Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 559 407
  • 2 254

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mitähän järkeä tässä olisi?
Ei mitään.

Ja aivan varmasti noista hyvä siivu tippuu joukkueen kassaan. Paljon parempi kuin siitä ohrasta tiskiltä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei mitään.

Ja aivan varmasti noista hyvä siivu tippuu joukkueen kassaan. Paljon parempi kuin siitä ohrasta tiskiltä.
Varmasti näin. Ravintoloissa on ihan palkattua henkilökuntaa ja fanituotteita myydään peleissä talkoilla. En tiedä tarkkaan mutta olen siinä käsityksessä että ihan hyvä siivu fanituotteista jää seuralle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmasti näin. Ravintoloissa on ihan palkattua henkilökuntaa ja fanituotteita myydään peleissä talkoilla. En tiedä tarkkaan mutta olen siinä käsityksessä että ihan hyvä siivu fanituotteista jää seuralle.
Pakostikin näin. Muutoin koko fanituotemyynnistä katoaisi idea aika nopeasti.

Hyvä juttu tuo lipunmyyntiale. Toivottavasti moni ihminen tarttuu tuohon. Paljon hyviä pelejä loppuvuoden aikana.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Saas nähdä, lähdetäänkö seuraavaa kotipeliä markkinoimaan Selänteellä, mikä voisi innostaa uuttakin väkeä K-Espoon hallille. Harmillisen harvoin ottelutapahtumia ylipäätään markkinoidaan vastustajan pelaajilla, jotka voivat kuitenkin olla jollekin innostus ostaa ottelulippu, ja muuten ei sitä ostaisi. Vaikka kotijoukkue on toki kotijoukkue, on runkosarjassa niin monta kotipeliä, että en näkisi mitään huonoa, jos joitain pelejä markkinoinnin näkökulmasta lähestyttäisiin vierasjoukkueen kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös