Kiekkotappeluista/nauhoista

  • 2 027
  • 7

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pyydettiin siirtämään tänne..
<BR>Huuhaa:
<BR>Olen kiinnostunut myös kasetista, jollaista olet tekemässä..
<BR>minulla on myös noita nauhoja jonkun verran..
<BR>
<BR>
 

Huuhaa

Jäsen
Joo, no tosiaankin niitä kasetteja taitaa tulla kolme, tai ainakin kaksi, jos SP:llä nauhoitan, sillä materiaalia löytyy niin paljon ja lisäksi niihin on tulossa muutakin, kuin kiakkotappeluita, kuten jo totesinkin=Hianoja maaleja, ikimuistoisimpia Leijonahetkiä ja -maaleja, nyrkkeilyä, vähän Formulaakin=Mm.Kolarointia. Kiakon ja muun urheilun lisäksi on tulossa myös vähän materiaalia, joka ei ole urheilua=Joitakin hassuja ja koomisia juttuja, mutta siis pääsyy miksi tällaista videoprojektia olen tekemässä on juuri nua tappelut yms.=Pääpaino on taklauksissa, tappeluissa, yms.liigan kovisteluissa, ja liigan kaikki skandaalitkin pitäisi käytännössä olla mukana 1997-98 -kaudesta alkaen. NHL:ää on vähemmän, eli tappelut ovat pääasiassa Suamesta.
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
joo kerkesin jo epähuomiossa tunkemaan tän listan nhl-forumin puolella, mutta pistän sen kuitenkin tännekin, eli siis jos joku haluaa käydä vaihtokauppaa niin multa löytyy seuraavat kasetit:
<BR>jokainen yksittäinen \"volume\" kestää 2 tuntia, eli katsomista riittää...
<BR>
<BR>NHL fights season 99/00 vol 1-7
<BR>98-99 vol 1-8
<BR>Best of 95-96 1-2
<BR>Best of 90-93
<BR>Bloodiest fights & KO´s II
<BR>Bench clearing brawls 1-2
<BR>
<BR>Tulossa viikon-parin sisään 97/98 kaudelta volumet 1-5.
<BR>
<BR>ja lisäx ei-tappelu-kassuja:
<BR>
<BR>Don Cherry´s 1-6
<BR>Hockey´s hardest hitters
<BR>Dynamite on ice
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: odgers 2001-01-26 11:34 ]</font>
 

Larba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huuhaa, Ilmoittele sitten kun on valmista sen vilmin suhteen. Pistäppä vaikka mailia tai jotain, niin sovitaan hinnasta!
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Huuhaa, en ole kiinnostunut ostaan, mutta onko hienoimmissa maaleissa Koivun maali Lukkoa vastaan -95 vuoden playoffeista?
<BR>
<BR>Se on joskus ollut mulla, mutta nauhoitin jo vuosia sitten sen päälle. Siinä tilanteessa Koivu meni yksin hyökkäämään Lukon päätyyn, jossa Koivu pyöritteli kaikki Lukon miehet pihalle mukaan lukien maalivahti Boris Roussonin. Upea maali!
<BR>
<BR>Vai onko aika vain kullannut sen?[addsig]
 

Huuhaa

Jäsen
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-01-27 19:15, Habby33 kirjoitti:
<BR>
<BR>Huuhaa, en ole kiinnostunut ostaan, mutta onko hienoimmissa maaleissa Koivun maali Lukkoa vastaan -95 vuoden playoffeista?
<BR>
<BR>Se on joskus ollut mulla, mutta nauhoitin jo vuosia sitten sen päälle. Siinä tilanteessa Koivu meni yksin hyökkäämään Lukon päätyyn, jossa Koivu pyöritteli kaikki Lukon miehet pihalle mukaan lukien maalivahti Boris Roussonin. Upea maali!
<BR>
<BR>Vai onko aika vain kullannut sen?
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Sorry Habby, luulempa ettei sitä valitettavasti löydy, sillä aktiivisesti kiakkojuttuja olen nauhoittanut muistaakseni 1997-98 -alkaen, eikä kyseinen maali ole tullut ainakaan viälä vastaan, eikä varmaan valitettavasti tulekaan, sillä en edes muista ihan kunnolla kyseistä maalia, vaikka sen nähnyt olenkin. Kahden viime vuaden finaalijuttuja löytyy kyllä, mutta luulen, että Sinulla on jo ne itselläsi nauhalla, vai mitä?
<BR>[addsig]
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-01-27 20:15, Huuhaa kirjoitti:
<BR>
<BR><b>Kahden viime vuaden finaalijuttuja löytyy kyllä, mutta luulen, että Sinulla on jo ne itselläsi nauhalla, vai mitä?
<BR></b>
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Joo, kyllä on.[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös