Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin... -04

• 7 729
  • 97

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jo kolmantena vuonna peräkkäin minä, kunnianarvoisa sampio jatkoaikalainen, avaan Jatkoajan virallisen joululahjatoiveketjun. Ja kuten edellisinäkin vuosina, sepostakaamme ketjuun vain realistisia toiveita. Maailmanrauhat sun muut jätetään kettutytöille ja misseille.

Tässä vaatimaton listani:

- Jumbosuklaarusinoita, toffeetäytesuklaata ja tavallista maitosuklaata

- Tummia sukkia

- Joku hyvä kirja (esim. Kolmas valtakunta) tai dvd (vaikkapa se Suomen sodat-systeemi).

- Laadukkaat pitkät kalsarit/lapaset/villasukat

---------------------------------------------------------

- Hyvät yöunet vauvalle, jotta iskki saa lueskella rauhassa.

Ei muuta kuin listaa kehiin arvon sällit ja sällittäret.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Football Manager 5
Eastside Hockey Manager - Franchise Edition
Mindhunters-elokuva
The Day After Tomorrow-elokuva
Guinness World Records 2005 -kirja
Jotain karkkeja
Jotain vaatteita
Ässien fanituotteita
Ässille voitto Lukosta 30.12.2004

Siinä nyt jotain, mitä olisi kiva saada...

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Pro Evolution Soccer 4 X-boxille
Slayerin Still Reigning Dvd
Asko Sahlbergin Tammilehto
Sukkia
Karkkia

Jos noita tohtisi pyytää.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti sampio
sepostakaamme ketjuun vain realistisia toiveita.

Viestin lähetti Mahtiankka

Jätkä pisti heti läskiks´. Luetaan niitä sääntöjä.

Eiköhän sieltä taas ne sukat, kalsarit, kirjat ja viskipullo tule. Tyydyn vähään.

Viime vuonna oli kyllä nolo tilanne kun sovimme naisen kanssa, että ei osteta ainuttakaan lahjaa toisillemme. Jotenkin naiset eivät vaan osaa pitää näistä herrasmiessopimuksista kiinni ja sieltä tuli taas jos jonkunmoista pakettia ja pussukkaa. Pitänee tällä kertaa ottaa tilanne takaisin, fikassa ois liput Barcelonaan.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-ilmakihartimen

-pari cd-levyä

-erilaisia vaatteita

-poikaystävältä jotain mukavaa

Pitäisi keksiä joku hieman isompi lahjatoive, mutta en keksi sitten mitään, en millään. Kaikki isommat jutut löytyy jo omasta huoneesta. Jos sitä vaikka sitten oman lentokoneen...Burberry-kuosilla.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakas joulupukki! Olen ollut tänä vuonna ihan hirmuisen kiltti (aikuisten oikeasti). Siispä toivoisin seuraavia asioita:

-Iso petauspatja (patjojen rakoon on ikävä tippua aamuisin kun yrittää syliin)
-Äitin kutomia villasukkia (edellisistä alkaa jo kantapää hajota ja minä kun olen tällainen vilukissa)
-The Beatlesin Hard day's night -dvd tai Maija Poppanen -dvd (Shii laavs juu jee jee jee)
-The Body Shopin lahjakortti (tämän kun olen saanut joka vuosi, tilalle tietenkin kävisi samansuuruinen lahjakortti hierontaan)

Ennen kaikkea kuitenkin toivon,että tästä joulusta tulisi lähestulkoon ahdistusvapaa, eikä kukaan perheenjäsen saisi mitään itkupotkuraivareita mistään. Toivon myös säästyväni äidin kännipuheluilta. Toivon, että jouluaamuna sataa lunta ja että voin herätä silloin poikaystävän vierestä. Ja ettei tarvitsisi mennä jouluna töihin. Ja viimeisenä, mutten vähäisimpänä toivon, että mummi paranisi jouluksi. (Ok ok, ehkä meni hieman kettutyttömisseilyn puolelle, mutta nuo takaisivat mukavan joulun Maija Poppasta enemmän)

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
- Trivial pursuitin uus painos lähinnä perinteen takia

- Appetite For Destruction lp:nä

jos ny noi saisi ni ei sitä varmaan paljoa muuta tarvitsisi

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Lahjakortti paikalliseen musakauppaan
- Suklaata
- Tietokoneeseen uusi hiiri

Niin.. Tämän enempää ei tule toiveita mieleen vaikka melkeinpä 10min näitä mietin tässä. Pitkät kalsarit ovat sitten taas sitä sarjaa, mitä en missään nimessä lahjaksi tahdo. Sellaisia tulee käytettyä ehkä kerran tai kaksi vuodessa, silti juuri meikäläiselle niitä joka joulu joku mehupää antaa.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En omaa valtaisia toivomuksia joululle ainakaan lahjojen merkeissä, mutta toki jotain kivaa olisi mukava jälleen saada:

- jonkun vaatteen voisin huolia... Tai sitten lahjakortin vaatekauppaan.. Tai vain uuden kaulaliinan ja siihen sattuvat lapaset
- kenties levyllisen musiikkia, en tosin osaa vielä päättää, että mitä
- pyöräilykypärä! Olen tullut siihen tulokseen, että arvostan elämääni ja haluan halvan henkivakuutuksen
- omalta kullalta jotain mieltä lämmittävää

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli muuten mieleen, kun neidit Girlzilla ja Poison mainitsivat tuon "poikaystävältä jotain kivaa/mieltälämmittävää tms"... Minkätyyppisiä asioita porukka täällä toivoo kumppaneiltaan? Ja kuinka iso kriisi on, jos kumppani ostaa jotain "typerää"? Tai kuinka helpoksi koette lahjojen ostamisen omalle kullalle?

Itse olen vain aina kokenut kauhen helpoksi lahjojen ostamisen juuri niille tärkeimmille ihmisille, kun tietää paremmin mistä toinen pitää. Toisaalta en jaksa stressata puolin jos toisin mistään täydellisestä lahjasta. Joulu/ystävänpäivä/synttärit ei ole mikään testi siitä, kuinka paljon poikaystävä osaa osoittaa rakkauttaan lahjalla:) Kunhan nyt jostain näkee, että lahjassa on ajateltu minua, olen tyytyväinen. Tänä jouluna paras lahja on jo se, ettei tarvitse olla koko iltaa faijan luona vaan pääsen poikaystävän luo karkuun. Kunhan nyt ei kodinkonetta tai jotain beigeä tai burberry-kuosista tule, niin olen tyytyväinen:)

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmmm, kukaan näitä kuitenkaan minulle ole ostamassa, mutta toivon silti:

-digikamera
-kannettava cd-soitin
-Jokereiden pelipaita

Nuo kelpaisi enemmän kuin hyvin.

Pienempää:

-jonkin minua kiinnostavan kirjan (joku talous tutuksi Monopolin kautta tms voisi olla hyvä)
-rahaa
-iso kulho (tosin saatan ostaa tämän itse)
-Baileys pullo

Ja yllätykset ovat usein mukavia.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Pikku Myy
Tuli muuten mieleen, kun neidit Girlzilla ja Poison mainitsivat tuon "poikaystävältä jotain kivaa/mieltälämmittävää tms"... Minkätyyppisiä asioita porukka täällä toivoo kumppaneiltaan? Ja kuinka iso kriisi on, jos kumppani ostaa jotain "typerää"? Tai kuinka helpoksi koette lahjojen ostamisen omalle kullalle?

Tässä pätee nyt perinteinen 'ei itse lahja, vaan ajatus'. En toivo mitään suurta tai ihmeellistä, vaan ennemmin jotain... Ööö... No siis, en tiedä, mitä, mutta jotain, joka kertoisi nimenomaan välittämisestä ja tykkäämisestä, ja olisi ehkäpä jollain tapaa 'henkilökohtainen'.

Ja onko helppoa ostaa omalle kullalle lahja? Ei, en todellakaan usko, että se tulee olemaan itselleni helppoa. Ajatuksia pyörii kyllä mielessä, mutta kenties törmään siihen, että mikään ei ole riittävän hyvää, heh.

Ja lisätään vielä, että kuten Pikku Myy sanoi, niin ei kyse ole tietenkään mistään 'testistä', jossa ilmaistaan, kuinka paljon oikeasti välitetään. Ei missään nimessä niin. Jo se pelkästään todistaa riittävästi, että toinen on olemassa siinä rinnalla.

Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Ja onko helppoa ostaa omalle kullalle lahja? Ei, en todellakaan usko, että se tulee olemaan itselleni helppoa. Ajatuksia pyörii kyllä mielessä, mutta kenties törmään siihen, että mikään ei ole riittävän hyvää, heh.
Täydellisen lahjan ongelma:) Tuota juuri tarkoitin. Itse en jaksa stressata siitä, onko joku juttu se upein mahdollinen asia, minkä voin omalle kullalle antaa. Ostan jotain sellaista, josta tiedän hänen pitävän ja osoitan sitten sen välittämisen ja tärkeyden jollain muulla tapaa. Ja niin toivon, että kumppanikin tekee. Sellaisista väkisin ostetuista lahjoista tulee vain vähän vaivautunut olo.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minkätyyppisiä asioita porukka täällä toivoo kumppaneiltaan? Ja kuinka iso kriisi on, jos kumppani ostaa jotain "typerää"? Tai kuinka helpoksi koette lahjojen ostamisen omalle kullalle?
Oij, ei ole helppoa! Tai sanotaanko näin, että jos epäonnistut niin kuittia tulee varmasti.. ainakin minulla on näin. Luojan kiitos että olen tähän mennessä onnistunut ostamaan hyviä lahjoja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Poikkeuskertoina on krapula tai muu sekava olotila ollut häiritsemässä ostopäätöstä ja ei siitä hyvää seuraa. Eli krapulassa ei siis kannata olla lahjaostoksilla.

Tyylini on kyllä se että jos tärkeälle ihmiselle jotain lahjaa olen ostamassa, niin mitään keskinkertaista tai sen alle en lähde sitten kanssa ostamaan. Lahjan pitää kyllä olla parasta laatua, vaikka maksaisikin hieman... suolaisesti. No, toisen ilo on minun ilo.

Itse toivon jotain kivaa ja pientä, olen vaatimaton tai ainakin esitän sellaista. ;)

rinkeli22

Jäsen
Naiseltani toivon sellaisia lahjoja, jotka osoittavat hänen tietävän, mistä nallekarhunsa pitää, ja joista saa viihdykettä joulun pyhille.. Henkilökohtaisesti tykkäisin eniten muutamasta DVD:stä ja kirjasta..

Mutta mitäpä arvon neidit arvostavat joululahjassa? Itse pyrin aina siihen, että lahja on yllättävä, jollain tavalla erikoinen, ja jotain sellaista, millä osoitan tuntevani hänet hyvin.. Kuudes yhteinen joulu lähestyy ja perhesopu on vielä säilynyt.. :)

Loppuun mainitaan, että älkää nyt stressatko niistä joululahjoista. Kaikkia paukkuja ei muutenkaan kannata käyttää jouluun.. Mitäs yllättävää on lahjan saamisessa jouluna? Antakaa niitä lahjoja ihan tavallisina päivinä, jolloin niitä arvostetaan vielä enemmän..

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Mahtiankka

Toivot kuitenkin salaa Lukon seinäkalenteria 2005 ;).

Ei vaan, tuo The Day After Tomorrow-elokuva kannattaa kyllä vaihtaa pois listalta kun vielä voi. Ei ollut kauhean erikoinen leffa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen voisi lisätä vielä että minulle siis typerän lahjan ostaminen, joka ei miellytä toista, on isku vasten kasvoja ja itsetunnon kannalta kova paikka.

Ehkä siksi juuri pähkäilenkin lahjaostosten kanssa toisinaan aika tovin ja pieniä eleitä, merkkejä ja vihjeitä seuraillen arvioin mitä toinen voisi haluta.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Rakas joulupukki:

ASAP Hakametsän Oikeauskoisten päätyyn 17. viiri kaikkine siihen johtavine ja siitä seuraavine ilmiöineen.

Ranger

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Arvoisa Joulupukki

Toivoisin joululahjaksi:

- Saiga M3 reserviläiskivääriä.
- Digikameraa.
- Opiskelumotivaatiota loppuihin opintoihin. (ei tarvitse hirveästi tuoda, että se riittää)
- Viskipullon lämmikkeeksi.

Sitten niihin realistisiin:

- Uutta Karhun salibandymailaa, kun vanha meni harjoituksissa poikki.
- Talvisiin keleihin lämpöisiä vaatteita.
- Ja sitten ne pakolliset villasukat.

Ja sitten ihan yleismaailmallisesti:

- Iloista joulumieltä ympäri maailman!

Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Tärkeintä on että lahjan eteen on nähty vaivaa. Olen saanut usein lahjaksi hienoja kultakoruja tai jotain todella kuluneita ideoita kuten nalleja. Tykkäisin monesta pienestä lahjasta. Edellinen poikaystävä antoi joululahjaksi tiaran ja barbien. Mistäköhän se minun prinsessa-lempinimeni onkaan alunperin tullut...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
- Bill Clintonin elämänkerta
- Patricia Cornwellin uusin
- Trivial Pursuitin uusi painos

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iso Mitsun ahdin olisi mieltä lämmittävä lahja, mutta mustat sukatkin käy.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Maailmanrauhaa

Niin, koska itselläni on jo kaikkea tarpeellista, päädynkin toivomaan maailmanrauhaa ja hyvää tahtoa vähän itse kullekin.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Lastenvaunut olis kivat. Sellaiset yhdistelmävaunut, joissa on käännettävä työntöaisa ja ilmatäytteiset tai ilmakanavarenkaat. Kaikki, jotka tietävät, paljonko tuollaiset maksavat (vaikka sitten ulkomailtakin tilattuna) ymmärtävät, miksi toivon niitä lahjaksi.
Vedenpitävät talvikengät olis kanssa kivat.

Minkätyyppisiä asioita porukka täällä toivoo kumppaneiltaan? Ja kuinka iso kriisi on, jos kumppani ostaa jotain "typerää"?
Joku pieni, edullinen ja elämäntilanteeseen sopivasti osuva lahja on aina kaikkein paras, ja vaimoni on kyllä mestari keksimään sellaisia. Yksi esimerkki löytyy isänpäivä-ketjusta. Samanlaisia lahjoja koitan antaa itsekin. Siitä ei synny mitään kriisiä, vaikka lahja olisi "typerä", sillä nuo lahjat ovat kuitenkin vain sivuseikkoja. Toki kivoja sellaisia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy