Kiinnostaako pronssipeli?

  • 2 447
  • 26

Kiinnostaako pronssipeli?

  • Kyllä

    Ääniä: 71 29,2%
  • Ei

    Ääniä: 172 70,8%

  • Äänestäjiä
    243

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On paljon puhuttu ja parjattu sitä, että pronssista pelataan Suomen SM-liigassa. Jotkut ihmiset kannattavat pronssipeliä, suurinta osaa lätkää seuraavista ei pronssipeli juuri nappaa.

Tänä vuonna pronssipelissä ovat etukäteen finaalipariksi ennakoidut Kärpät ja HIFK.

HIFK on jo avoimestikin julistanut, että heitä ei pronssipeli kiinnosta. Ja en jaksa uskoa, että mestaruus ainoana tavoitteena tähän kauteen lähtenyttä Kärppiäkään juuri pronssiset mitalit kiinnostaa.

Tämä galluppi on etenkin Kärppien ja HIFK:n kannattajille tarkoitettu, mutta toki muutkin saavat äänestää.

Eli kysymys kuuluu, Kiinnostaako pronssipeli?
 

TML

Jäsen
Nää pronssipelit on mun mielestä maailman väsynein juttu. Ketä pelaajia ja faneja tääki kiinnostaa. Ratkastaan vaan se kumpaa vituttaa enemmän välierä tappio. Eli siis pronssiottelun häviäjää vituttaa enemmän välierä.

Pois tälläset. Arvokisoissa tää on pakonsanelema homma mutta näissä kansallisissa sarjoissa ihan turha.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Paljonko on kerroin Jere Karalahden pelaamattomuudesta tässä matsissa? Tuskin omia pois saa.

Kyllä Jere tietää kuinka paljon tällä on arvoa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TML kirjoitti:
Nää pronssipelit on mun mielestä maailman väsynein juttu. Ketä pelaajia ja faneja tääki kiinnostaa. Ratkastaan vaan se kumpaa vituttaa enemmän välierä tappio. Eli siis pronssiottelun häviäjää vituttaa enemmän välierä.

Pois tälläset. Arvokisoissa tää on pakonsanelema homma mutta näissä kansallisissa sarjoissa ihan turha.
Quote that. Aikoinaan olin pronssimatsien kannalla, mutta en enää nykyisin. Jotenkin tuntuu täysin turhalta laittaa täysin vittuuntuneet ja väsyneet pelaajat joita ei edes kiinnosta koko touhu, kaukaloon pelaamaan jostain hikisestä pronssista.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kiviäkin kiinnostaa!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähempänä EI:tä, mutta jos se pelattaisiin kotona, menisin ehkä silti katsomaan. Ota nyt selvää...
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ennen kauden alkua kun joku olisi sanonut että Ifk on pronssi pelissä olisin hyppinyt onnesta , mutta ei se tässä vaiheessa enää innosta ,koska Pronssi peli on Oulussa.
 

jirilatal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei varmaan tavallista tallaajaa paljoa kiinnosta, ei minuakaan. Mutta kyllä mä taas mielelläni vaikka Pelsun näkisin ottavan pronssia. Ymmärrän hyvin ettei se Oulussa tai Stadissa tunnu miltään. Enkä suoraan sanoen tiedä, olisiko tuntunut enää tässä tilanteessa ässä-faneistakaan niin loistavalta, taatusti paremmalta kuitenkin kuin oululaisista. Mutta näin ilman tunteita ei kiinnosta yhtään enkä osaa nimetä menneiden vuosien pronssimitalisteja kovinkaan pitkälle, joten veikkaan sitten kerhoa joka vuodelle. :)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yleisesti ottaen minua kiinnostaa aina.

Jos Ässät olisi hävinnyt välieräsarjan 0-2 johdosta, niin ei ehkä kauheita kicksejä olisi aiheuttanut enää siinä vaiheessa mikään jämäpeli, mutta pelataan siinä kuitenkin mitalista.

Tämän vuotinen pronssipeli nykyisistä asemista katsottuna ei kauheasti nappaa, mutta laitan sen silti kiinnostamaan ainakin sillä, että vedän tulosvetoon jotain älyttömiä lukuja, jos vaikka rikastuisi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Ei kiinnosta tippaakaan. Pronssipeli voitaisiin jättää pelaamatta kokonaan. Jos himmeimmät lätkät on kuitenkin jaettava, niin annettaisiin ne sitten välierissä pudonneista joukkueista sille, kumpi on paremmin sijoittunut runkkarissa.

Viime keväänä pronssipeli Rinkelinmäellä oli kuitenkin hyvä tekosyy pämpätä oikein kunnolla.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Muistan HIFK'n mestaruusvuodet hyvin, samoin finaalitappiot, mutta pronssivuodet? 2004 voitettiin kerho ja otettiin himmeät mitalit, muista vuosista ei mitään muistikuvaa.

Pronssiottelu - 118 % turha juttu.

Dejavu tai jotain... Mutta miten mulla on muistikuva, että olisin tälläisen vastaavan ketjun avannut vuosi sitten? Silloin iso osa porukasta teilasi minut mennen tullen, kuulemma tosi fani kiinnostuu myös pronssiottelusta. Mun mielestä tosi fani on se, jota vituttaa niin paljon semeissä tappio, että seuraavan kerran kiinnostuu oman joukkueen tekemisistä elokuussa...
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Ei kiinnostaisi vaikka Jokerit pelaisi. Täysin turha perinne koko lohdutusmitalien jako muissa kuin olympialaisissa ja ehkä MM-skaboissa. Ja tuskin yksi pronssimatsi liigallekaan mikään korvaamaton rahasampo nyt on.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ihan vitusti joo. Perkele, finaaleissa Ry vastaan pienen kaupungin kylähullut, itellä ois ehkä kiinnostanut enemmän nähdä tämänhetkiset pronssiottelujoukkueet.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kaksipiippuinen juttu. Kun ronssista höntsäilevät tänä vuonna suurseurat, niin ei kai se ketään kiinnostakaan, mutta olisinhan minä paria tuntia ennen peliä kuola valuen seisomakatsomossa jos Ilves siellä taistelisi. Eli, riippuu täysin seurojen edelliskausien menestyksestä. Jos siinä pelaavat ensi kaudella esimerkiksi Ilves ja SaiPa, niin eiköhän latausta riitä. Jos taas Kärpät ja Jokerit, niin kiviäkin jne.
 
Saku #11 kirjoitti:
Jos siinä pelaavat ensi kaudella esimerkiksi Ilves ja SaiPa, niin eiköhän latausta riitä. Jos taas Kärpät ja Jokerit, niin kiviäkin jne.

Eipä kyllä itseäni kiinnostaisi tippakaan jos ensi kauden päätteeksi Ilves pronssista pelaisi.

Huonompi homma jos osa kannattaista olisi pronssiinkin tyytyväisiä, ei kai Ilves nyt niin pieni seura ole ?

Edit, niin ja runkosarjasijoituksen mukaan vaan pronssit jakoon, niinkuin Ruotsissa kai edelleen toimitaan (?)
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Domen kirjoitti:
Eipä kyllä itseäni kiinnostaisi tippakaan jos ensi kauden päätteeksi Ilves pronssista pelaisi.

Huonompi homma jos osa kannattaista olisi pronssiinkin tyytyväisiä, ei kai Ilves nyt niin pieni seura ole ?

Edit, niin ja runkosarjasijoituksen mukaan vaan pronssit jakoon, niinkuin Ruotsissa kai edelleen toimitaan (?)
Totta munassa olen ensi kaudella pronssiin tyytyväinen. Ja kyllä, Ilves on juuri niin pieni seura, toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Arvokisoissa ymmärrettävää, mutta yli puoli vuotta kestävässä liigassa ei. Runkosarjaa tahkottu 56 kierrosta, eikö sen perusteella jo saisi pääteltyä, onko Kärpät vai IFK parempi? Eihän tätä muissakaan merkittävissä sarjoissa pelata.
 
Saku #11 kirjoitti:
Totta munassa olen ensi kaudella pronssiin tyytyväinen. Ja kyllä, Ilves on juuri niin pieni seura, toistaiseksi.

Jos ajatellaan että on vaan isoja ja pieniä seuroja niin takuulla pieni sitten.

Kun laitoit SaiPan esimerkiksi niin siihen verrattuna Ilves on viime vuosina ollut (poikkeusta lukuunottamatta) aina puolivälierissä. SaiPa taas moneen vuoteen oli ensimmäistä kertaa playoffsseissa.

Ollaanko HPK:ssa oltu viime vuosina tyytyväisiä pääsyyn pronssipeliin? Tai Tapparassa oltu tyytyväisiä tämän kauden jälkeen, kun Tapparan tavoite oli finaaleissa?

Molemmat kuitenkin samankokoisia seuroja.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Itseäni ei tällä kaudella todellakaan kiinnosta. Melkoisen turha peli koko pronssimatsi, tosin jos oma joukkue pelaisi niin kyllähän se tulisi katsottua. Yleisesti sen voisi siis kuitenkin poistaa kalenterista.
 

Afan

Jäsen
Pronssin kohtalo kiinnostaa jossain määrin, itse ottelu ei.

Mitali se on pronssikin ja jälkikäteen moni sitäkin osaa arvostaa. Niinpä sen arvolle ei ole sopivaa, että se ratkaistaan pettyneiden joukkueiden kesken ottelussa, joka ei suuren yleisönkään tunteita herätä. Siksi olen sitä mieltä, että pronssi pitäisi antaa suoraan sille välieräsarjan hävinneelle joukkueelle, joka on sijoittunut runkosarjassa ylemmäksi. Näin pitkällä ja uuvuttavalla runkosarjallakin olisi hivenen suurempi merkitys.
 

X-Hearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ei yhtään.

Kaikki eväät on syöty katkeraan välierätappioon, joten motivaatio on täysin hukassa. Ei löydy kerta kaikkiaan sydäntä...

Tuska ei laannu hetkessä.
 

Bandana

Jäsen
Afan kirjoitti:
Pronssin kohtalo kiinnostaa jossain määrin, itse ottelu ei.

Suhteellisen sama.

Toivottavasti IFK vie pronssin vaikka kolmas mitalisija heitä nyt tuskin motivoikaan. Hyvältä se mitali kuitenkin varmasti tuntuu sitten kesällä.

IFK, jota veikkasin ennen kauden alkua mestariksi, on mielestäni ansainnut pronssin. Vaikeista lähtökohdista loistava kausi. Pelannut hyvällä asenteella ja Sheddenin koulussa vihdoinkin nämä ikilupaukset Hirschovits, Häppölä, Järvinen ja muut ovat lyöneet läpi.

Kärpät sen sijaan on ollut aika munaton ja tunteeton koko kevään ajan. HMV:ltä näyttänyt ja HMV:sti pelannut. Ei herätä oikein sympatioita.

IFK vieköön voiton ja joku noista läpimurron tehneistä iskekööt voittomaalin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rontti kirjoitti:
Paljonko on kerroin Jere Karalahden pelaamattomuudesta tässä matsissa? Tuskin omia pois saa.

Kyllä Jere tietää kuinka paljon tällä on arvoa.
Joo tietää tietää. Poissahan se Jere on illan matsista. Kuinka yllättävää. Kerroin olisi tälle varmaan ollut jotain max. 1.05.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös