Kiitos Tommy!

• 2 545
  • 5
Tila
Viestiketju on suljettu.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos valierapaikasta, taitaa 5 maalia siihen meinaan kaikesta huolimatta riittaa. Just tanaan viimeeksi muistelin eraan valkovenalaisen kanssa Salt Lake Citya ja kyseista herra Saloa. Kummasti taitaa puolivalierat olla liikaa hanelle... En tosin tieda meniko maalit taysin Tommyn piikkiin kun olen vain internet kirjoittelujen varassa, mutta ainakin Kallion maalista olen saanut jo hyvat naurut.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Voisit Teacup sitä peliä katsella, kun kerran siitä kirjoitat. Tilanne on 5-5 ja tämänhetkisellä peliesityksellä Ruotsi on menossa neljän parhaan joukkoon. Aikaa on, mutta nyt tarvitaan ratkaisijoita.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsoisin jos kertoisit miten. Ottaisin yksityiskohtaista peliselostusta mielellani vastaan. Peli oli viela minun paassani 5-4 kun viestini kirjoitin. Olen Englannissa aika syrjassa, ei paikalliset mediat juuri auta, nettiradiota en saa talla vieraalla ja hitaalla koneella toimimaan. Taysin vaara paikka seurata matsia mutta pakko on!

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Teacup

Ok, ymmärrän. En laittanut henkilökohtaisuutena.

Ylimääräinen ketjujen availu samasta matsista ei vain miellytä tätä jullia.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti spade
Otsikon voisi vaihtaa muotoon "Tack Jani och Pasi"

Vaikka maalivahdit saavat osan tästä kyseenalaisesta kunniasta ottaa kontolleen on mielestäni suurin syyllinen seisonut jossain muualla kuin maalin suulla.

Ei tällaista romahdusta saisi tapahtua tällä tasolla. Valmennustiimin tulisi kyetä jäädyttämään tilanne, psyykkaamaan pelaajat takaisin peliin etc. En kuitenkaan sano, että syyllinen löytyisi vain ja ainoastaan penkin päästä - syyllinen, jos sellaista nyt edes on, löytyy kokonaisuudesta.

vlad#16.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.