotaatiossa on Hämäläinen ajanut reilusti ohi ja joka tapauksessa Niemisen kehitys tarvitsee peliaikaa hänen ominaisuuksille sopivammassa tulosketjun roolissa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jollei ole mitään faktaa, niin älkää nyt jumalauta yhden baari-illan perusteella levitelkö palstalla tämmösiä huhuja. Miettikää nyt hetki seurauksia, jos joku media ottaa nämä tikunnokkaan.

Eivät nuo mitään huhuja ole, vaan kyllä Kimmolle märkä maistuu ja se tiedetään kaupungilla. Sekä tosiaan taustalla on myös tuo 1 keissi aiemmalta kesältä, jossa isoherra puuttui itse tilanteeseen.

Ammattijääkiekkoilija on julkisuuden ammatti, joten kyllä näistä minusta voi keskustelupalstalla mainita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös