Kiekkopesän kiekkotietäjä 2004-2005 palkinnot

  • 555
  • 0

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sekopääni venytti tämän kesän pakintojenvaraustilaisuuden mielettömän pitkälle, mutta viimein jokainen rivi on tuplatarkistettu ja palkinnot puolitettu. Onnea itselleni isosta työstä.

Pitemmittä kirjoituksitta itse siihen asiaan, josta oli tarkoitukseni kertoa.

Yössä-pystin vie yllättäen tällä kertaa...legendaarinen...vaatimaton...suorastaan nerokas...GHOST!

Kun kukaan ei saanut tänä vuonna 0 oikein tulosta, sääntöjen mukaan (säännöt löytynee haku-toimintoa käyttämällä, en jaksa linkittää) Yössä-pysti jatkaa ikuista kierrostaan edelleen Ghostin huomassa. Jo neljättä vuotta (kai?). Mies on parantanut menoaan huimasti: viime vuoden lähes täydellinen rivi sai nyt seurakseen keskipaskan 3/6 oikein. Huono suoritus sekin. Mutta kuten muistamme tässä kisassa on vain häviäjiä. Paitsi voittajat. Jotka hekin häviävät ison palan ylpeyttään osallistumalla näin ylivoimaisen tyhmään kilpailuun.

Elämäntapa-palkinnon myönnän tänä vuonna itselleni. Unohdin itse osallistua kilpailuun, joka osoittaa ilmeistä välinpitämättömyyttä ja umpiväsynyttä luonnetta. Toisaalta sekavaa pollaa. Siispä Oivalle juhlallisin menoin palkinnoksi: Järki käteen -pokaali.

Kisan taso oli umpisurkean ja loistavan välimaastossa: täysin keskivertoa, keskikaljaa...öh, korjaan...keskipaskaa. Siksi erikoispalkinnot rajoittuvat tähän.

Ja on aika palkita voittajat, joita on tänä vuonna kaksi: Tribal ja salla. ONNITTELUT! He saavat jaettavakseen virtuaalisen mielikuvitus-Jari Sillanpään, josta toinen saa alapään ylitiukkoine farkkuineen ja toinen saa kaksi kiloa laihtuneen yläpään mahoineen kaikkineen. Ja kaupan päälle tarvittaessa viikon vihjeen kysymykseen: mitä tehdä puolikkaalla Sillanpäällä. Tapelkaa itse kumpi ottaa kumman, palautusoikeutta ei ole.

Onnea kaikille ja kiireesti vetämään tämän vuoden veikkausta. Aikaa on noin vuorokausi! Näissä merkeissä nähdään vajaan vuoden päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös