Kiekkopesä on tyhjent'

• 1 396
  • 15

Kaivanto

Jäsen
Mitä helskuttia kaiken kiekkokeskustelun, mm. Jatkoajan, isälle ja äidille Kiekkopesälle on tapahtunut? Etusivu on tutussa kuosissa, mutta sen jälkeen vastaan kävelee vain pari turhaa linkkiä eikä keskustelupalstoista ole tietoakaan.

Onkohan Saunalahti tappanut sen lopullisesti, vai hetkellinen juntturako lienee kyseessä? Oli kaatumisen syy ja kesto mikä oli, onko Pesässä pari kuukautta monologia vetäneestä Oivasta havaintoja? Sikäli mikäli tuho on lopullinen, pitänee ryhtyä pykäämään kotinsa menettäneelle pololle jonkin sortin kriisiryhmää. Oivoi -vaparkaa.

Ferris

Jäsen
Toimii

Kyllä mulla ainakin toimii konkari ja muut palstat ihan vanhaan tyyliin. Siis näkyvät ainakin, juttujen kirjoittamista en ole kokeillut.

Ferris

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Sama täällä: sivut kyllä aukeavat. En tosin ole kirjoitellut sittemmin mainitulle sivustolle etenkään, kun muistaakseni joskus viime vuoden toukokuussa tiedustelin salasanaani enkä vastausta ole vielä saanut.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Etusivu aukeaa, mutta siinä on vain pari turhaa linkkiä, saunalahdelle ja jollekin formulasivulla, keskustelupalstoista ei tietoakaan. Eiköhän Oiva vielä hommaa tunnuksen tänne, jos kiekkopesä nyt lopullisesti kaatui, ei pysty kuitenkaan elämään ilman jääkiekosta kirjoittamista.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Nurin on

Minullakaan ei näy kuin jotain turhia tekstejä ja linkkejä. Ei yhtään viestiä näkyvissä puhumattakaan että voisi kirjoittaa. Mulla on sellainen paha aavistus, että Pesän saattohoito alkaa olla terminaalivaiheessa.

Vesku

Jäsen
Tsekkasin joskus kiekkopesa.com -domainin loppumisaikaa jostakin saitilta, ja siellä kerrottiin domainin loppuvan joskus marrakuussa 2001, joten eiköhän Pesä vetele viimeisiään, koska tuskin kukaan sitä domainia enää jatkaa.

Pesä toimi päivällä minulla vielä ihan hyvin, mutta vasta nyt siinä näyttää olevan paljonkin ongelmia. Etusivu toimii, mutta muu sisältö on pakkautunut jotenkin tekstimuotoon valkoiselle taustalle. Eikä itse terve tuloa -pääsivulla ole mitään konkarikeskustelu- ym. -linkkejä. Pari banneria toimii.

Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulla toimii ihan hyvin. Vierailijana loikkasin sisään ja konkaripalstalla on viimeisin viesti täältä päivältä. Oiva näyttää olevan kuvioissa kovaa tahtia mukana ja haastamassa porukkaa taas uuteen kamppailuun (ne tietävät jotka Mazzara-Oivarit ottelua seurasivat).

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiekkopesähän on selvästi palkannut P.Matikaisen vetäjäkseen, mestarin kädenjäljen tunnistaa aina

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole toiminut koko päivänä noin sadasta yrityksestä huolimatta ja ei toimi tälläkään hetkellä. Saamari, jos se nyt kaatui kun piti ruveta pelaamaankin sitä toista matsia.

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Hyvin toimii täälläkin..

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täällä ei, jos menee etusivulta vierailija-osastolle, niin ei tule mítään järkevää esiin. Selvästi jotain vialla...

K

kangaroo

Ei skulaa.. tulee esiin vain valkoinen sivu, jossa ilmoitetaan että voit tehdä konkarihakemuksen.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Ei worki täälläkään, se valkoinen sivu jossa on linkki konkarihakemukseen vain näkyy.

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kaipaako joku Kiekkopesää ihan oikeasti? Noin kolmen kuukauden välein olen siellä käynyt mielenkiinnosta katsomassa, missä tilassa se on. Vapailla palstolla käytävä keskustelu antoi vahvoja viitteitä siitä, että suuri osa keskustelijoista on henkisen hoidon tarpeessa. Konkaripuolella keskustelu oli asiallisempaa, muttei järin vilkasta.

Onneksi Jatkoajan moderointi pitää huolen siitä, etteivät ne henkisen tasapainonsa menettäneet tule tänne elämöimään.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Minulla näkyy tällä hetkellä ainoastaan viesti: "Konkarikeskustelun rajattuun kirjoittajajoukkoon voi nyt pyrkiä uudeksi osallistujaksi hakemuksella, joka löytyy täältä." Mitään muuta ei näy, eikä konkarikeskusteluunkaan pääse sisälle. En sitten tiedä, että ovatko ihan oikeasti herättämässä keskustelua henkiin, vai onko tämä vain joku erheellinen systeemi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy