Kiekko.tk

  • 166 327
  • 1 188

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Lubomir kirjoitti:
Mahtuuko varjo Jatkoaikaan vielä 1 hyökkääjä?

Katsotaan asiaa uudestaan sitten kun kirjoitushistoriaakin löytyy vähän enemmän kuin 2 viestiä.
 

Lubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit RedWings
varjo kirjoitti:
Katsotaan asiaa uudestaan sitten kun kirjoitushistoriaakin löytyy vähän enemmän kuin 2 viestiä.
Ok. Olen pelaillu peliä 2004 kesästä asti ja lopetin viime keväänä ja nyt muutaman kuukauden tauon jälkeen olisi tarkoituksena palata ''laatikkoon''.
 

FiftyFifty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Totta tosiaan mahtava paikka.. Minäkin olen päät hipoen hetken kuluttuaa pro .. Tässä olisi tällainen mukava kysymys: Missäs joukkueessa pelaatte?
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
JA-liiga iskee taas, jos iskee - part MCMLVI

JA-liiga jatkuu mahdollisimman monen ottelun voimalla ensi sunnuntaina 16.10 klo 21 eteenpäin.

Kaivakaa siis kalenterinne esiin sekä varautukaa telkeämään vaimot, äidit, lapset sekä muut asianosaiset kaappiin parin tunnin ajaksi, jotta saadaan vietyä liigaa jälleen eteenpäin.

Etenkin kehotan joukkueiden kapitulantteja muistuttamaan tovereitaan saapumaan paikalle (ja järjestelyjen helpottamiseksi myös mieluusti liigan irc-kanavalle) mainittuna ajankohtana. Jos siis bongaatte nimenne allaolevassa listassa, tuntekaa pisto sydämessänne ja pyrkikää informoimaan varsinkin ei-jatkislaisia joukkuetovereita sunnuntaista. Joukkueiden kapteenit on valittu hirmuvaltaa käyttäen perusteina mahdollisesti mm. seuraavia attribuutteja: Jatkoajan lukeminen, aktiivisuus sekä hyvät kommunikaatioyhteydet muihin ts. IRC.


Joukkueiden kapteenit

- Lapinjärvi
rapster, varjo

- Helvetti
FtB, BostnoRS

- Aavasaksa
Rick_Nash, Peltomaa

- Syväri
rama, Pihvi

- Kolari
Mauska, M.Näslund

- BL
Boomhauer, Dumbelo
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kyllä se sydäntä lämmittää, kun nuori ihminen ilmaisee sydämmensä tuntoja.

Nimimerkki Bordöö:
voi vitun homo saatana paska aivo kristusen mulukku jätkä oot voi vittu!!!!!!!mikä vitun jumala säki saatana luulet olevas..!!vittu oon pelannu kiekkoo varmaa vittu niin kaua ku voi nii sitte vittu joku homo tulee siihe perkele..PILAAT KOKO KIEKON MAINEEN!!SUSTA MENEE KUULE JUTTUA KOKO AJAN KUINKA HOMO JÄTKÄ SÄ OOT!!! HOMOHOMOHOMOHOMOHOMO

Niinpäniin.
 

abc

Jäsen
Mmh, jos tohon tiimiin vielä mahtuisi niin voisin tulla. Mutta, mutta, en taida vielä päästä, odotellaan tässä nyt vuosi että tuota kirjoitushistoriaa karttuisi itselleni hieman :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
abc kirjoitti:
Mmh, jos tohon tiimiin vielä mahtuisi niin voisin tulla. Mutta, mutta, en taida vielä päästä, odotellaan tässä nyt vuosi että tuota kirjoitushistoriaa karttuisi itselleni hieman :)

Sen verran kommentoin tuohon väliin, että tarkoituksena ei toki ole väheksyä uusia kirjoittajia. Joillain henkilöillä on vaan ihmeellinen fetissi päästä Jatkoaika -joukkueeseen, joten sitä varten hankitaan kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan. Tämän järjestyksen kuuluu siis olla päinvastainen.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan vinkkinä, kiekko.tk taustalla ei ole tähän asti ollut painoarvoa valinnoissa. Useiden joukkueiden luettelu saattaa itse asiassa olla negatiivista...
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Terve, tässä olisi pro-statuksella pelaileva Jatkoajan keskustelupalstalla kirjoittava peluri tarjolla. Olen pelannut nyt 1½ vuotta ja pisteitä on tullut enemmän ja vähemmän. Tasokkaissa joukkueissakin olen pelaillut, ja pyytäisin lupaa päästä Jatkoajan kiekko.tk-tiimiin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
2000. voittoa lähestyy

Jatkoajan joukkue on tekemässä taas historiaa kiekossa ja on tällä hetkellä vain kahden voiton päässä 2000 voitosta, jota yksikään joukkue ei ole ikinä saavuttanut.

Ennätys mennee luultavasti rikki perjantain aikana, joten mikäli juuri Sinä tahdot olla tekemässä historiaa, roiku tiiviisti kiekossa, koska jokainen peli (lukuunottamatta sitä 1999. voittoa) voi olla ratkaiseva!

Jatkoaika - Kiekon edelläkävijä jo vuodesta 2004
 

Jokke

Jäsen
Miten te jaksatte tuollaista nettipeliä vääntää joka päivä/ilta/yö? :)

Olis sitten syytä hävitä kaikki pelit ennenkuin mä tulen. Prkle...
 

JohQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS ja Calgary Flames
Oma kiekon peluu

Itse aloitin kiekon elo-syyskuun aikana 2004. Lokakuussa pelaaminen alkoi sitten aktiivisessti ja tuolloin tuli tiimiä vaihdettua ahkeraan aina helmikuuhun asti jolloin liityin HC Perkeleen riveihin (teillä kokemuksia :P). Siellä sitten pelasin syyskuuhun asti kunnes koko pelin lopetin. Sen jälkeen myös HC Perkele taisi kuolla.

HC Perkelessä pelaaminen oli muuten nautinnollista. Teitä vastaan tapahtuneet parit voitot ykkösenä mielessä. Tiukkoja pelejä kuitenkin oli aina
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ja-Liigaa taas

Runkosarja alkaa lähestyä finaaliaan ja jotta homma ei veny älyttömän pitkäksi, yritetäänpäs nyt viikonlopun (lähinnä siis sunnuntai) aikana saada loput pelit pelattua.

Kolari-Lappari hoitunee sunnuntaina, kunhan vain asianomaiset tiedostavat sen.

Vierasjoukkue HC BL sen sijaan on pahassa aktiivisuuskriisissä ja todettakoon, että jollei joukkue pysty siitä heräämään, niin yritettäköön jäljelläolevien otteluitten ratkaisemista ensin 3v3-muodossa, siten että vain ottelun voittomaali tullaan tilastoimaan ja jos sekään ei auta niin Boomhauerin sukupuolielimet asetetaan alasimelle, valitaan 4 kilon leka ja loppu onkin varsin epämiellyttävää kuvattavaa.

Jokatapauksessa runkosarja päättyy marraskuun lopussa ja pudotuspelit alkavat neljän pudotuspelijoukkueen osalta ensi viikonloppuna.
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Legwand#11 kirjoitti:
Tässä olisi yksi halukas liittymään jatkoajan kiekko -tiimiin.

Kirjoitushistoriaa pitää olla enemmän, sitten vasta voi liittyä sinne.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
HN kirjoitti:
Olisiko tänään mahdollista saada JA-liigan pleijareita vihdoin pelattua?

Klo 22 BL yrittää olla paikalla ja muillekin Gestapojille on asiasta yritetty viritellä infoa.

Syväri-Enkelit myöskin olisi kait tarkoitus aloitella tänään.
 

Jardaanos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Philadelphia Flyers
no nih

Nyt sitä sit ollaan koukussa tähän. Ekana iltana en vielä ymmärtänyt mistä moinen hehkutus mutta nyt toisena iltana hoksasin että kun tähän panostaa koko vireystilansa saa tästä aika paljon irti. Football Manager jää pölyttymään talveksi. Oi sitä onnistumisen tunnetta. Ei tässä muuta, kuhan ilmoitin.
 

TheTuoppi

Jäsen
Ai täällähän on tämmöinen topic. Itse hain Jatkoajan joukkueeseen kiekon kautta notella, mutta en ikinä saanut vastausta. Siinä ajassa tuli löydettyä itselleni sopiva joukkue, joka muuten kiekkoilee nykyään kiekkoliigan kakkosdivarissa :) Nimimerkkini on Majic.
 

JJ IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland
JohQ kirjoitti:
Itse aloitin kiekon elo-syyskuun aikana 2004. Lokakuussa pelaaminen alkoi sitten aktiivisessti ja tuolloin tuli tiimiä vaihdettua ahkeraan aina helmikuuhun asti jolloin liityin HC Perkeleen riveihin (teillä kokemuksia :P). Siellä sitten pelasin syyskuuhun asti kunnes koko pelin lopetin. Sen jälkeen myös HC Perkele taisi kuolla.

HC Perkelessä pelaaminen oli muuten nautinnollista. Teitä vastaan tapahtuneet parit voitot ykkösenä mielessä. Tiukkoja pelejä kuitenkin oli aina

Minä taas aloitin lokakuussa 2004, nyt olen jo pikkuhiljaa alkanut lähestyä pelin "eliittiä", tällä hetkellä joukkueeni on ranking sijoitettuna 14.. Mutta jos muistat nickin "Perkele", niin pelasin kanssasi HC Perkeleessä noin puolenvuoden ajan. Hyviä muistoja on minullakin tuolta ajalta. :)
 

Pelintekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan hauska pelihän tuo, juuri viime yönä tunnuksen loin ja sen nimi on Jontsi.
Tilastothan ovat vain vaatimattomat 2+6 ja +/- -22. Joukkueeseen en ole vielä mennytkään, pitää ensin hieman harjoitella. Sinänsä hassua että oikeassa elämässä tahtoo aina olla hyökkääjä ja tässä pelissä puolustaja, se on vain jotenkin paljon helpompaa. Mites muuten voin saavuttaa itselleni vaikka Amateurin statuksen, kun se on nyt novice?
 

TheTuoppi

Jäsen
Pelintekijä kirjoitti:
Mites muuten voin saavuttaa itselleni vaikka Amateurin statuksen, kun se on nyt novice?

"Jako tehdään pelaajalle tilastoidun jääajan mukaan. Aikaa tulee silloin, kun pelaaja on pelaamassa (ei vaihdossa, ei katsojana) tilastokelpoisessa pelissä, eli sellaisessa jossa on vähintään kolme rekisteröitynyttä käyttäjää kummallakin puolella. Beginner-huoneita ei lasketa mukaan.

Jako tehdään niin, että alle 4h pelanneet ovat automaattisesti noviceja. Vähintään 4h pelanneet laitetaan järjestykseen, ja eniten pelannut kolmannes saa luokituksen pro, vähiten pelannut novice, ja keskimmäinen kolmannes amateur." <-- Lainattu suoraan kiekko.tk:n UKK:sta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös