Mainos

Kiitos Vaan Lukko !

• 1 642
  • 3

laatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Keskiviikko iltana juttelin Raumalaisessa baarissa itse Allan Measuresin kanssa. Tosin olin "muutaman" rohkaisuoluen siemaissut, joten muistikuvani ei ole aivan kristallinkirkas. Juttu meni kuintenkin jotenkin näin:

Lukko ei kuulemma ollut edes tarjonnut Measurekselle 2.valmentajan pestiä Lukosta. Mielelläni olisin Allun aitiossa nähnyt, niin sinikeltainen sälli kun hän on. Ottaen huomioon Lukon tylyt potkut kun Kamil Kastak ja muut taiturit tänne tuliva, silti Allu palasi Ganaalin rantaan.

No ei huonoa ettei jotain hyvääkin, sillä Allu lupasi tarjota kaljat ravintolassaan, jonka aikoo KOTIkaupunkiinsa RAUMALLE josku hamassa tulevaisuudessa perustaa.

PS. Tosin taisi Allukin olla pienissä :-)

Thanks Allu !

Liitteet

• allu.gif
    allu.gif
    69,6 KB · kertaa luettu: 513

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
ALLUN BAARI

Toivottavasti on niin ammattimies,ettei anna koti-ikävän haitata.Onko Allulla perhettä siellä?
Kaksi vuotta sen täytyy nyt antaa täysillä Bluesille,muuten olis kannattanut perustaa se baari samantien.

Muuten A.M on baarissa mukava mies.Pelasi rulettia ja jutteli mukavia.Otin siltä nimmarinkin.Täällä pääkaupunkiseudulla ei liigakiekkoilijoita oikein tohdi siviilissä jututtaa.Raumalla lienee toisin.

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Onhan sillä. Vaimo ja kaksi lasta muistaakseni...

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Viestin lähettänyt käyttäjä EKI

Muuten A.M on baarissa mukava mies.Pelasi rulettia ja jutteli mukavia.Otin siltä nimmarinkin.Täällä pääkaupunkiseudulla ei liigakiekkoilijoita oikein tohdi siviilissä jututtaa.Raumalla lienee toisin.

Paras kaikista on silti Tinke Peltomaa. Enpä mukavampaa miestä ole siviilissä tavannut. Ei ihme että kaikki joukkueet haluaisivat hänen kaltaisensa pukukoppipelaajan.

Eipä silti, kyllä Allu vallan mukava mies on. Kauppamiehen vikaa ei miehestä kyllä löydy, kun koitti ostaa mun aurinkolaseja satasella. En myynyt :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy