Kiekkolinja

• 1 473
  • 4

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Voisko joku kertoo ovatko kiekkolinjan sivut vaan rahastusmielessä tehty vai käykö sieltä linjoilta jotain uutta ilmi. Itsestäni ainakin tuntuu, että linjoilta ei löydy kyllä mitään uutta ja maksaa huikeesti. Kertokaa jos jollain on jotain kokemuksia.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jos et vielä tajunnut, on kyseessä ns. huijaus. Ei siellä todellakaan voi olla sen enempää tietoakaan kuin täällä. Oma asiansa jos joku soittaa, mutta itse ei ainakaan Jokereiden ja Hifkin asiat niin paljoa kiinnosta että kokeilumielelläkään menisin soittamaan. :)

Sitten vähän lakitekstiä (vapaasti muisteltuna):
Kaikissa maksullisissa numeroissa pitää olla ilmoituksessa palveluntarjoajan nimi, ts. sen yrityksen nimi, joka rahat saa. Kiekkolinjan sivuilta en löytänyt mitään tähän edes viittavaa.

Älkää hyvät ihmiset soittako tuonne!

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahastusta

Kyllä se rankasti rahastukselta haisee. Pari kertaa oon juttuja kuulostellut, eikä sieltä TODELLAKAAN mitään uutta ole selvinnyt.. ja kun kaverilla ei ole ollut mitään uutta kerrottavaa, niin on keskittynyt haukkumaan / solvaamaan erinäisiä henkilöitä.. yleensä kaikkia...

Mielenkiintoista olisi nähdä itse toimittaja hokkarit jalassa tai pelaajahankintoja koordinoimassa.. tuntuu olevan joka alueella kuningas, varsinkin lempinimien keksijänä.

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TARKENNUS

Niin.. ei ne asiat niin paljon kiinnosta, että sen takia olisin soitellut.. mutta kun puhelinlaskut ei mene omaan piikkiin, niin on mielenkiinnosta voinut testata :)

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eli eipä mitään uutta auringon alla. Joku lukee jatkoajan keskustelupalstan nauhalle ja soittaa sitä 3,95+ppm. Tuota, halutessaan niin joku voisi kyseisen "firman" toiminnan lopettaa varmaankin kuluttajasuojaan vedoten...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy