Mainos

Kiinnostaako F1?

• 974
  • 20

Mites Formula-1 kiinnostaa?

• Katson yleensä kaikki MTV3:n lähetykset yksittäisen kisan tiimoilta, jopa vapaat harjoitukset!

Ääniä: 11 15,7%
  • Katson yleensä aika-ajot, ja varsinaisen kilpailun, mutten sentään vapaita harjoituksia!

Ääniä: 32 45,7%
  • Katson yleensä vain varsinaisen kilpailun, ja siinäkin meinaan yleensä nukahtaa.

Ääniä: 17 24,3%
  • Vihaan formuloita, en katso niitä käytännössä ollenkaan!

Ääniä: 10 14,3%

• Äänestäjiä
    70

Huuhaa

Jäsen
Katson yleensä vain varsinaisen kisan, ja siinäkin meinaan usein nukahtaa, ja välillä nukahdankin. Varsinkin viime kausi oli todella tylsä. Aika-ajoja katon kyllä välillä, mutta niitäkin kunnolla vasta sitten viime minuuteilta.

Viimeksi muokattu:

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eipä jaksa oikein enää kiinnostaa.. Jos nyt ei ole MITÄÄN MUUTA tekemistä varsinaisen kilpailun aikana niin ehkä siinä vaiheessa mennään sohvalle makoilemaan ja katsomaan..

Ennen ehkä kiinnosti enemmän, mutta yyh.. ei enää.. Minusta Formula 1 -"sirkus" on aivan liian yliarvostettu ja saa aivan liikaa palstatilaa mediassa.. Varsinkin MTV3:n hypetys ennen kautta alkaa oksettamaan..

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Uraani
Ennen ehkä kiinnosti enemmän, mutta yyh.. ei enää.. Minusta Formula 1 -"sirkus" on aivan liian yliarvostettu ja saa aivan liikaa palstatilaa mediassa.. Varsinkin MTV3:n hypetys ennen kautta alkaa oksettamaan..

Täysin samat sanat! Kolmonen ottaa kaiken irti varmasti kalliista Formula-sopimuksestaan.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Huuhaa
Kolmonen ottaa kaiken irti varmasti kalliista Formula-sopimuksestaan.
Muistetaan nyt kuitenkin että MTV3 on mainosrahoitteinen, ja etenkin formulat ovat heille SUURI rahasampo, joten sietäähän sitä vähän hehkuttaa ennenkin kautta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No miten se nyt vois kiinnostaa... Kyllä mä ainakin kauden ekoja skaboja kuitenkin jonkun verran kattelen.

Telkkari on tässä koneen vieressä, niin voihan sitä auki pitää.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Formula 1 kilpailuna on aina kiinnostanut minua. Parina viimevuotena on tosin alannut panemaan kampoihin. Varsinkin luistoneston tulo on lajille katastrofi. Kaikki lähtevät liikkeelle yhtäaikaa ja kiertävät kauniisti rataa kunnes jonkun auto leviää. Jopa varikkokäynnit hoidetaan niin hienosti, ettei siinä ole kohta jännitystä ollenkaan.
Tekniikka on tuonut tullessaan myös sen, että pystytään laskemaan yhden kierroksen tarkkuudella miten pitkälle tankillisella pääsee.
Tekniikan parantuessa turvallisuus tosin nousee. Sehän on tietenkin hyvä.

Itse kisan jännitysmomentti alkaa olemaan curlingin luokkaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti finnishninja

Itse kisan jännitysmomentti alkaa olemaan curlingin luokkaa.

Etpä ole tainnut lajia paljon seurata. Siinä todellakin tapahtuu, vaikka se ei kaikkein vauhdikkainta olekaan.

Jos lajista ei itse ole kiinnostunut on turha sanoa siitä mitään.

Maestro

Jäsen
Formula 1 kiinnostaa ilman muuta. Äänestyksen vaihtoehdot hieman ihmetyttävät, sillä eiköhän Suomessa asuva absoluuttinen F1-fanaatikko hanki melko usein Canal Digitalin luksuspaketin taatakseen mahdollisimman ihanaisen katselunautinnon. Itse tosin joudun tyytymään Maikkarin antiin.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti pernaveikko

Etpä ole tainnut lajia paljon seurata. Siinä todellakin tapahtuu, vaikka se ei kaikkein vauhdikkainta olekaan.

Jos lajista ei itse ole kiinnostunut on turha sanoa siitä mitään.

Kaikista lajeista keskustellaan jatkoajan vapaassa keskustelussa
-oli niistä sitten kiinnostunut tai ei!

Vai saako vain alan harrastajat ja tuijottajat ilmaista itseään?

Eipä sitä enää jaksa katsoa - muut lajit kiinnostavat paljon enemmän. Varsinkin tämä MTV3:n yliampuva formulatarjonta kadottaa kaikki halut katsoa vormuloita kovinkaan paljoa. Muutama vuosi sitten kyllä tuli lähes joka kisa tv:stä katsottua. Tiedä sitten mikä on syynä, ettei enää kiinnosta.

Aksu

Jäsen
Seuraan aina aika-ajot. Kovaa toimintaa tunnin verran. Kisoja joko sivusilmällä tai intensiivisesti. Riippuen siitä onko kyseessä varikolla voittettava kilpailu (kuten Hungaroring, joka ei perkele kiinnosta) vai joku kisa, jossa voi ohittaa ja olla kuski tai sitten virheillealtis eli vaikea (kuten Monaco, joka karsii kapealla radalla ajovirheet pois).

Kaipaan aidosti formuloihin Kart-sarjan tasaisuutta. Voittajatalleja on vuosittain monta, mutta formuloissa tänäkin vuonna taitaa paletti pyöriä kolmen ympärillä jos ei valtaisaa keskeytysten sumaa tule jossain kisassa.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Formuloissa kannattaa seurata viimeiset 5min. Aika-ajoista, Startti ja lukea loput F1racingista. Siinä vinkkini jolla pää pysyy suht. selvänä ja silti pystyn juttelemaan formuloista koska tahansa kenen tahansa kanssa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä tykkään kuin hullu puurosta. Ja nythän tässä on aikaakin kun ei tarvitse HIFKiä (huoh!) enää jännittää.

Olen nähnyt 3 kisaa livenä; Barcelonan, Silverstonen ja Monacon ja voin sanoa vilpittömästi, että tv latistaa tunnelmaa todella paljon. Jessus sitä testosteronin täytteistä meteliä ja autojen ynnä kuskien nopeutta...Monacossa v. -93 näin Sennan väistävän aika-ajossa eteensä poikittain jääneen auton nopeammin kuin silmät ehtivät reagoida katsomossa...siitä jäi vain jälkikuva ja tunne, että mitä helvettiä tapahtui. Lähes pelottavaa.

Samaa mieltä kisoja livenä nähneet? Hieno laji, ihan aatelia.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
En pidä sitten tippaakaan, vaikka, no, sukurasite saattaisi niin vaatia.

Turhaa rahan tuhlausta, ympäristön pilaamista ja lisäksi vielä harvinaisen tylsää ja yliarvostettua... toista se on jääkiekko ja jalkapallo.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viime kausi oli kyllä uskomattoman tylsä. Schumacher ei tee yhtään virhettä ja voittaa kauden näytöstyyliin. Pelkäämpä että tämä kausi tulee olemaan samanlainen. Muutenkin kisat ovat nykyään äärimmäisen tylsiä(varsinkin Unkari), Ohituksia ei juurikaan tule ja kolaritkin ovat vähentyneet. Kaikenlisäksi kun Schumi pääsee kisassa johtoon niin se on sitten siinä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Harkitsin...

...illalla vakavasti, että noinkohan sitä pitäisi herätä aamuyöstä katsomaan formuloita, mutta päädyin nauttimaan pitkistä aamu-unista. Olisi näköjään kannattanut vaivautua television ääreen katsomaan hauskaa törmäilyä ja suomalaisten sijoittumista 6. joukkoon. Vaan eiköhän tuosta tule koostetta vielä päivän mittaan...

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä ehdottomasti kiinnostaa

Muistan katsoneeni ensimmäisiä kisoja jo Rosbergin aikaan, mutta vasta 90-luvulla laji todellakin iski sydämeen. Formulat ja lätkä ovat täysin samalla viivalla omalla kiinnostusasteikollani, ja jos toisesta pitäisi luopua, en osaisi kyllä heti vastata.

Formuloihin kuuluu olennaisena osana kulissien takana tapahtuva kieroilu ja politikointi, ja laji kiinnostaa osakilpailujen välilläkin. Livenä en ole yhtään kisaa vielä nähnyt, mutta tarkoituksena ja toiveena on, että tässä olisi mahdollisuus pikapuoliin lähteä kisaa katsomaan. Ja toivottavasti näkisin silloin vielä Häkkisen ajamassa... Vaikka kyllähän tuo Kimikin hyvin näyttää pärjäävän.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
F-ykkösiä on tullut seurattua jo 70-luvulta asti, joten kyllä aika-ajot ja kisat tulee katsottua, ja jos TV:n ääressä, niin myös vapaat harjoitukset.

Kimi teki kyllä helvetin hienoa työtä ja kolmassija (4p) oli hieno saavutus kauden alkuun, sekä kisan nopein kierros!!. Davidia pännii, Davidia pännii...kaikki mukaan yhteislauluun;
David on melkein maailmanmestari...HEI! maailmanmestari HEI! maailmanmestari, David on melkein maailmanmestari HEI! maailmanmestari HEI maailmanmestari......:D

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Seuraaminen

70-luvulta asti on seurattu mm Emerson Fittibaldin vuoksi.
Leo Kinnunen ja Mikko Kozarowitzky (tai jotain tohon suuntaan)
ajo sillon kanssa muutaman kierroksen.
Keken tulo mukaan tiivisti seuraamista, kun kisoista
tuli enemmän tietoa Suomen telkkarista ja lehdistä ja tietty
nyt VM luettiin joka kerta kannesta kanteen.
YLEn Pasilan talolle tuli Eurosportin fiidi ja sieltä pystyi
katsomaan silloin kaksipäiväisiä aika-ajojakin.

JJ Lehdon ja Mikan Macciajoja seurattiin kyllä kaikki
mahdolliset lähetykset myös.

Olen käväissyt Span ja Sepangin kisoissa ja alan harrastajille
ne on kullä aivan loistavia tapahtumia (yleisö on ok, järjestelyt toimii, atmosfääri on hienon urheilullinen, mieletön meteli ja
vauhti, jännitystä ja draamaa, Loistavaa)

Nykyisin katson aika-ajot ja kilpailut ja mielenkiintoisimmat
osat vielä taivaskanavien uusinta/koosteohjelmista.

suomalaisten onni näyttää kääntyneen, kun molemmat
pääsivät maaliin ja vielä pisteille.

Hienoa Kimi ja Mika!

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tohon voi vastata. Mä en vihaa formuloita, mutta en mä niistä välitäkään. Jos katon kisaa, niin lähtö on yleensä se mikä kiinnostaa. Siinä kun yleensä ne pahimmat/kiinnostavimmat jutut sattuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy